Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

08. septembra 2009

Škoda Auto Slovensko zostáva trhovým lídrom aj napriek augustovej registrácii nových vozidiel



Modely značky Škoda obhájili aj po auguste pozíciu najpredávanejších vozidiel na Slovensku v kategórii M1 a N1. Vyplýva to zo štatistiky nových registrácií za prvých osem mesiacov roku 2009, ktorú ...



Zdieľať
BRATISLAVA 8. septembra (WN/PR) - Modely značky Škoda obhájili aj po auguste pozíciu najpredávanejších vozidiel na Slovensku v kategórii M1 a N1. Vyplýva to zo štatistiky nových registrácií za prvých osem mesiacov roku 2009, ktorú pripravilo Združenie automobilového priemyslu (ZAP SR). Za prvých 8 mesiacov tohto roka bolo zaregistrovaných spolu 10 820 nových automobilov značky Škoda. Postavenie značky sa v auguste posilnilo predovšetkým v kategórii N1, kde Škoda dosiahla trhový podiel 19,55 %. Vďaka typovému schváleniu ES pre všetky modely Škoda ako prvá značka na trhu umožnila odpočet DPH pri kúpe vozidla podľa pre podnikateľov aj bez deliacej mreže. Značka Škoda tak zostáva lídrom na slovenskom automobilovom trhu nielen celkovým počtom predaných vozidiel, ale tiež poprednou pozíciou v oblasti dostupnosti a kvality služieb.

„Značka Škoda je lídrom na slovenskom automobilovom trhu nielen počtom predaných vozidiel, ale tiež poprednou pozíciou v oblasti dostupnosti a kvality služieb. Na tom nič nezmení jednorázový výkyv v štatistike za jeden mesiac, ktorý je spôsobený mimoriadnymi opatreniami na oživenie trhu. Pozícia trhového lídra sa buduje dlhé roky a je založená v prvom rade na dôvere a spokojnosti zákazníkov,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Fotografie Thomasa Hoepkera vo Viedni
<< predchádzajúci článok
Začína kampaň o prechode vysielania s Telkou anténkou