24. októbra 2018
Ilustračné foto. Foto: TASR/APBERLÍN 24. októbra (TASR) - Selfie fotografie a sociálne média majú vplyv na to, aké typy plastických operácií si ľudia v Nemecku vyberajú. Informovala o tom v stredu agentúra DPA s odvolaním sa na výsledky prieskumu.
Selfie generácia mení smerovanie kozmetickej chirurgie, povedal Alexander Hilpert z nemeckej spoločnosti pre plastickú a estetickú chirurgiu (DPAeC).
Fotografie spôsobili, že ľudia si viac uvedomujú svoj výzor, a preto vyhľadávajú kozmetické zákroky. Prieskum DPAeC na vzorke približne 2000 respondentov zistil, že dva najpopulárnejšie sú vyhladzovanie vrások a aplikácia botoxových injekcií.
Tieto procedúry minulý rok predstavovali takmer 44 percent všetkých zákrokov, čo je nárast oproti 31 percentám v roku 2016.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR