Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport    MS v hokeji 2009

23. apríla 2009

Škoda Auto hlavný oficiálny sponzor 73. MS v ľadovom hokeji 2009 IIHS



Škoda Auto je hlavným oficiálnym sponzorom 73. MS v ľadovom hokeji 2009 IIHS už 17.rok po sebe. V histórii športu ide o neprekonaný rekord zapísaný v Guinessovej knihe rekordov ako Najdlhšie pôsobiaci ...



Zdieľať
BRATISLAVA 23. apríla (WN/PR) - Škoda Auto je hlavným oficiálnym sponzorom 73. MS v ľadovom hokeji 2009 IIHS už 17.rok po sebe. V histórii športu ide o neprekonaný rekord zapísaný v Guinessovej knihe rekordov ako Najdlhšie pôsobiaci hlavný sponzor majstrovstiev sveta.


Okrem klasického obrieho loga v centrálnom kruhu ľadovej plochy, ktoré dnes predstavuje už takmer tradičný znak MS, sa Škoda objaví na mantineloch, helmách a dresoch českého a slovenského tímu. Najatraktívnejšou však bude prezentácia celkom nového automobilu Škoda Yeti. Yeti je inteligentnou odpoveďou spoločnosti na stále dôležitejšie ekologické nároky v triede SUV a zároveň rozšírením modelovej palety automobilov Škoda. Škoda Yeti, ktorá má za sebou svetovú premiéru na ženevskom autosalóne, bude na majstrovstvách vystavená na zimných štadiónoch v Berne a Zürichu a v záberoch televíznych kamier ju uvidia milióny televíznych divákov po celom svete.

Flotila 40 strieborných automobilov Škoda zložená z modelov Superb, Octavia Combi a Octavia Scout bude plniť úlohu „oficiálneho automobilu MS v ľadovom hokeji 2009 IIHF". Je určená predovšetkým na prepravu funkcionárov a hostí šampionátu medzi dvoma usporiadateľskými mestami – Zürich a Bern.

MS v ľadovom hokeji budú pre Švajčiarsko najväčšou športovou udalosťou roku 2009. Organizačný výbor očakáva účasť viac ako 300 000 divákov na tribúnach štadiónov a asi 700 miliónov divákov bude sledovať 56 zápasov v televízii. Viac než 190 televíznych staníc bude vysielať približne 3.000 hodín špičkového svetového ľadového hokeja do viac ako 100 štátov po celom svete. „Ako dlhodobý hlavný sponzor sme významnou mierou prispeli k senzačnému nárastu popularity ľadového hokeja. Táto enormná pozornosť medzinárodných médií a verejnosti prirodzene ponúka jedinečnú príležitosť pre budovanie povedomia o našej značke a predstavenie našich automobilov širokej verejnosti,“ hovorí Martin Lauer, vedúci podnikovej komunikácie spoločnosti Škoda Auto, a dodáva: „Viditeľná prítomnosť našej značky a produktov a udržovanie úspešných a spoľahlivých vzťahov vysiela veľmi významný signál našim zákazníkom, zamestnancom, partnerom a samozrejme fanúšikom ľadového hokeja na celom svete.“

Švajčiarsky dovozca Škoda AMAG oslavuje majstrovstvá ponukou originálneho modelu Škoda Roomster „COOLY“, ktorý bol pomenovaný podľa sympatického maskota majstrovstiev. Flexibilné, mnohostranné, spoľahlivé a univerzálne využitie – to sú prednosti, ktoré platia nielen pre Roomster „COOLY“, ale aj pre skvelých hokejových šampiónov, ktorí budú počas štrnásťdňových majstrovstiev predvádzať špičkový ľadový hokej.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tešíme sa z postupu, ale ešte nie sme v cieli, tvrdí Chára
<< predchádzajúci článok
Handzuš v útoku s Hossom a Bartečkom