Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

ŠKODA AUTO modernizuje svoje showroomy



ŠKODA AUTO spustila na Slovensku modernizáciu predajnej siete podľa globálneho showroom konceptu a v súlade s novou korporátnou identitou značky. Spoločnosť tak úspešne pokračuje v implementácii ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 16. septembra (WBN/PR) - ŠKODA AUTO spustila na Slovensku modernizáciu predajnej siete podľa globálneho showroom konceptu a v súlade s novou korporátnou identitou značky. Spoločnosť tak úspešne pokračuje v implementácii nového, jednotného dizajnového jazyka značky, ktorý je spoločným menovateľom všetkých nových modelov ŠKODA. Slovensko je zároveň jednou z prvých krajín, kde pilotný projekt modernizácie siete štartuje.


„V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci modernizovaného sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka ŠKODA na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké sú aj naše modely,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Nový koncept predajných a servisných miest sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch, ktorých výstavba na Slovensku už odštartovala, sa spájajú „Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi. Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky, vytvorený jej produktmi, službami, jej pracovníkmi a reklamou.



Modernizácia a redizajn showroomov vytvorí pôsobivú, značkovú obchodno-servisnú prevádzku, ktorá odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA. Architektúra a dizajn prevádzok, ako jeden z najviditeľnejších prejavov značky, má za ciel prezentovať širokej verejnosti hodnoty a kvalitu značky.

Prvými predajcami s úplne novým konceptom showroomov budú DANUBIASERVICE a.s. a Todos Bratislava s.r.o. v Bratislave. Predpokladané ukončenie redizajnu siete je naplánované na prvú polovicu roka 2015.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V Česku pokračuje proces s vinníkmi železničného nešťastia v Studénke
<< predchádzajúci článok
Bratislava a Trenčín už majú letecké záchranky