|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
ŠKODA dosiahla vlani takmer 20 percentný trhový podiel
Značka ŠKODA umiestnila v roku 2013 na slovenský automobilový trh 13 155 automobilov kategórie M1, čo predstavuje trhový podiel takmer 20 %. Najžiadanejším modelom značky ŠKODA v roku 2013 bola Fabia s ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. januára (WBN/PR) - Značka ŠKODA umiestnila v roku 2013 na slovenský automobilový trh 13 155 automobilov kategórie M1, čo predstavuje trhový podiel takmer 20 %. Najžiadanejším modelom značky ŠKODA v roku 2013 bola Fabia s počtom 3 751 dodaných vozidiel. Výrazný úspech zaznamenala aj Octavia tretej generácie s počtom 2 951 automobilov. ŠKODA dodala aj v poslednom mesiaci roka 2013 najviac automobilov na slovenský trh. Najžiadanejším modelom značky bola aj v decembri Octavia tretej generácie.
„Rok 2013 bol pre značku rekordný, keď sme slovenským zákazníkom ponúkli osem nových alebo prepracovaných modelov. To je nevídané číslo nielen v histórii značky ŠKODA, ale aj celého trhu s novými automobilmi. Skvelú odozvu zaznamenala predovšetkým ŠKODA Octavia tretej generácie, ktorá žne úspechy po celom svete. Výnimkou nie je ani Slovensko, kde v posledných mesiacoch roka bola najžiadanejším automobilom Slovákov. Veľa si sľubujeme aj od modelu Rapid Spaceback, ktorým si ŠKODA otvára dvere do najsilnejšieho európskeho segmentu kompaktných hatchbackov,“ hovorí Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
„Medziročný pokles okrem celkovo nelichotivej ekonomickej situácie spôsobili práve nábehy nových modelov na trh, ktoré majú vždy svoje špecifiká. Nové modely však zaznamenávajú výbornú odozvu u slovenských zákazníkov. To nám spolu s perfektnou prácou predajnej a servisnej siete ŠKODA dáva výborné predpoklady do roka 2014,“ dodáva Ing. Karel Sklenář.
Počas uplynulých 12 mesiacov roka 2013 značka ŠKODA na Slovensku dodala zákazníkom 13 155 vozidiel kategórie M1. Automobilka tak dosiahla 19,93-percentný trhový podiel. V decembri dodala spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko celkovo 994 automobilov, čím potvrdila aj v poslednom mesiaci minulého roku pozíciu trhového lídra. Decembrové štatistiky a trhové podiely výrazne ovplyvnili počty vozidiel, ktoré niektoré značky dodali štátnym inštitúciám.
V roku 2013 bola najúspešnejším modelom ŠKODA Fabia s celkovým počtom 3 751 dodaných vozidiel (hatchback 1 727 kusov + Combi 2 024 kusov). Sekundovala jej ŠKODA Octavia tretej generácie s celkovým počtom 2 951 automobilov (liftback 1 754 kusov + Combi 1 197 kusov). Na treťom mieste sa s počtom 2 572 vozidiel umiestnil model Rapid (liftback 2 298 + Spaceback 274).
Najobľúbenejším vozidlom značky ŠKODA sa v decembri 2013 opäť stala Octavia tretej generácie s 317 predanými vozidlami (liftback 129 kusov + Combi 188 kusov). Druhé miesto obhájil Rapid s celkovo 255 predanými vozidlami (liftback 125 + Spaceback 130). Fabia sa umiestnila na treťom mieste s celkovo 206 predanými kusmi (hatchback 74 kusov + Combi 132 kusov).
„Rok 2013 bol pre značku rekordný, keď sme slovenským zákazníkom ponúkli osem nových alebo prepracovaných modelov. To je nevídané číslo nielen v histórii značky ŠKODA, ale aj celého trhu s novými automobilmi. Skvelú odozvu zaznamenala predovšetkým ŠKODA Octavia tretej generácie, ktorá žne úspechy po celom svete. Výnimkou nie je ani Slovensko, kde v posledných mesiacoch roka bola najžiadanejším automobilom Slovákov. Veľa si sľubujeme aj od modelu Rapid Spaceback, ktorým si ŠKODA otvára dvere do najsilnejšieho európskeho segmentu kompaktných hatchbackov,“ hovorí Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
„Medziročný pokles okrem celkovo nelichotivej ekonomickej situácie spôsobili práve nábehy nových modelov na trh, ktoré majú vždy svoje špecifiká. Nové modely však zaznamenávajú výbornú odozvu u slovenských zákazníkov. To nám spolu s perfektnou prácou predajnej a servisnej siete ŠKODA dáva výborné predpoklady do roka 2014,“ dodáva Ing. Karel Sklenář.
Počas uplynulých 12 mesiacov roka 2013 značka ŠKODA na Slovensku dodala zákazníkom 13 155 vozidiel kategórie M1. Automobilka tak dosiahla 19,93-percentný trhový podiel. V decembri dodala spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko celkovo 994 automobilov, čím potvrdila aj v poslednom mesiaci minulého roku pozíciu trhového lídra. Decembrové štatistiky a trhové podiely výrazne ovplyvnili počty vozidiel, ktoré niektoré značky dodali štátnym inštitúciám.
V roku 2013 bola najúspešnejším modelom ŠKODA Fabia s celkovým počtom 3 751 dodaných vozidiel (hatchback 1 727 kusov + Combi 2 024 kusov). Sekundovala jej ŠKODA Octavia tretej generácie s celkovým počtom 2 951 automobilov (liftback 1 754 kusov + Combi 1 197 kusov). Na treťom mieste sa s počtom 2 572 vozidiel umiestnil model Rapid (liftback 2 298 + Spaceback 274).
Najobľúbenejším vozidlom značky ŠKODA sa v decembri 2013 opäť stala Octavia tretej generácie s 317 predanými vozidlami (liftback 129 kusov + Combi 188 kusov). Druhé miesto obhájil Rapid s celkovo 255 predanými vozidlami (liftback 125 + Spaceback 130). Fabia sa umiestnila na treťom mieste s celkovo 206 predanými kusmi (hatchback 74 kusov + Combi 132 kusov).