Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

24. októbra 2018

Selfie fotografie a sociálne médiá ovplyvňujú kozmetickú chirurgiu



Selfie fotografie a sociálne média majú vplyv na to, aké typy plastických operácií si ľudia v Nemecku vyberajú. Informovala o tom v stredu agentúra DPA s odvolaním sa na ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
BERLÍN 24. októbra (TASR) - Selfie fotografie a sociálne média majú vplyv na to, aké typy plastických operácií si ľudia v Nemecku vyberajú. Informovala o tom v stredu agentúra DPA s odvolaním sa na výsledky prieskumu.


Selfie generácia mení smerovanie kozmetickej chirurgie, povedal Alexander Hilpert z nemeckej spoločnosti pre plastickú a estetickú chirurgiu (DPAeC).

Fotografie spôsobili, že ľudia si viac uvedomujú svoj výzor, a preto vyhľadávajú kozmetické zákroky. Prieskum DPAeC na vzorke približne 2000 respondentov zistil, že dva najpopulárnejšie sú vyhladzovanie vrások a aplikácia botoxových injekcií.

Tieto procedúry minulý rok predstavovali takmer 44 percent všetkých zákrokov, čo je nárast oproti 31 percentám v roku 2016.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Výrobcovia v USA zvýšili ceny z dôvodu ciel
<< predchádzajúci článok
Srb v aute s českým evidenčným číslom prevážal 27 Iračanov