|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. mája 2009
Škoda Auto zvýšila produkciu modelu Fabia na 1200 automobilov denne
Škoda Auto zvýšila výrobnú kapacitu modelu Škoda Fabia z 1000 na 1200 automobilov denne. Flexibilne tak reaguje predovšetkým na zvýšený dopyt po malých vozidlách v súvislosti so zavedením takzvaného ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. mája (WN/PR) - Škoda Auto zvýšila výrobnú kapacitu modelu Škoda Fabia z 1000 na 1200 automobilov denne. Flexibilne tak reaguje predovšetkým na zvýšený dopyt po malých vozidlách v súvislosti so zavedením takzvaného šrotovného v niektorých štátoch Európskej únie.
„Ide o nevyhnutný krok na uspokojenie zvýšeného dopytu. Aj napriek tomuto rekordnému objemu sa však ešte môžu vyskytnúť dlhšie dodacie lehoty. Navyše, optimalizujeme aj našu logistiku, aby sa obľúbené Fabie dostávali k zákazníkom čo najrýchlejšie,“ uviedol Fred Kappler, člen predstavenstva za oblasť Predaj a marketing.
Najväčší nárast predaja zaznamenala Škoda Auto v Nemecku. Tu sa za prvé štyri mesiace predalo spolu 29 280 automobilov modelu Škoda Fabia. Ide takmer o dvojnásobok oproti minulému roku, kedy sa v priebehu januára až apríla predalo 15 430 vozidiel.
Okrem modelu Škoda Fabia je v Nemecku veľký záujem aj o automobily Octavia Tour.
Škoda Fabia vďačí za svoju obľúbenosť u zákazníkov vynikajúcemu pomeru cena/úžitková hodnota a nízkym prevádzkovým nákladom. Podčiarkuje to jej ekologická verzia Škoda Fabia GreenLine, ktorá sa pýši spotrebou paliva v kombinovanom režime 4,1 l nafty na 100 km a zníženými emisiami CO2 109 g/km.
„Ide o nevyhnutný krok na uspokojenie zvýšeného dopytu. Aj napriek tomuto rekordnému objemu sa však ešte môžu vyskytnúť dlhšie dodacie lehoty. Navyše, optimalizujeme aj našu logistiku, aby sa obľúbené Fabie dostávali k zákazníkom čo najrýchlejšie,“ uviedol Fred Kappler, člen predstavenstva za oblasť Predaj a marketing.
Najväčší nárast predaja zaznamenala Škoda Auto v Nemecku. Tu sa za prvé štyri mesiace predalo spolu 29 280 automobilov modelu Škoda Fabia. Ide takmer o dvojnásobok oproti minulému roku, kedy sa v priebehu januára až apríla predalo 15 430 vozidiel.
Okrem modelu Škoda Fabia je v Nemecku veľký záujem aj o automobily Octavia Tour.
Škoda Fabia vďačí za svoju obľúbenosť u zákazníkov vynikajúcemu pomeru cena/úžitková hodnota a nízkym prevádzkovým nákladom. Podčiarkuje to jej ekologická verzia Škoda Fabia GreenLine, ktorá sa pýši spotrebou paliva v kombinovanom režime 4,1 l nafty na 100 km a zníženými emisiami CO2 109 g/km.