|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. januára 2014
Škoda Auto plánuje v roku 2014 predať milión áut
Česká automobilka Škoda Auto, ktorá patrí do skupiny Volkswagen, smeruje k tomu, že v roku 2014 prvýkrát globálne predá milión áut, a to vďaka uvedeniu nových modelov a zvýšeniu ich produkcie. ...
Zdieľať
PRAHA 12. januára (WEBNOVINY) - Česká automobilka Škoda Auto, ktorá patrí do skupiny Volkswagen, smeruje k tomu, že v roku 2014 prvýkrát globálne predá milión áut, a to vďaka uvedeniu nových modelov a zvýšeniu ich produkcie. Povedal to v stredu hovorca automobilky Jozef Baláž. Konštatoval, že v roku 2013 firma predala viac ako 900-tisíc vozidiel, ale neuviedol presný údaj. V roku 2012 predaj áut spoločnosti Škoda vzrástol o 7 % na 939 200.
V prvom polroku 2013 automobilka evidovala pokles predaja o 5 %, ale v druhej polovici roka tento pokles postupne vymazávala, a to vďaka tomu, že produkcia nového modelu Octavie dosiahla úplnú kapacitu. "Trend rastu objednávok by mal pokračovať, prinajmenšom v nasledujúcich mesiacoch," povedal Baláž. Model Octavia sa podieľal zhruba polovicou na celkovom predaji áut firmy Škoda, dodal hovorca.
Česká automobilka plánuje do roku 2018 zväčšiť predaj na 1,5 mil. áut ročne. Vozidlá značky Škoda sa stali obľúbenými autami v západnej Európe. Firma sa v súčasnosti sústreďuje na východné trhy, ako sú Rusko a Čína.
V prvom polroku 2013 automobilka evidovala pokles predaja o 5 %, ale v druhej polovici roka tento pokles postupne vymazávala, a to vďaka tomu, že produkcia nového modelu Octavie dosiahla úplnú kapacitu. "Trend rastu objednávok by mal pokračovať, prinajmenšom v nasledujúcich mesiacoch," povedal Baláž. Model Octavia sa podieľal zhruba polovicou na celkovom predaji áut firmy Škoda, dodal hovorca.
Česká automobilka plánuje do roku 2018 zväčšiť predaj na 1,5 mil. áut ročne. Vozidlá značky Škoda sa stali obľúbenými autami v západnej Európe. Firma sa v súčasnosti sústreďuje na východné trhy, ako sú Rusko a Čína.