|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. júna 2013
ŠKODA po desiaty raz hlavným sponzorom Tour de France
Už desiaty raz podporí ŠKODA, ako hlavný sponzor Tour de France, najslávnejšie cyklistické preteky na svete. S flotilou 250 vozidiel značky ŠKODA a radom sprievodných podujatí sa česká automobilka ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. júna (WBN/PR) - Už desiaty raz podporí ŠKODA, ako hlavný sponzor Tour de France, najslávnejšie cyklistické preteky na svete. S flotilou 250 vozidiel značky ŠKODA a radom sprievodných podujatí sa česká automobilka predstaví na jubilejnom 100. ročníku klasických cyklistických pretekov. Tohtoročná Tour štartuje 29. júna, finišovať bude 21. júla.
„Naše dlhoročné partnerstvo s celosvetovou cyklistickou udalosťou číslo jedna zdôrazňuje tesné spojenie značky ŠKODA s cyklistikou,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „To, že súčasne s desiatym výročím nášho sponzoringu Tour de France môžeme osláviť aj jubilejný 100. ročník tohto podujatia, nás veľmi teší. Naša podpora Tour de France a ďalších cyklistických akcií demonštruje okrem iného našu takmer stoosemnásťročnú tradíciu. Úspešná história firmy sa začala písať v decembri 1895, kedy naši zakladatelia Laurin a Klement začali výrobu bicyklov,“ dodáva Vahland.
Tohtoročná Tour de France štartuje 29. júna, premiérovo na francúzskom ostrove Korzika, kde sa idú hneď prvé tri etapy. Po celkovo dvadsaťjeden etapách a viac než 3360 kilometroch dorazia pretekári 21. júla do cieľa na bulvári Champs-Elysées v Paríži. Rovnako ako v uplynulých rokoch je ŠKODA aj tentoraz partnerom „Bieleho trička“ pre najlepšieho jazdca do 25 rokov.
Pre tohtoročné preteky okolo Francúzska poskytne ŠKODA organizátorom a ďalším partnerom celkovo 250 vozidiel. Ako sprievodné automobily budú využité hlavne vozidlá Škoda Octavia Combi novej generácie a ŠKODA Superb. Medzi nimi aj dva kompletne prepracované Superby, ktoré svoju premiéru na európskych trhoch oslávia koncom júna. Jeden z nových Superbov v červenej farbe poslúži ako vozidlo pre riaditeľa pretekov Christiana Prudhommea. Mnoho ďalších vozidiel ŠKODA pôjde v takzvanej reklamnej karaváne, známej pod menom „caravanne publicitaire“, ktorá trať prechádza jednu až dve hodiny pred pelotónom a ponúka divákom atraktívny sprievodný program. V tohtoročnej flotile pre Tour de France sú zastúpené aj modely Rapid, Yeti a Citigo.
Poskytovanie vozidiel hrá už od prvopočiatku sponzoringu hlavnú rolu. Každoročne prejde viac ako 200 vozidiel značky ŠKODA v rámci Tour zhruba 2,8 milióna kilometrov. Celkový počet doteraz najazdených kilometrov je približne 25 miliónov. Flotila značky ŠKODA sa pritom vyznačuje maximálnou spoľahlivosťou. Do dnešného dňa nedošlo k žiadnemu prerušeniu jazdy z dôvodu technickej poruchy.
Tour de France patrí medzi najväčšie športové akcie na svete, prekonávajú ju iba futbalové majstrovstvá sveta a olympijské hry. V roku 2012 okolo trate fandilo približne dvanásť miliónov priaznivcov cyklistiky, k tomu je nutné pripočítať zhruba 1,7 miliardy televíznych divákov na celom svete. „Cyklistika je veľmi dynamický šport, ktorý dokáže nadchnúť milióny ľudí na celom svete,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA pre oblasť predaja a marketingu. „Ku značke ŠKODA sa dokonale hodí,“ dodáva Eichhorn.
Súčasťou sponzoringu Tour de France je široko poňatá komunikačnú kampaň. Špeciálne natočený film v dynamických sekvenciách ukazuje aktivity automobilky spojené s Tour de France. Hlavným cieľom tejto kampane je ukázať, že ŠKODA, ako tím stojaci za tímami ,,zabezpečuje a podporuje úspešnú realizáciu pretekov okolo Francúzska. Toto oznámenie podporuje aj séria emotívnych inzerátov, pozostávajúcich z rôznych motívov. Aj tu zaznieva heslo: „tím, stojaci za tímami.“
V súvislosti s Tour a cyklistikou je ŠKODA veľmi aktívna aj na internete a na sociálnych sieťach. Cyklistický angažmán značky ŠKODA predstavujú hneď dve internetové prezentácie: www.skoda-cycling.com a www.skoda-radsport.de. Podobnú prezentáciu možno nájsť aj na Facebooku: facebook.com/skoda-cycling. Popri ľadovom hokeji je cyklistika najdôležitejším pilierom medzinárodnej sponzorskej stratégie značky ŠKODA. Dôležitú úlohu pritom zohráva aj masová cyklistika. Automobilka podporuje českú sériu Kolo pre život, spoločné Majstrovstvá Českej a Slovenskej republiky v cestnej cyklistike, súťaž Virtual Cup alebo berlínsky Velothon. Tesné spojenie s cyklistikou demonštruje ŠKODA aj nad rámec tradičného sponzoringu.
Už niekoľko rokov sú bicykle a cyklistické príslušenstvo súčasťou ponuky produktov automobilky. S desiatimi modelmi je kolekcia bicyklov ŠKODA pre rok 2013 pestrejšia a atraktívnejšia než kedykoľvek predtým. ŠKODA Originálne príslušenstvo ponúka bicykle pre deti a juniorov, rovnako ako špičkové pretekárske a horské bicykle. Tento rok sa v ponuke po prvýkrát objavili 29-palcové bicykle, teda kategória, ktorá je teraz mimoriadne obľúbená. Značka okrem toho ponúka aj atraktívne oblečenie pre veľkých a malých cyklistov aj ďalšie doplnky, ako napríklad prilby, rukavice, fľaše na vodu alebo slnečné okuliare v dizajne ŠKODA.
„Naše dlhoročné partnerstvo s celosvetovou cyklistickou udalosťou číslo jedna zdôrazňuje tesné spojenie značky ŠKODA s cyklistikou,“ hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „To, že súčasne s desiatym výročím nášho sponzoringu Tour de France môžeme osláviť aj jubilejný 100. ročník tohto podujatia, nás veľmi teší. Naša podpora Tour de France a ďalších cyklistických akcií demonštruje okrem iného našu takmer stoosemnásťročnú tradíciu. Úspešná história firmy sa začala písať v decembri 1895, kedy naši zakladatelia Laurin a Klement začali výrobu bicyklov,“ dodáva Vahland.
Tohtoročná Tour de France štartuje 29. júna, premiérovo na francúzskom ostrove Korzika, kde sa idú hneď prvé tri etapy. Po celkovo dvadsaťjeden etapách a viac než 3360 kilometroch dorazia pretekári 21. júla do cieľa na bulvári Champs-Elysées v Paríži. Rovnako ako v uplynulých rokoch je ŠKODA aj tentoraz partnerom „Bieleho trička“ pre najlepšieho jazdca do 25 rokov.
