Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

11. júna 2013

ŠKODA lídrom slovenského trhu s vyše 20-percentným podielom



Značka ŠKODA aj v máji dominovala slovenskému automobilovému trhu s podielom 20,89 %. Zákazníkom dodala celkovo 1 234 automobilov kategórie M1, čo je o 64 vozidiel viac ako minulý mesiac. V máji Slovákov ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 11. júna (WBN/PR) - Značka ŠKODA aj v máji dominovala slovenskému automobilovému trhu s podielom 20,89 %. Zákazníkom dodala celkovo 1 234 automobilov kategórie M1, čo je o 64 vozidiel viac ako minulý mesiac. V máji Slovákov najviac oslovila ŠKODA Fabia nasledovaná novým modelom ŠKODA Octavia tretej generácie. Predajné úspechy z minulých mesiacov potvrdil aj Rapid.


„Vyše 20-percentný podiel na slovenskom automobilovom trhu a nárast predaja oproti minulému mesiacu ma nesmierne teší. K tomuto skvelému výsledku prispieva aj úspešná obmena generácií nášho bestselleru – modelu Octavia. Záujem o takmer 300 kusov novinky počas uplynulého mesiaca svedčí o výbornom prijatí nášho kľúčového modelu. Verím, že nová Octavia bude vo svojom úspešnom ťažení neustále napredovať,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku v máji celkovo 1 234 automobilov kategórie M1, čím si zabezpečila 20,89-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 5 525 automobilov kategórie M1.

Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci máj stal model Fabia (336 predaných vozidiel, hatchback 168 kusov + combi 168 kusov). Darilo sa aj modelu Octavia s počtom 296 predaných automobilov (liftback 259 kusov, combi 37 kusov). Svoju obľúbenosť medzi slovenskými motoristami potvrdil aj rodinný Rapid s 240 dodanými automobilmi.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kristína Farkašová porodila dvojičky
<< predchádzajúci článok
Dizzee Rascal vydá 1. júla nový album The Fifth