![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 25.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Frederik, Frederika
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

"Chceme zvyšovať naše trhové podiely, teda rásť o niečo rýchlejšie ako celkový trh. Preto budeme vstupovať na trhy, kde doteraz nie sme," povedal Maier. Potvrdil, že firma plánuje vstúpiť do Južnej Kórey, Singapuru aj Iránu. V Iráne chce firma autá aj vyrábať, a hľadá preto lokálneho partnera.
Na možnosť vstupu do USA zatiaľ Maier odpovedá skôr diplomaticky. Podľa neho je to celosvetovo významný trh, kde by mala automobilka byť, ale ďalší postup musí dôkladne zvážiť.
Expanzia bude podľa neho znamenať hlavne vstup do ďalších segmentov SUV. "SUV ofenzíva je aktuálne našou najdôležitejšou úlohou. Tu sa trochu viac rozkročíme. V Číne už sme rozhodli o štyroch konkrétnych modeloch," dodal Maier.
Škoda chce do konca desaťročia predstaviť vlastné elektroauto. Maier očakáva, že autá na elektrinu budú do desiatich rokov tvoriť štvrtinu všetkých predávaných vozidiel.
Na cestách by mali byť škodovky viac rozpoznateľné ako doteraz. Najmä medzi dizajnom modelov Rapid a Octavia nie je príliš veľký rozdiel a ľudia si ich pletú.
"Dizajnový jazyk zostáva rovnaký. Chceme však zaistiť, že každý model bude mať vlastnú produktovú identitu," povedal generálny riaditeľ automobilky. Ukážkou je nový model Octavia so zdvojenými prednými svetlami. "Naše modely od seba ľahšie odlíšite, ale tiež zároveň spontánne spoznáte, že to je škodovka," sľubuje Maier.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR