|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. júla 2009
Škoda Auto už šiesty krát za sebou hlavným partnerom Tour de France
Tohtoročný, už 96. ročník najslávnejších cyklistických pretekov planéty, Tour de France, sa už po šiesty krát za sebou uskutoční s podporou spoločnosti Škoda Auto. Legendárne preteky, ktorých sa ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. júla (WN/PR) - Tohtoročný, už 96. ročník najslávnejších cyklistických pretekov planéty, Tour de France, sa už po šiesty krát za sebou uskutoční s podporou spoločnosti Škoda Auto. Legendárne preteky, ktorých sa účastní 20 tímov, štartujú v sobotu 4. júla v Monaku. Cieľom pretekov bude už tradične príchod na Champs-Élysées v centre Paríža.
Škoda Auto predstaví po prvý krát francúzskemu trhu v rámci Tour de France svoj najnovší model Yeti. Až desať automobilov Škoda Yeti bude súčasťou reklamnej kolóny, neoddeliteľnou atrakciou, ktorá sprevádza každú etapu Tour. Počas pretekov bude možné vidieť až 350 vozidiel Škoda, približne 250 z nich poslúži organizátorom ako oficiálne automobily Tour. Škoda taktiež podporuje celkom osem profesionálnych tímov - Silence-Lotto (Belgicko), Saxo Bank – IT Factory (Dánsko), Rabobank (Holandsko), Euskaltel-Euskadi (Španielsko), Cofidis (Francúzsko), Franćaise des JEUX (Francúzsko), Cervelo (Švajčiarsko), Milram (Nemecko) a tímy neutrálnej technickej podpory Shimano a Mavic.
„Škoda má vo svojom portfóliu stratégie medzinárodnej firemnej komunikácie dva hlavné piliere - ľadový hokej a cyklistiku, ktoré sa svojim významom a pokrytím jednotlivých európskych trhov výborne dopĺňajú. Významným spôsobom prispievajú ku zvyšovaniu povedomia nielen o značke ale aj o produktoch Škoda. V cyklistike k tomu značne prispieva aj možnosť prezentovať automobily Škoda priamo v srdci pretekov, kde sú najbližšie k pretekárom, divákom, potenciálnym zákazníkom,“ komentuje stratégiu partnerstva s Tour de France Martin Lauer, vedúci podnikovej komunikácie Škoda Auto.
Škoda Auto predstaví po prvý krát francúzskemu trhu v rámci Tour de France svoj najnovší model Yeti. Až desať automobilov Škoda Yeti bude súčasťou reklamnej kolóny, neoddeliteľnou atrakciou, ktorá sprevádza každú etapu Tour. Počas pretekov bude možné vidieť až 350 vozidiel Škoda, približne 250 z nich poslúži organizátorom ako oficiálne automobily Tour. Škoda taktiež podporuje celkom osem profesionálnych tímov - Silence-Lotto (Belgicko), Saxo Bank – IT Factory (Dánsko), Rabobank (Holandsko), Euskaltel-Euskadi (Španielsko), Cofidis (Francúzsko), Franćaise des JEUX (Francúzsko), Cervelo (Švajčiarsko), Milram (Nemecko) a tímy neutrálnej technickej podpory Shimano a Mavic.
„Škoda má vo svojom portfóliu stratégie medzinárodnej firemnej komunikácie dva hlavné piliere - ľadový hokej a cyklistiku, ktoré sa svojim významom a pokrytím jednotlivých európskych trhov výborne dopĺňajú. Významným spôsobom prispievajú ku zvyšovaniu povedomia nielen o značke ale aj o produktoch Škoda. V cyklistike k tomu značne prispieva aj možnosť prezentovať automobily Škoda priamo v srdci pretekov, kde sú najbližšie k pretekárom, divákom, potenciálnym zákazníkom,“ komentuje stratégiu partnerstva s Tour de France Martin Lauer, vedúci podnikovej komunikácie Škoda Auto.