|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. októbra 2009
Škoda Auto je v Rusku úspešná, jej podiel na trhu rastie
Škoda Auto v Ruskej federácii nasadzuje model Octavia do kompletnej výroby aj napriek prebiehajúcej kríze a podporuje tak pozitívny trend značky Škoda v Rusku. Kompletná výroba je zahájená 11 mesiacov ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. októbra (WN/PR) - Škoda Auto v Ruskej federácii nasadzuje model Octavia do kompletnej výroby aj napriek prebiehajúcej kríze a podporuje tak pozitívny trend značky Škoda v Rusku. Kompletná výroba je zahájená 11 mesiacov pred pôvodne plánovaným termínom.
Trhový podiel značky Škoda v Rusku vzrástol na 2,5 %. Predaje spoločnosti Škoda Auto v Rusku klesajú pomalšie, než celkový domáci automobilový trh. Ten oproti minulému roku v prvých troch štvrťrokoch spadol o 51 %. Na ruskom trhu predala Škoda Auto v priebehu prvých deviatich mesiacov celkom 25.345 vozidiel.
Škoda Auto v spoločnom výrobnom závode s VW v ruskej Kaluge montuje automobily od konca roku 2007. Z liniek v Kaluge schádza od októbra 2007 Škoda Octavia Tour (liftback, combi v auguste 2008) a Octavia (liftback, combi v auguste 2008). V januári 2008 bola zahájená montáž modelu Škoda Fabia (hatchback, combi v januári 2009). V tomto roku nasledovali montáže modelov Škoda Superb v apríli a Škoda Roomster v máji. Väčšina modelov je ponúkaná výhradne s benzínovými motormi.
Závod v Kaluge sa stáva od októbra tohto roku plnohodnotnou výrobnou prevádzkou a je teraz vybavený nielen montážnou linkou, ale tiež zvarovňou a lakovňou. Montáž vystrieda kompletná výroba vozidiel. Prvým vyrábaným automobilom značky Škoda v Ruskej federácii je Octavia. Budú nasledovať postupne všetky ostatné modely, vrátane automobilov Superb a Yeti.
V roku 2010 dosiahne spoločný výrobný závod VW a Škoda Auto výrobnú kapacitu 150.000 vozidiel. Súčasných 1800 zamestnancov bude počas nasledujúceho roku doplnených na 3000.
„Ruský automobilový trh bol silne zasiahnutý súčasnou ekonomickou krízou. Napriek tomu je pre nás aj naďalej veľmi zaujímavým trhom s obrovským objemovým potenciálom. Spolu s Indiou a Čínou považujeme Rusko za dynamický trh s pozitívnymi vyhliadkami do budúcnosti. Niektorí odborníci naznačujú, že už teraz sme aspoň dohliadli na dno krízy. Využijeme celkovú výrobnú kapacitu závodu v Kaluge a tým umožnenú nacionalizáciu dielov k ďalšiemu budovaniu a posilňovaniu pozície značky,“ uviedol Reinhard Jung, predseda predstavenstva Škoda Auto.
„Predajný cieľ značky Škoda je pre tento rok 35 tisíc vozidiel. Za súčasných podmienok v automobilovom priemysle je naším najdôležitejším cieľom ďalšie posilňovanie pozície značky pomocou zvyšovania trhového podielu. Ten v prípade značky Škoda neustále rastie a z minuloročných 1,9 % sa vyšplhal na 2,5 % v tomto roku. V súčasnosti najobľúbenejším modelom značky Škoda v Rusku je Fabia, Octavia Tour a Octavia. Napriek súčasným ťažkostiam sa darí aj modelu Superb, ktorý získal pozitívne hodnotenie od zákazníkov aj médií,“ doplnil Petr Janeba, riaditeľ Škoda Auto Rusko.
Trhový podiel značky Škoda v Rusku vzrástol na 2,5 %. Predaje spoločnosti Škoda Auto v Rusku klesajú pomalšie, než celkový domáci automobilový trh. Ten oproti minulému roku v prvých troch štvrťrokoch spadol o 51 %. Na ruskom trhu predala Škoda Auto v priebehu prvých deviatich mesiacov celkom 25.345 vozidiel.
Škoda Auto v spoločnom výrobnom závode s VW v ruskej Kaluge montuje automobily od konca roku 2007. Z liniek v Kaluge schádza od októbra 2007 Škoda Octavia Tour (liftback, combi v auguste 2008) a Octavia (liftback, combi v auguste 2008). V januári 2008 bola zahájená montáž modelu Škoda Fabia (hatchback, combi v januári 2009). V tomto roku nasledovali montáže modelov Škoda Superb v apríli a Škoda Roomster v máji. Väčšina modelov je ponúkaná výhradne s benzínovými motormi.
Závod v Kaluge sa stáva od októbra tohto roku plnohodnotnou výrobnou prevádzkou a je teraz vybavený nielen montážnou linkou, ale tiež zvarovňou a lakovňou. Montáž vystrieda kompletná výroba vozidiel. Prvým vyrábaným automobilom značky Škoda v Ruskej federácii je Octavia. Budú nasledovať postupne všetky ostatné modely, vrátane automobilov Superb a Yeti.
V roku 2010 dosiahne spoločný výrobný závod VW a Škoda Auto výrobnú kapacitu 150.000 vozidiel. Súčasných 1800 zamestnancov bude počas nasledujúceho roku doplnených na 3000.
„Ruský automobilový trh bol silne zasiahnutý súčasnou ekonomickou krízou. Napriek tomu je pre nás aj naďalej veľmi zaujímavým trhom s obrovským objemovým potenciálom. Spolu s Indiou a Čínou považujeme Rusko za dynamický trh s pozitívnymi vyhliadkami do budúcnosti. Niektorí odborníci naznačujú, že už teraz sme aspoň dohliadli na dno krízy. Využijeme celkovú výrobnú kapacitu závodu v Kaluge a tým umožnenú nacionalizáciu dielov k ďalšiemu budovaniu a posilňovaniu pozície značky,“ uviedol Reinhard Jung, predseda predstavenstva Škoda Auto.
„Predajný cieľ značky Škoda je pre tento rok 35 tisíc vozidiel. Za súčasných podmienok v automobilovom priemysle je naším najdôležitejším cieľom ďalšie posilňovanie pozície značky pomocou zvyšovania trhového podielu. Ten v prípade značky Škoda neustále rastie a z minuloročných 1,9 % sa vyšplhal na 2,5 % v tomto roku. V súčasnosti najobľúbenejším modelom značky Škoda v Rusku je Fabia, Octavia Tour a Octavia. Napriek súčasným ťažkostiam sa darí aj modelu Superb, ktorý získal pozitívne hodnotenie od zákazníkov aj médií,“ doplnil Petr Janeba, riaditeľ Škoda Auto Rusko.