|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. júna 2009
Škoda Auto začala s výrobou modernizovaného trojvalcového motora 1.2l
Škoda Auto začala vo svojom závode na výrobu agregátov v Mladej Boleslavi, sídle českej automobilky, s produkciou modernizovaného motora 1.2 HTP. Rozsiahle úpravy tohto úsporného trojvalcového ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. júna (WN/PR) - Škoda Auto začala vo svojom závode na výrobu agregátov v Mladej Boleslavi, sídle českej automobilky, s produkciou modernizovaného motora 1.2 HTP. Rozsiahle úpravy tohto úsporného trojvalcového benzínového motora sú výsledkom práce technického vývoja.
Modernizácia motora zahŕňa rôzne opatrenia. K najdôležitejším patrí výmena článkovej reťaze, poháňajúcej rozvodové ústrojenstvo, za ozubenú reťaz. Okrem toho sa podarilo znížiť hmotnosť kľukového hriadeľa. Úpravy sa týkajú oboch variantov motora, dvojventilovej aj štvorventilovej verzie.
„Úpravy existujúceho agregátu sa aj vďaka uskutočnenej optimalizácii hmotnosti prejavia zlepšením kultivovanosti jeho chodu, úsporou spotreby paliva a znížením emisií a hlučnosti,“ vysvetlil Eckhard Scholz, člen predstavenstva Škoda Auto zodpovedný za oblasť technického vývoja.
Modernizovaný trojvalcový agregát 1.2l je určený pre modely Škoda Fabia a Roomster, VW Polo a Fox, Seat Ibiza a Cordoba. V roku 2008 bolo v závode Škoda v Mladej Boleslavi vyrobených 270 875 trojvalcových atmosférických motorov 1.2l.
Modernizácia motora zahŕňa rôzne opatrenia. K najdôležitejším patrí výmena článkovej reťaze, poháňajúcej rozvodové ústrojenstvo, za ozubenú reťaz. Okrem toho sa podarilo znížiť hmotnosť kľukového hriadeľa. Úpravy sa týkajú oboch variantov motora, dvojventilovej aj štvorventilovej verzie.
„Úpravy existujúceho agregátu sa aj vďaka uskutočnenej optimalizácii hmotnosti prejavia zlepšením kultivovanosti jeho chodu, úsporou spotreby paliva a znížením emisií a hlučnosti,“ vysvetlil Eckhard Scholz, člen predstavenstva Škoda Auto zodpovedný za oblasť technického vývoja.
Modernizovaný trojvalcový agregát 1.2l je určený pre modely Škoda Fabia a Roomster, VW Polo a Fox, Seat Ibiza a Cordoba. V roku 2008 bolo v závode Škoda v Mladej Boleslavi vyrobených 270 875 trojvalcových atmosférických motorov 1.2l.