|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. apríla 2012
ŠKODA dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %
S 1 354 predanými vozidlami v kategórii M1 dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %. ŠKODA tak v prvom kvartáli predala o 25 % viac vozidiel ako za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. apríla (WBN/PR) - S 1 354 predanými vozidlami v kategórii M1 dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %. ŠKODA tak v prvom kvartáli predala o 25 % viac vozidiel ako za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v marci stala Fabia.
„Marcový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že ŠKODA naďalej patrí k najžiadanejším značkám u slovenských zákazníkov svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o 25 % viac vozidiel ako za prvé tri mesiace minulého roka,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka ŠKODA si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala viac než 4 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o viac než 25 % (1 088 automobilov).
Najobľúbenejším vozidlom sa v marci stala Fabia (474 predaných vozidiel; hatchback 269 kusov + combi 205 kusov). Nasledovala Octavia (452 kusov; sedan 255 kusov + combi 197 kusov) a čoraz populárnejší Superb (129 kusov).
„Marcový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že ŠKODA naďalej patrí k najžiadanejším značkám u slovenských zákazníkov svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o 25 % viac vozidiel ako za prvé tri mesiace minulého roka,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka ŠKODA si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala viac než 4 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o viac než 25 % (1 088 automobilov).
Najobľúbenejším vozidlom sa v marci stala Fabia (474 predaných vozidiel; hatchback 269 kusov + combi 205 kusov). Nasledovala Octavia (452 kusov; sedan 255 kusov + combi 197 kusov) a čoraz populárnejší Superb (129 kusov).