|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. mája 2009
Škoda je najpredávanejšou značkou v regióne strednej a východnej Európy
Najpredávanejšou značkou v regióne strednej a východnej Európy bola v prvom štvrťroku 2009 značka Škoda. S počtom 25 012 predaných vozidiel tak potvrdila svoju pozíciu trhového lídra celého regiónu. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. mája (WN/PR) - Najpredávanejšou značkou v regióne strednej a východnej Európy bola v prvom štvrťroku 2009 značka Škoda. S počtom 25 012 predaných vozidiel tak potvrdila svoju pozíciu trhového lídra celého regiónu. Zákaznícky najúspešnejším modelom regiónu sa stala Škoda Octavia. Za prvé tri mesiace roku 2009 sa predalo takmer 12 000 kusov tohto modelu. Vyplýva to z najnovšej správy, ktorú zverejnila analytická spoločnosť JATO Dynamics, popredný svetový poskytovateľ dát a analýz z oblasti automobilového priemyslu.
„Vývoj na trhoch v regióne nás napĺňa optimizmom. Sme radi, že značka Škoda opäť obhájila pozíciu lídra nielen na Slovensku, ale v celom regióne strednej a východnej Európy. Čísla potvrdzujú, že modely Octavia a Fabia sú medzi zákazníkmi obľúbené aj vďaka priaznivému pomeru kvality a ceny. Navyše, vysoký štandard služieb, ktoré ponúkame, je pre našich zákazníkov potvrdením spoľahlivosti našich automobilov,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka Škoda má v regióne dominantné postavenie ako najobľúbenejšia značka s objemom predaja 25 012 automobilov v 1. štvrťroku 2009. Na druhom mieste sa umiestnil Volkswagen so 16 796 predanými vozidlami a prvú trojku uzatvára Ford, ktorý predal 16 792. Prehľad prvej desiatky najpredávanejších značiek regiónu uvádza tabuľka:
10 najúspešnejších značiek
Výrobca Q1 2009
SKODA 25,012
VOLKSWAGEN 16,796
FORD 16,792
OPEL 16,096
RENAULT 14,67
TOYOTA 12,445
FIAT 11,884
HYUNDAI 10,484
PEUGEOT 10,435
DACIA 9,642
Najúspešnejšie modely
Najúspešnejším modelom regiónu strednej a východnej Európy sa stala Škoda Octavia. V 1. kvartáli 2009 sa predalo 11 900 kusov tohto modelu. O úspešnosti a obľúbenosti modelov značky Škoda hovorí aj druhé miesto, ktoré obsadila Škoda Fabia s 9 628 kusmi predaných vozidiel. Na treťou mieste skončil Opel Astra. Kompletný prehľad desiatich najúspešnejších modelov automobilov uvádza ďalšia tabuľka:
10 najúspešnejších modelov
Model Q1 2009
SKODA OCTAVIA 11,9
SKODA FABIA 9,628
OPEL ASTRA 6,984
DACIA LOGAN 6,546
FORD FOCUS 5,422
VOLKSWAGEN GOLF 5,231
KIA CEED 4,949
FIAT PUNTO 4,497
RENAULT CLIO 4,266
OPEL CORSA 4,137
Charakteristika regiónu
Najväčším trhom v regióne je Poľsko, kde sa v 1. štvrťroku 2009 predalo 76 040 automobilov. Nasleduje Česká republika, v ktorej sa za rovnaké obdobie predalo 36,820 vozidiel, Rumunsko, Maďarsko a Slovinsko. Slovensko s počtom 12 647 predaných vozidiel sa umiestnilo na siedmom mieste.
Štát Q1 2009
Poland 76,04
Czech Republic 36,82
Romania 29,676
Hungary 22,38
Slovenia 14,648
Croatia 12,74
Slovakia 12,647
Cyprus 4,397
Estonia 2,704
Lithuania 1,928
Latvia 1,515
SPOLU 215,495
„Vývoj na trhoch v regióne nás napĺňa optimizmom. Sme radi, že značka Škoda opäť obhájila pozíciu lídra nielen na Slovensku, ale v celom regióne strednej a východnej Európy. Čísla potvrdzujú, že modely Octavia a Fabia sú medzi zákazníkmi obľúbené aj vďaka priaznivému pomeru kvality a ceny. Navyše, vysoký štandard služieb, ktoré ponúkame, je pre našich zákazníkov potvrdením spoľahlivosti našich automobilov,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka Škoda má v regióne dominantné postavenie ako najobľúbenejšia značka s objemom predaja 25 012 automobilov v 1. štvrťroku 2009. Na druhom mieste sa umiestnil Volkswagen so 16 796 predanými vozidlami a prvú trojku uzatvára Ford, ktorý predal 16 792. Prehľad prvej desiatky najpredávanejších značiek regiónu uvádza tabuľka:
10 najúspešnejších značiek
Výrobca Q1 2009
SKODA 25,012
VOLKSWAGEN 16,796
FORD 16,792
OPEL 16,096
RENAULT 14,67
TOYOTA 12,445
FIAT 11,884
HYUNDAI 10,484
PEUGEOT 10,435
DACIA 9,642
Najúspešnejšie modely
Najúspešnejším modelom regiónu strednej a východnej Európy sa stala Škoda Octavia. V 1. kvartáli 2009 sa predalo 11 900 kusov tohto modelu. O úspešnosti a obľúbenosti modelov značky Škoda hovorí aj druhé miesto, ktoré obsadila Škoda Fabia s 9 628 kusmi predaných vozidiel. Na treťou mieste skončil Opel Astra. Kompletný prehľad desiatich najúspešnejších modelov automobilov uvádza ďalšia tabuľka:
10 najúspešnejších modelov
Model Q1 2009
SKODA OCTAVIA 11,9
SKODA FABIA 9,628
OPEL ASTRA 6,984
DACIA LOGAN 6,546
FORD FOCUS 5,422
VOLKSWAGEN GOLF 5,231
KIA CEED 4,949
FIAT PUNTO 4,497
RENAULT CLIO 4,266
OPEL CORSA 4,137
Charakteristika regiónu
Najväčším trhom v regióne je Poľsko, kde sa v 1. štvrťroku 2009 predalo 76 040 automobilov. Nasleduje Česká republika, v ktorej sa za rovnaké obdobie predalo 36,820 vozidiel, Rumunsko, Maďarsko a Slovinsko. Slovensko s počtom 12 647 predaných vozidiel sa umiestnilo na siedmom mieste.
Štát Q1 2009
Poland 76,04
Czech Republic 36,82
Romania 29,676
Hungary 22,38
Slovenia 14,648
Croatia 12,74
Slovakia 12,647
Cyprus 4,397
Estonia 2,704
Lithuania 1,928
Latvia 1,515
SPOLU 215,495