|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
ŠKODA je jedenástykrát sponzorom Tour de France
ŠKODA AUTO podporí už jedenástykrát preteky Tour de France ako oficiálny sponzor a dodávateľ oficiálneho vozidla. Jadrom podpory značky ŠKODA, ktorá súvisí s najslávnejšími cyklistickými pretekmi na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. júla (WBN/PR) - ŠKODA AUTO podporí už jedenástykrát preteky Tour de France ako oficiálny sponzor a dodávateľ oficiálneho vozidla. Jadrom podpory značky ŠKODA, ktorá súvisí s najslávnejšími cyklistickými pretekmi na svete, je flotila 250 vozidiel. Ako mobilný dispečing riaditeľa Tour bude opäť fungovať červená ŠKODA Superb, idúca v čele pelotónu. Tohtoročná Tour de France sa koná od 5. do 27. júla.
"Aktivity značky ŠKODA na Tour de France už jedenásť rokov korunujú cyklistický sponzoring našej spoločnosti," hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu. "Naše silné zastúpenie na najslávnejších cyklistických pretekoch sveta trvalo posilňuje imidž a známosť značky. Podpora Tour a cyklistiky je viac než klasický sponzoring - je to srdcová záležitosť celého podniku, veď naše korene siahajú práve až k výrobe bicyklov, ktorú iniciovali naši zakladatelia Laurin a Klement," dodáva Eichhorn.
Tour de France 2014 sa začína 5. júla v Leedse - prvé tri etapy sa tento rok idú v Anglicku. Po 21 etapách dôjdu jazdci 27. júla do cieľa na bulvári Champs-Elysées v Paríži. ŠKODA je tak ako v predchádzajúcich ročníkoch partnerom bieleho trikotu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov.
Začiatkom marca česká automobilka predĺžila sponzoring Tour o ďalších päť rokov do roku 2018. Dohoda navyše zahŕňa aj sponzorskú podporu pretekov okolo Španielska (La Vuelta) a ďalších medzinárodných pretekov. Jadrom sponzoringu Tour de France je aj v tomto roku veľká flotila vozidiel značky ŠKODA. Zhruba 250 vozidiel - najmä modelov ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb - bude v úlohe sprievodných vozidiel v prevádzke prakticky 24 hodín denne. Flotila hrá hlavnú úlohu už od počiatku partnerstva Tour de France so značkou ŠKODA. Každoročne tieto vozidlá najazdia približne 2,8 milióna kilometrov. Celkom teda flotila vozidiel ŠKODA od roku 2004 prešla takmer 28 miliónov kilometrov, a to bez jediného zastavenia v dôsledku technickej chyby.
Pre všetkých fanúšikov je už z veľkej diaľky viditeľný tzv. Red Car: červená ŠKODA Superb na čele pelotónu. Vozidlo počas Tour slúži ako mobilný dispečing. Odtiaľto vydáva riaditeľ Tour každé ráno povel k štartu, organizuje dopravu okolo pelotónu a odtiaľto komunikuje s traťovými rozhodcami. Za týmto účelom má vozidlo rozsiahlu technickú výbavu. Okrem iného je vybavený siedmimi rádiovými kanálmi, ktorými prijíma informácie a vydáva pokyny.
Navyše je Red Car jediný automobil, ktorý smie spolu s jazdcami každý deň prejsť cieľovú čiaru každej etapy. Pre nasadenie v rámci pretekov je Superb nalakovaný červeným odtieňom Corrida.
Na zadnom sedadle Superbu sedí riaditeľ Tour Christian Prudhomme. "Superb milujem. Je to skvelé vozidlo. Meriam 190 centimetrov a som teda rovnako vysoký ako môj vodič. Napriek tomu si vzadu môžem veľmi pohodlne sadnúť a dokonca si prehodiť nohu cez nohu. A najviac sa teším na obrovskú panoramatickú presklenú strechu," dodáva Prudhomme. Riaditeľský Superb bol vybavený špeciálnym panoramatickým strešným oknom, ktoré sa po stlačení tlačidla otvára odzadu dopredu. Pri otvorenej streche sa tak môže Prudhomme vzadu aj postaviť a sledovať dianie na trati pretekov.
ŠKODA dopĺňa sponzoring Tour de France aj širokou komunikačnou kampaňou. Jej súčasťou je aj úplne novo vyvinutá internetová prezentácia WeLoveCycling.com, ktorá ponúka online-reportáže, filmy a krátke správy zo sveta cyklistiky. Na týchto webových stránkach sa fanúšikovia cyklistiky navyše môžu zúčastniť aj súťaže o ceny a vyhrať okrem iného aj jeden deň v pelotóne Tour de France. Automobilka predstavuje svoju podporu Tour tiež na sociálnych sieťach, napríklad na profile facebook.com/skoda-cycling. Ďalšou informačnou platformou sú internetové stránky www.skoda-radsport.de.
