|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. októbra 2018
Selfie fotografie a sociálne médiá ovplyvňujú kozmetickú chirurgiu
Selfie fotografie a sociálne média majú vplyv na to, aké typy plastických operácií si ľudia v Nemecku vyberajú. Informovala o tom v stredu agentúra DPA s odvolaním sa na ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
BERLÍN 24. októbra (TASR) - Selfie fotografie a sociálne média majú vplyv na to, aké typy plastických operácií si ľudia v Nemecku vyberajú. Informovala o tom v stredu agentúra DPA s odvolaním sa na výsledky prieskumu.Selfie generácia mení smerovanie kozmetickej chirurgie, povedal Alexander Hilpert z nemeckej spoločnosti pre plastickú a estetickú chirurgiu (DPAeC).
Fotografie spôsobili, že ľudia si viac uvedomujú svoj výzor, a preto vyhľadávajú kozmetické zákroky. Prieskum DPAeC na vzorke približne 2000 respondentov zistil, že dva najpopulárnejšie sú vyhladzovanie vrások a aplikácia botoxových injekcií.
Tieto procedúry minulý rok predstavovali takmer 44 percent všetkých zákrokov, čo je nárast oproti 31 percentám v roku 2016.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR