|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. októbra 2009
Široká verejnosť može hodnotiť kvalitu autobazárov
Internetový auto-portál www.autolist.sk spustil novú službu Hodnotenie autobazárov a autodílerov. Široká verejnosť má teraz možnosť vyjadriť svoj názor na kvalitu autopredajcov a podeliť sa o svoje ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. októbra (WN/PR) - Internetový auto-portál www.autolist.sk spustil novú službu Hodnotenie autobazárov a autodílerov. Široká verejnosť má teraz možnosť vyjadriť svoj názor na kvalitu autopredajcov a podeliť sa o svoje pozitívne a negatívne skúsenosti pri kúpe auta s ostatnými návštevníkmi portálu.
Návštevníci majú možnosť hodnotiť okrem iného čestnosť autopredajcu, profesionálnosť zamestnancov, nátlak zo strany predajcu, splnenie prísľubov, spokojnosť s dohodnutou cenou a poskytnutú možnosť financovania. Hodnotenie prebieha vyplnením užívateľsky jednoduchého formuláru, ktorý je navrhnutý tak, aby napísanie hodnotenia trvalo iba zopár minút.
“Ľudia sa pri kúpe tovarov a služieb čoraz častejšie rozhodujú na základe odporúčaní,“ hovorí tvorca služby Marek Mauer z portálu www.autolist.sk. “Preto sme chceli ponúknuť návštevníkom portálu možnosť oboznámiť sa s kvalitou autobazárov a autodílerov prostredníctvom hodnotení a názorov zákazníkov, ktorí už majú osobnú skúsenosť s konkrétnymi autopredajcami.
Táto služba má zároveň motivovať autopredajcov k poskytovaniu skutočne kvalitného zákazníckeho servisu, čo sa spravidla odzrkadlí na pozitívnych hodnoteniach, ktoré potom možu využiť ako učinný marketingový nástroj v konkurenčnom boji o zákazníka.
V súčastnosti je služba v prvej fáze, ktorá je zameraná na získavanie nových hodnotení. Ak sa teda chcete podeliť o svoje skúsenosti pri kúpe auta a aktívne sa podieľať na tvorbe novej služby, navštívte webovú stránku www.autolist.sk/hodnotenie-autobazarov a vyplňte krátky hodnotiaci formulár.
Návštevníci majú možnosť hodnotiť okrem iného čestnosť autopredajcu, profesionálnosť zamestnancov, nátlak zo strany predajcu, splnenie prísľubov, spokojnosť s dohodnutou cenou a poskytnutú možnosť financovania. Hodnotenie prebieha vyplnením užívateľsky jednoduchého formuláru, ktorý je navrhnutý tak, aby napísanie hodnotenia trvalo iba zopár minút.
“Ľudia sa pri kúpe tovarov a služieb čoraz častejšie rozhodujú na základe odporúčaní,“ hovorí tvorca služby Marek Mauer z portálu www.autolist.sk. “Preto sme chceli ponúknuť návštevníkom portálu možnosť oboznámiť sa s kvalitou autobazárov a autodílerov prostredníctvom hodnotení a názorov zákazníkov, ktorí už majú osobnú skúsenosť s konkrétnymi autopredajcami.
Táto služba má zároveň motivovať autopredajcov k poskytovaniu skutočne kvalitného zákazníckeho servisu, čo sa spravidla odzrkadlí na pozitívnych hodnoteniach, ktoré potom možu využiť ako učinný marketingový nástroj v konkurenčnom boji o zákazníka.
V súčastnosti je služba v prvej fáze, ktorá je zameraná na získavanie nových hodnotení. Ak sa teda chcete podeliť o svoje skúsenosti pri kúpe auta a aktívne sa podieľať na tvorbe novej služby, navštívte webovú stránku www.autolist.sk/hodnotenie-autobazarov a vyplňte krátky hodnotiaci formulár.