|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. septembra 2012
ŠKODA ukončila výrobu najobľúbenejšieho modelu Octavia Tour
Jeden z najobľúbenejších modelov Slovákov - ŠKODA Octavia Tour uzatvára svoju hviezdnu históriu. V sieti predajcov značky ŠKODA ostáva posledných 194 kusov. Úspešný model, z ktorého sa počas ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. septembra (WBN/PR) - Jeden z najobľúbenejších modelov Slovákov - ŠKODA Octavia Tour uzatvára svoju hviezdnu históriu. V sieti predajcov značky ŠKODA ostáva posledných 194 kusov. Úspešný model, z ktorého sa počas dvanástich rokov na slovenskom trhu predalo rekordných viac než 46 tisíc kusov, nahradí ŠKODA novou triedou vozidiel v rámci svojej modelovej ofenzívy. ŠKODA Octavia Tour sa po prvý raz na Slovenskom trhu objavila v roku 2000.
„Octavia Tour I. a II. generácie sa zaradila medzi najúspešnejšie modely značky ŠKODA. Slovenských zákazníkov si získala najmä prvotriednym pomerom ceny, úžitkovej hodnoty a kvality. Verím, že nový modelový rad, ktorý má pre rastovú stratégiu automobilky kľúčový význam, nadviaže na úspechy odchádzajúceho modelu a dosiahne nové rekordy,“ hovorí Lucia Busquet, vedúca oddelenia PR, ŠKODA AUTO Slovensko.
Model ŠKODA Octavia Tour sa po prvýkrát objavil na slovenskom automobilovom trhu v roku 2000. Do ukončenia výroby prvej generácie, v roku 2010, sa predalo viac než 42 tisíc kusov tohto modelu. Slováci si najviac obľúbili limuzínu s motorizáciou 1,9 TDI/66 kW a 74 kW vo farebnom odtieni „Strieborná Briliant metalíza“.
V októbri roku 2010 nahradila prvú generáciu modelu ŠKODA Octavia Tour nemenej úspešná druhá generácia. Za necelé dva roky na slovenskom trhu dosiahla predaj takmer 3 700 kusov. Posledné vozidlo druhej generácie ŠKODA Octavia Tour pritom dorazila na slovenský trh práve dnes k predajcovi Autoprofit Galanta. Poslednou „Tour-kou“ je model s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW vo farbe „Modrá Pacific“. Najčastejšou voľbou Slovákov počas dvoch rokov predaja bola Octavia Tour II s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW v prevedení limuzína, vo farbe „Béžová Cappuccino metalíza“.
Medzi zákazníkov, ktorí dlhodobo oceňovali jazdné vlastnosti a spoľahlivosť modelu Octavia Tour, patrili nielen firemní klienti, ale aj polícia, požiarny zbor a armáda Slovenskej republiky. Ich vysoké nároky na kvalitu a spoľahlivosť „Tour-ka“ vždy bezpečne plnila.
Posledných 194 kusov si môžu zákazníci zakúpiť u svojich predajcov ŠKODA v prevedení limuzína aj kombi. Dostupné sú viaceré motorizácie, všetky s ručne riadenou 5-stupňovou prevodovkou.
„Octavia Tour I. a II. generácie sa zaradila medzi najúspešnejšie modely značky ŠKODA. Slovenských zákazníkov si získala najmä prvotriednym pomerom ceny, úžitkovej hodnoty a kvality. Verím, že nový modelový rad, ktorý má pre rastovú stratégiu automobilky kľúčový význam, nadviaže na úspechy odchádzajúceho modelu a dosiahne nové rekordy,“ hovorí Lucia Busquet, vedúca oddelenia PR, ŠKODA AUTO Slovensko.
Model ŠKODA Octavia Tour sa po prvýkrát objavil na slovenskom automobilovom trhu v roku 2000. Do ukončenia výroby prvej generácie, v roku 2010, sa predalo viac než 42 tisíc kusov tohto modelu. Slováci si najviac obľúbili limuzínu s motorizáciou 1,9 TDI/66 kW a 74 kW vo farebnom odtieni „Strieborná Briliant metalíza“.
V októbri roku 2010 nahradila prvú generáciu modelu ŠKODA Octavia Tour nemenej úspešná druhá generácia. Za necelé dva roky na slovenskom trhu dosiahla predaj takmer 3 700 kusov. Posledné vozidlo druhej generácie ŠKODA Octavia Tour pritom dorazila na slovenský trh práve dnes k predajcovi Autoprofit Galanta. Poslednou „Tour-kou“ je model s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW vo farbe „Modrá Pacific“. Najčastejšou voľbou Slovákov počas dvoch rokov predaja bola Octavia Tour II s motorizáciou 1,6 MPI/75 kW v prevedení limuzína, vo farbe „Béžová Cappuccino metalíza“.
Medzi zákazníkov, ktorí dlhodobo oceňovali jazdné vlastnosti a spoľahlivosť modelu Octavia Tour, patrili nielen firemní klienti, ale aj polícia, požiarny zbor a armáda Slovenskej republiky. Ich vysoké nároky na kvalitu a spoľahlivosť „Tour-ka“ vždy bezpečne plnila.
Posledných 194 kusov si môžu zákazníci zakúpiť u svojich predajcov ŠKODA v prevedení limuzína aj kombi. Dostupné sú viaceré motorizácie, všetky s ručne riadenou 5-stupňovou prevodovkou.