Tour de France je jedno z najväčších športových podujatí na svete. Väčšiu sledovanosť majú len majstrovstvá sveta vo futbale a olympijské hry. V roku 2013 len okolo trati povzbudzovalo jazdcov približne 12 miliónov divákov, ďalšie zhruba 3,5 miliardy divákov na celom svete sledovali preteky na televíznych obrazovkách.
"Aktivity značky ŠKODA na Tour de France už jedenásť rokov korunujú cyklistický sponzoring našej spoločnosti," hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu. "Naše silné zastúpenie na najslávnejších cyklistických pretekoch sveta trvalo posilňuje imidž a známosť značky. Podpora Tour a cyklistiky je viac než klasický sponzoring - je to srdcová záležitosť celého podniku, veď naše korene siahajú práve až k výrobe bicyklov, ktorú iniciovali naši zakladatelia Laurin a Klement," dodáva Eichhorn.
Tour de France 2014 sa začína 5. júla v Leedse - prvé tri etapy sa tento rok idú v Anglicku. Po 21 etapách dôjdu jazdci 27. júla do cieľa na bulvári Champs-Elysées v Paríži. ŠKODA je tak ako v predchádzajúcich ročníkoch partnerom bieleho trikotu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov.
Začiatkom marca česká automobilka predĺžila sponzoring Tour o ďalších päť rokov do roku 2018. Dohoda navyše zahŕňa aj sponzorskú podporu pretekov okolo Španielska (La Vuelta) a ďalších medzinárodných pretekov. Jadrom sponzoringu Tour de France je aj v tomto roku veľká flotila vozidiel značky ŠKODA. Zhruba 250 vozidiel - najmä modelov ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb - bude v úlohe sprievodných vozidiel v prevádzke prakticky 24 hodín denne. Flotila hrá hlavnú úlohu už od počiatku partnerstva Tour de France so značkou ŠKODA. Každoročne tieto vozidlá najazdia približne 2,8 milióna kilometrov. Celkom teda flotila vozidiel ŠKODA od roku 2004 prešla takmer 28 miliónov kilometrov, a to bez jediného zastavenia v dôsledku technickej chyby.
Pre všetkých fanúšikov je už z veľkej diaľky viditeľný tzv. Red Car: červená ŠKODA Superb na čele pelotónu. Vozidlo počas Tour slúži ako mobilný dispečing. Odtiaľto vydáva riaditeľ Tour každé ráno povel k štartu, organizuje dopravu okolo pelotónu a odtiaľto komunikuje s traťovými rozhodcami. Za týmto účelom má vozidlo rozsiahlu technickú výbavu. Okrem iného je vybavený siedmimi rádiovými kanálmi, ktorými prijíma informácie a vydáva pokyny.
Navyše je Red Car jediný automobil, ktorý smie spolu s jazdcami každý deň prejsť cieľovú čiaru každej etapy. Pre nasadenie v rámci pretekov je Superb nalakovaný červeným odtieňom Corrida.
Na zadnom sedadle Superbu sedí riaditeľ Tour Christian Prudhomme. "Superb milujem. Je to skvelé vozidlo. Meriam 190 centimetrov a som teda rovnako vysoký ako môj vodič. Napriek tomu si vzadu môžem veľmi pohodlne sadnúť a dokonca si prehodiť nohu cez nohu. A najviac sa teším na obrovskú panoramatickú presklenú strechu," dodáva Prudhomme. Riaditeľský Superb bol vybavený špeciálnym panoramatickým strešným oknom, ktoré sa po stlačení tlačidla otvára odzadu dopredu. Pri otvorenej streche sa tak môže Prudhomme vzadu aj postaviť a sledovať dianie na trati pretekov.
ŠKODA dopĺňa sponzoring Tour de France aj širokou komunikačnou kampaňou. Jej súčasťou je aj úplne novo vyvinutá internetová prezentácia WeLoveCycling.com, ktorá ponúka online-reportáže, filmy a krátke správy zo sveta cyklistiky. Na týchto webových stránkach sa fanúšikovia cyklistiky navyše môžu zúčastniť aj súťaže o ceny a vyhrať okrem iného aj jeden deň v pelotóne Tour de France. Automobilka predstavuje svoju podporu Tour tiež na sociálnych sieťach, napríklad na profile facebook.com/skoda-cycling. Ďalšou informačnou platformou sú internetové stránky www.skoda-radsport.de.
Tour de France je jedno z najväčších športových podujatí na svete. Väčšiu sledovanosť majú len majstrovstvá sveta vo futbale a olympijské hry. V roku 2013 len okolo trati povzbudzovalo jazdcov približne 12 miliónov divákov, ďalšie zhruba 3,5 miliardy divákov na celom svete sledovali preteky na televíznych obrazovkách.