|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. septembra 2014
Šéf Lidlu: Nie je dôležitá krajina pôvodu, ale kvalita potravín
Obchodná sieť predajní Lidl umiestňuje do svojich obchodných sietí na Slovensku podľa posledných prieskumov 16,4 % slovenských výrobkov. Pri výbere výrobkov do obchodných ...
Zdieľať
Ilustračné foto FOTO TASR/AP
Bratislava 4. septembra (TASR) – Obchodná sieť predajní Lidl umiestňuje do svojich obchodných sietí na Slovensku podľa posledných prieskumov 16,4 % slovenských výrobkov. Pri výbere výrobkov do obchodných sietí kladú hlavný dôraz na kvalitu, zdôraznil na dnešnej tlačovej konferencii v Bratislave generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Holding Slovenská republika Stanislav Čajka."Čo sa týka slovenských potravín, dlhodobo sa riadime jednou filozofiou, ktorá hovorí, že krajina pôvodu nie je tým určujúcim faktorom. Určujúcim faktorom je kvalita, úmerná cena a hlavne schopnosť dodávateľa dodať požadované množstvo," povedal Čajka pre TASR. Slovenské produkty podľa neho nezaostávajú kvalitou za produktmi z ostatných členských štátov Európskej únie. "Dodávateľov nerozlišujeme, musia splniť spomínané tri kritéria. Do budúcnosti plánujeme rôzne aktivity na podporu, momentálne sa napríklad snažíme preveriť možnosť dostať značku kvality aj pre privátne značky, nielen pre značky výrobcov," avizoval Čajka.
Na otázku, na akom mieste sa reťazec nachádza v súboji s ostatnými pôsobiacimi na Slovensku, odpovedal: "Naša vnútrofiremná kultúra nám neumožňuje vyjadrovať sa k ekonomickým výsledkom. Sme v prvej trojke alebo prvej päťke."
Spoločnosť ponúka prácu aj absolventom škôl. "Kandidát musí prejaviť vôľu pracovať. V rámci zapracovania každý zamestnanec prechádza celým procesom, od pokladníka až do cieľovej funkcie, aby spoznal fungovanie firmy. "Zamestnancom platíme viac, ako minimálnu mzdu," uzavrel riaditeľ.
Spoločnosť Lidl vstúpila na slovenský trh pred 10 rokmi, v septembri 2004, kedy otvorila svojich prvých 14 predajní. Dnes tvorí jej obchodnú sieť po celom Slovensku 123 predajní, ktoré zásobujú dve logistické centrá v Nemšovej a Prešove.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR