|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. apríla 2012
ŠKODA už 20 rokov podporuje majstrovstvá sveta IIHF
Pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF oslavuje ŠKODA už 20. výročie v úlohe oficiálneho hlavného sponzora. To v histórii sponzoringu majstrovstiev sveta akéhokoľvek športu nemá obdobu. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. apríla (WBN/PR) - Pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF oslavuje ŠKODA už 20. výročie v úlohe oficiálneho hlavného sponzora. To v histórii sponzoringu majstrovstiev sveta akéhokoľvek športu nemá obdobu. Trvanie partnerstva bolo dokonca uznané aj v GUINNESS WORLD RECORDS ako najdlhšie trvajúce hlavné sponzorstvo v dejinách športových majstrovstiev sveta.
ŠKODA podporuje hokejový šport už 20 rokov. Neprehliadnuteľnými znakmi hokejových majstrovstiev sveta IIHF sú už od roku 1993 logo ŠKODA uprostred ľadovej plochy, reklamné plochy na mantineloch a umiestnenie automobilov pri ihrisku. Rovnako tak k tomu patrí názov značky českého výrobcu áut na prilbách a dresoch českého, slovenského a ďalších tímov, ako aj početné ďalšie aktivity pre hokejové publikum.
„Ľadový hokej sa k značke ŠKODA perfektne hodí. Naše angažmán v tomto fascinujúcom športe hrá už od začiatku našej úspešnej histórie v deväťdesiatych rokoch kľúčovú úlohu v stratégii nášho sponzoringu. Trvalo prispievalo k posilneniu imidžu a známosti značky ŠKODA na medzinárodných trhoch,“ zdôvodňuje šéf automobilky ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland rozhodnutie o sponzoringu. ŠKODA chce v nasledujúcich rokoch ďalej celosvetovo rásť a do roku 2018 zvýšiť ročný predaj áut na približne 1,5 milióna kusov. „Dosiahneme toho predovšetkým medzinárodným rastom. Logicky z toho teda vyplýva, že sa dlhodobo zameriavame na jednu zo svetovo najznámejších športových udalostí, ktorá je usporiadaná každoročne,“ vysvetľuje šéf firmy ŠKODA úvahy, ktoré stoja za hokejovým sponzoringom automobilky.
Súčasná zmluva medzi automobilkou ŠKODA a medzinárodnou hokejovou federáciou IIHF už bola predĺžená až do roku 2017.
Čísla a fakty z dvadsaťročnej histórie hlavného sponzorstva firmy ŠKODA v ľadovom hokeji:
Najdlhšie hlavné sponzorstvo v dejinách športových majstrovstiev sveta
Dvadsať rokov trvajúce hlavné sponzorstvo spoločnosti ŠKODA pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF je najdlhšie trvajúcim hlavným sponzorstvom v dejinách športových majstrovstiev sveta a ako také bolo uznané aj zo strany GUINNESS WORLD RECORDS.
Zmluva predĺžená do roku 2017
Zmluva o hlavnom sponzorstve, trvajúca od MS IIHF 1993 v Nemecku, už bola predĺžená až do roku 2017.
Podpora ľadového hokeja na všetkých úrovniach
Od začiatku svojho strategického angažmán v ľadovom hokeji pred 20 rokmi podporuje ŠKODA hokejový šport intenzívne - s medzinárodnou hokejovou federáciou IIHF spolupracuje český výrobca áut pri majstrovstvách sveta. ŠKODA podporuje aj národné hokejové zväzy a ligové súťaže.
Každoročný reklamný prínos pri MS zodpovedá viac než 195 000 televíznych spotov
Cieleným nasadením a priebežne optimalizovaným umiestnením reklamných nosičov ŠKODA v zornom poli televíznych kamier dosiahla ŠKODA pri minuloročnom MS IIHF priemernej viditeľnosti v hodnote 66,01 % z celkového televízneho vysielacieho času. V špičke, kedy oba súperiace tímy mali na dresoch a helmách reklamu ŠKODA, sa táto hodnota dokonca vyšplhala na 78,76 %. Celková doba viditeľnosti značky ŠKODA v prepočte na celkový vysielací čas dosiahla hodnoty 1 628,5 hodín, čo zodpovedá celkovému času 195 400 TV spotov po 30 sekundách.
Vynikajúce pokrytie trhu sponzoringom MS
Dôležitou strategickou úvahou je pre značku ŠKODA vynikajúce pokrytie európskych trhov prostredníctvom hokejových majstrovstiev sveta IIHF. Cez 58 % celosvetového a takmer 85 % európskeho predaja značky ŠKODA je dosahovaných v krajinách, do ktorých idú prenosy z MS IIHF. 58 % európskeho predaja je pritom realizovaného v krajinách, kde televízne prenosy z MS majú najväčšiu sledovanosť, vrátane kľúčových trhov automobilky ŠKODA v Rusku, Českej republike a Nemecku.
Inovatívny prístup k sponzoringu
Po celú dobu 20-ročného hlavného sponzorstva realizovala ŠKODA nápady a know-how na inovatívne reklamné aktivity a ich neustálu optimalizáciu, ktoré sa dnes na mnohých hokejových štadiónoch považujú za platný štandard. Výhradná reklama v stredovom kruhu na vhadzovanie, realizovaná prostredníctvom textilných vložiek pod ľadom, používanie veľmi čistej osmóznej vody pre ľadovú plochu, alebo umiestnenie automobilov priamo pri ľadovej ploche, to všetko sú postupy, ktoré boli po prvýkrát použité v partnerstve značky ŠKODA pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF.
Oficiálna flotila vozidiel ŠKODA pri MS obišla 125-krát okolo zeme bez technickej poruchy
40 až 50 automobilov ŠKODA zaisťuje pri každých majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF mobilitu činovníkov a hostí. Celkovo už oficiálne vozidlá ŠKODA pri MS za 20 rokov najazdili cez 5 miliónov kilometrov, alebo inak vyjadrené, prešli vzdialenosť rovnú 125-násobnému obvodu zemegule. Za celú tú dobu nemusela ani jedna z jázd byť prerušená pre technickú poruchu automobilu ŠKODA.
ŠKODA podporuje hokejový šport už 20 rokov. Neprehliadnuteľnými znakmi hokejových majstrovstiev sveta IIHF sú už od roku 1993 logo ŠKODA uprostred ľadovej plochy, reklamné plochy na mantineloch a umiestnenie automobilov pri ihrisku. Rovnako tak k tomu patrí názov značky českého výrobcu áut na prilbách a dresoch českého, slovenského a ďalších tímov, ako aj početné ďalšie aktivity pre hokejové publikum.
„Ľadový hokej sa k značke ŠKODA perfektne hodí. Naše angažmán v tomto fascinujúcom športe hrá už od začiatku našej úspešnej histórie v deväťdesiatych rokoch kľúčovú úlohu v stratégii nášho sponzoringu. Trvalo prispievalo k posilneniu imidžu a známosti značky ŠKODA na medzinárodných trhoch,“ zdôvodňuje šéf automobilky ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland rozhodnutie o sponzoringu. ŠKODA chce v nasledujúcich rokoch ďalej celosvetovo rásť a do roku 2018 zvýšiť ročný predaj áut na približne 1,5 milióna kusov. „Dosiahneme toho predovšetkým medzinárodným rastom. Logicky z toho teda vyplýva, že sa dlhodobo zameriavame na jednu zo svetovo najznámejších športových udalostí, ktorá je usporiadaná každoročne,“ vysvetľuje šéf firmy ŠKODA úvahy, ktoré stoja za hokejovým sponzoringom automobilky.
Súčasná zmluva medzi automobilkou ŠKODA a medzinárodnou hokejovou federáciou IIHF už bola predĺžená až do roku 2017.
Čísla a fakty z dvadsaťročnej histórie hlavného sponzorstva firmy ŠKODA v ľadovom hokeji:
Najdlhšie hlavné sponzorstvo v dejinách športových majstrovstiev sveta
Dvadsať rokov trvajúce hlavné sponzorstvo spoločnosti ŠKODA pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF je najdlhšie trvajúcim hlavným sponzorstvom v dejinách športových majstrovstiev sveta a ako také bolo uznané aj zo strany GUINNESS WORLD RECORDS.
Zmluva predĺžená do roku 2017
Zmluva o hlavnom sponzorstve, trvajúca od MS IIHF 1993 v Nemecku, už bola predĺžená až do roku 2017.
Podpora ľadového hokeja na všetkých úrovniach
Od začiatku svojho strategického angažmán v ľadovom hokeji pred 20 rokmi podporuje ŠKODA hokejový šport intenzívne - s medzinárodnou hokejovou federáciou IIHF spolupracuje český výrobca áut pri majstrovstvách sveta. ŠKODA podporuje aj národné hokejové zväzy a ligové súťaže.
Každoročný reklamný prínos pri MS zodpovedá viac než 195 000 televíznych spotov
Cieleným nasadením a priebežne optimalizovaným umiestnením reklamných nosičov ŠKODA v zornom poli televíznych kamier dosiahla ŠKODA pri minuloročnom MS IIHF priemernej viditeľnosti v hodnote 66,01 % z celkového televízneho vysielacieho času. V špičke, kedy oba súperiace tímy mali na dresoch a helmách reklamu ŠKODA, sa táto hodnota dokonca vyšplhala na 78,76 %. Celková doba viditeľnosti značky ŠKODA v prepočte na celkový vysielací čas dosiahla hodnoty 1 628,5 hodín, čo zodpovedá celkovému času 195 400 TV spotov po 30 sekundách.
Vynikajúce pokrytie trhu sponzoringom MS
Dôležitou strategickou úvahou je pre značku ŠKODA vynikajúce pokrytie európskych trhov prostredníctvom hokejových majstrovstiev sveta IIHF. Cez 58 % celosvetového a takmer 85 % európskeho predaja značky ŠKODA je dosahovaných v krajinách, do ktorých idú prenosy z MS IIHF. 58 % európskeho predaja je pritom realizovaného v krajinách, kde televízne prenosy z MS majú najväčšiu sledovanosť, vrátane kľúčových trhov automobilky ŠKODA v Rusku, Českej republike a Nemecku.
Inovatívny prístup k sponzoringu
Po celú dobu 20-ročného hlavného sponzorstva realizovala ŠKODA nápady a know-how na inovatívne reklamné aktivity a ich neustálu optimalizáciu, ktoré sa dnes na mnohých hokejových štadiónoch považujú za platný štandard. Výhradná reklama v stredovom kruhu na vhadzovanie, realizovaná prostredníctvom textilných vložiek pod ľadom, používanie veľmi čistej osmóznej vody pre ľadovú plochu, alebo umiestnenie automobilov priamo pri ľadovej ploche, to všetko sú postupy, ktoré boli po prvýkrát použité v partnerstve značky ŠKODA pri majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF.
Oficiálna flotila vozidiel ŠKODA pri MS obišla 125-krát okolo zeme bez technickej poruchy
40 až 50 automobilov ŠKODA zaisťuje pri každých majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji IIHF mobilitu činovníkov a hostí. Celkovo už oficiálne vozidlá ŠKODA pri MS za 20 rokov najazdili cez 5 miliónov kilometrov, alebo inak vyjadrené, prešli vzdialenosť rovnú 125-násobnému obvodu zemegule. Za celú tú dobu nemusela ani jedna z jázd byť prerušená pre technickú poruchu automobilu ŠKODA.