Pre tohtoročné preteky okolo Francúzska poskytne ŠKODA organizátorom a ďalším partnerom celkovo 250 vozidiel. Ako sprievodné automobily budú využité hlavne vozidlá Škoda Octavia Combi novej generácie a ŠKODA Superb. Medzi nimi aj dva kompletne prepracované Superby, ktoré svoju premiéru na európskych trhoch oslávia koncom júna. Jeden z nových Superbov v červenej farbe poslúži ako vozidlo pre riaditeľa pretekov Christiana Prudhommea. Mnoho ďalších vozidiel ŠKODA pôjde v takzvanej reklamnej karaváne, známej pod menom „caravanne publicitaire“, ktorá trať prechádza jednu až dve hodiny pred pelotónom a ponúka divákom atraktívny sprievodný program. V tohtoročnej flotile pre Tour de France sú zastúpené aj modely Rapid, Yeti a Citigo.
Poskytovanie vozidiel hrá už od prvopočiatku sponzoringu hlavnú rolu. Každoročne prejde viac ako 200 vozidiel značky ŠKODA v rámci Tour zhruba 2,8 milióna kilometrov. Celkový počet doteraz najazdených kilometrov je približne 25 miliónov. Flotila značky ŠKODA sa pritom vyznačuje maximálnou spoľahlivosťou. Do dnešného dňa nedošlo k žiadnemu prerušeniu jazdy z dôvodu technickej poruchy.
Tour de France patrí medzi najväčšie športové akcie na svete, prekonávajú ju iba futbalové majstrovstvá sveta a olympijské hry. V roku 2012 okolo trate fandilo približne dvanásť miliónov priaznivcov cyklistiky, k tomu je nutné pripočítať zhruba 1,7 miliardy televíznych divákov na celom svete. „Cyklistika je veľmi dynamický šport, ktorý dokáže nadchnúť milióny ľudí na celom svete,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA pre oblasť predaja a marketingu. „Ku značke ŠKODA sa dokonale hodí,“ dodáva Eichhorn.
Súčasťou sponzoringu Tour de France je široko poňatá komunikačnú kampaň. Špeciálne natočený film v dynamických sekvenciách ukazuje aktivity automobilky spojené s Tour de France. Hlavným cieľom tejto kampane je ukázať, že ŠKODA, ako tím stojaci za tímami ,,zabezpečuje a podporuje úspešnú realizáciu pretekov okolo Francúzska. Toto oznámenie podporuje aj séria emotívnych inzerátov, pozostávajúcich z rôznych motívov. Aj tu zaznieva heslo: „tím, stojaci za tímami.“
V súvislosti s Tour a cyklistikou je ŠKODA veľmi aktívna aj na internete a na sociálnych sieťach. Cyklistický angažmán značky ŠKODA predstavujú hneď dve internetové prezentácie: www.skoda-cycling.com a www.skoda-radsport.de. Podobnú prezentáciu možno nájsť aj na Facebooku: facebook.com/skoda-cycling. Popri ľadovom hokeji je cyklistika najdôležitejším pilierom medzinárodnej sponzorskej stratégie značky ŠKODA. Dôležitú úlohu pritom zohráva aj masová cyklistika. Automobilka podporuje českú sériu Kolo pre život, spoločné Majstrovstvá Českej a Slovenskej republiky v cestnej cyklistike, súťaž Virtual Cup alebo berlínsky Velothon. Tesné spojenie s cyklistikou demonštruje ŠKODA aj nad rámec tradičného sponzoringu.
Už niekoľko rokov sú bicykle a cyklistické príslušenstvo súčasťou ponuky produktov automobilky. S desiatimi modelmi je kolekcia bicyklov ŠKODA pre rok 2013 pestrejšia a atraktívnejšia než kedykoľvek predtým. ŠKODA Originálne príslušenstvo ponúka bicykle pre deti a juniorov, rovnako ako špičkové pretekárske a horské bicykle. Tento rok sa v ponuke po prvýkrát objavili 29-palcové bicykle, teda kategória, ktorá je teraz mimoriadne obľúbená. Značka okrem toho ponúka aj atraktívne oblečenie pre veľkých a malých cyklistov aj ďalšie doplnky, ako napríklad prilby, rukavice, fľaše na vodu alebo slnečné okuliare v dizajne ŠKODA.