|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. augusta 2011
Servisy Škoda vyhrali nezávislý porovnávací test kvality
Autorizované servisy spoločnosti Škoda jednoznačne vyhrali nezávislý porovnávací test spoločnosti TOPTEST, s.r.o. zameraný na kvalitu pravidelnej servisnej prehliadky. Testom bola preukázaná vysoká ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. augusta (WBN/PR) - Autorizované servisy spoločnosti Škoda jednoznačne vyhrali nezávislý porovnávací test spoločnosti TOPTEST, s.r.o. zameraný na kvalitu pravidelnej servisnej prehliadky. Testom bola preukázaná vysoká úspešnosť autorizovaných servisov Škoda pri vykonávaní všetkých predpísaných úkonov, tak ako to určil výrobca. Naše servisy tiež výrazne zabodovali bezchybnými službami pri preberaní a odovzdávaní vozidiel.
„Výsledok nezávislého prieskumu odborníkov zo spoločnosti TOPTEST nám opäť potvrdil, že naše autorizované servisy sú v súčasnosti kvalitou jednoznačnou jednotkou na Slovensku. V našich servisoch sa zákazníci dočkajú nielen dostatku informácií, správnych a kvalitných pracovných postupov, originálnych náhradných dielov a dobrej ceny, ale vôbec všetkého, čo očakávajú od služieb dlhodobého lídra na trhu,“ uviedol Robert Baumgartner, generálny riaditeľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Do nezávislého prieskumu bolo zapojených 16 autorizovaných a 16 neautorizovaných autoservisov po celom Slovensku. Testovacím vozidlom sa stala Škoda Fabia, ktorá je najrozšírenejším autom na trhu. Autorizované servisy boli do testu vylosované, neautorizované servisy boli vybraté na základe ich veľkosti a technického vybavenia. Všetky testované servisy deklarovali, že vykonávajú pravidelné servisné prehliadky áut Škoda.
Výsledky nezávislého testu odhalili zásadné kvalitatívne rozdiely medzi autorizovanými a neautorizovanými servismi, a to už pri odovzdávaní auta do servisu. Neautorizované servisy zákazníka o predbežnej cene písomne vôbec neinformovali, naopak z autorizovaných servisov spoločnosti Škoda tak urobil každý. Zároveň zákazníkovi v
94 % prípadoch servisných prehliadok ponúkli v čase kontroly náhradnú mobilitu, pričom z neautorizovaných servisov túto možnosť ponúkla iba pätina.
Svoju profesionalitu preukázali autorizované servisy spoločnosti Škoda aj pri preberaní vozidla majiteľom. Vykonané práce boli prehľadne vyúčtované i zdokumentované. Predbežne oznámená cena zodpovedala konečnej faktúre v 94 % prípadoch. Predbežne oznámenej cene zodpovedala faktúra v neautorizovaných servisoch len v 56 % prípadov. Neautorizované servisy zároveň v nezávislom teste spoločnosti TOPTEST zlyhali najmä v nedodržanom dohodnutom čase ukončenia prác, chýbajúcim zoznamom vykonaných úkonov údržby, či chýbajúcim ochranným návlekom na sedadle vodiča.
Najdôležitejšie zistenia sa týkali kvality a ceny servisu. Nezávislým testom bola preukázaná vysoká úspešnosť autorizovaných servisov pri odstraňovaní porúch v rámci výrobcom predpísaných úkonov pravidelnej údržby, zákazník tiež ocení používanie originálnych náhradných dielov. Nezávislý test odhalil, že zákazník sa na autorizované servisy firmy Škoda môže spoľahnúť. Ich priemerná úspešnosť v technickej časti testu bola na úrovni 80 %, zatiaľ čo neautorizované dosiahli iba tretinovú úspešnosť. Rozdiel v cene prehliadky bol 22 eur v prospech neautorizovaných servisov, čo búra mýtus o predražených autorizovaných servisoch výrobcu. Takéto kvalitatívne zistenia v práci autorizovaných a neautorizovaných servisov sú však zásadné a zákazník by nemal riskovať nedostatočnú kontrolu na základe úspory niekoľkých eur.
„Výsledky nezávislého testu preukázali, že autorizované servisy spoločnosti Škoda poskytujú majiteľom áut kvalitné služby a uplatňujú správne pracovné postupy, pričom v porovnaní s neautorizovaným servisom je rozdiel ceny minimálny. Použitie originálnych náhradných dielov v rozsahu predpísanom výrobcom sa pritom považuje za samozrejmosť. Zákazník má tiež riadne zdokumentované servisné úkony a od začiatku aj dobrý prehľad o cene a rozsahu objednaných služieb,“ dodal Róbert Hukel vedúci popredajných služieb spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
„Výsledok nezávislého prieskumu odborníkov zo spoločnosti TOPTEST nám opäť potvrdil, že naše autorizované servisy sú v súčasnosti kvalitou jednoznačnou jednotkou na Slovensku. V našich servisoch sa zákazníci dočkajú nielen dostatku informácií, správnych a kvalitných pracovných postupov, originálnych náhradných dielov a dobrej ceny, ale vôbec všetkého, čo očakávajú od služieb dlhodobého lídra na trhu,“ uviedol Robert Baumgartner, generálny riaditeľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Do nezávislého prieskumu bolo zapojených 16 autorizovaných a 16 neautorizovaných autoservisov po celom Slovensku. Testovacím vozidlom sa stala Škoda Fabia, ktorá je najrozšírenejším autom na trhu. Autorizované servisy boli do testu vylosované, neautorizované servisy boli vybraté na základe ich veľkosti a technického vybavenia. Všetky testované servisy deklarovali, že vykonávajú pravidelné servisné prehliadky áut Škoda.
Výsledky nezávislého testu odhalili zásadné kvalitatívne rozdiely medzi autorizovanými a neautorizovanými servismi, a to už pri odovzdávaní auta do servisu. Neautorizované servisy zákazníka o predbežnej cene písomne vôbec neinformovali, naopak z autorizovaných servisov spoločnosti Škoda tak urobil každý. Zároveň zákazníkovi v
94 % prípadoch servisných prehliadok ponúkli v čase kontroly náhradnú mobilitu, pričom z neautorizovaných servisov túto možnosť ponúkla iba pätina.
Svoju profesionalitu preukázali autorizované servisy spoločnosti Škoda aj pri preberaní vozidla majiteľom. Vykonané práce boli prehľadne vyúčtované i zdokumentované. Predbežne oznámená cena zodpovedala konečnej faktúre v 94 % prípadoch. Predbežne oznámenej cene zodpovedala faktúra v neautorizovaných servisoch len v 56 % prípadov. Neautorizované servisy zároveň v nezávislom teste spoločnosti TOPTEST zlyhali najmä v nedodržanom dohodnutom čase ukončenia prác, chýbajúcim zoznamom vykonaných úkonov údržby, či chýbajúcim ochranným návlekom na sedadle vodiča.
Najdôležitejšie zistenia sa týkali kvality a ceny servisu. Nezávislým testom bola preukázaná vysoká úspešnosť autorizovaných servisov pri odstraňovaní porúch v rámci výrobcom predpísaných úkonov pravidelnej údržby, zákazník tiež ocení používanie originálnych náhradných dielov. Nezávislý test odhalil, že zákazník sa na autorizované servisy firmy Škoda môže spoľahnúť. Ich priemerná úspešnosť v technickej časti testu bola na úrovni 80 %, zatiaľ čo neautorizované dosiahli iba tretinovú úspešnosť. Rozdiel v cene prehliadky bol 22 eur v prospech neautorizovaných servisov, čo búra mýtus o predražených autorizovaných servisoch výrobcu. Takéto kvalitatívne zistenia v práci autorizovaných a neautorizovaných servisov sú však zásadné a zákazník by nemal riskovať nedostatočnú kontrolu na základe úspory niekoľkých eur.
„Výsledky nezávislého testu preukázali, že autorizované servisy spoločnosti Škoda poskytujú majiteľom áut kvalitné služby a uplatňujú správne pracovné postupy, pričom v porovnaní s neautorizovaným servisom je rozdiel ceny minimálny. Použitie originálnych náhradných dielov v rozsahu predpísanom výrobcom sa pritom považuje za samozrejmosť. Zákazník má tiež riadne zdokumentované servisné úkony a od začiatku aj dobrý prehľad o cene a rozsahu objednaných služieb,“ dodal Róbert Hukel vedúci popredajných služieb spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.