|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Sedem chutí piva v multipacku s novou kuchárskou knihou
Grilovačky a letné posedenia s priateľmi pri pive môžu počas tohto leta získať nový rozmer. Na trh prichádza atraktívny multipack Sedem chutí piva s kolekciou siedmich rôznych druhov pív a s novou ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. júla (WBN/PR) - Grilovačky a letné posedenia s priateľmi pri pive môžu počas tohto leta získať nový rozmer. Na trh prichádza atraktívny multipack Sedem chutí piva s kolekciou siedmich rôznych druhov pív a s novou kuchárskou knihou "Grilovanie a letné recepty k pivu". Autori Karol France, obchodný sládok z pivovaru v Hurbanove, a Laci Hornáček, šéfkuchár a odborník na párovanie piva a jedla, v nej prinášajú nové pohľady na vychutnávanie si piva s jedlom počas letných mesiacov. Pivári sa v nej dozvedia, aký druh piva si vychutnať k letnému šalátu, grilovanej zelenine alebo steaku, ale aj ako chutne pripraviťryby či grilovaťmäso napríklad pod tehlou. Nový multipack Sedem chutí piva so siedmimi fľašami pív, ktoré reprezentujú sedem chuťových kategórií, je od júla dostupný v obchodných sieťach TESCO a Billa.
Vzdelávací program spoločnosti HEINEKEN Slovensko Sedem chutí piva odštartoval v apríli 2014 a odvtedy prostredníctvom svojich aktivít približuje konzumentom rozmanitý svet pivných chutí. Program zaraďuje chute piva do siedmich základných kategórií podľa ich chuťových profilov od sladkých a ovocných až po tmavé a silné, a zároveň definuje pravidlá párovania piva s jedlom. "Sme veľmi hrdí, že s programom Sedem chutí piva rozširujeme spolu s našimi inováciami obzory milovníkom zlatého moku, a prinášame k nám tému pivného someliérstva. Za viac ako rok máme za sebou v oblasti vzdelávania už množstvo zaujímavej práce, a tešíme sa na ďalšie aktivity na podporu pivnej kultúry na Slovensku," hovorí Monika Kottmanová, Development Manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: "Okrem našej webovej stránky www.sedemchutipiva.sk sme pre pivárov pripravili množstvo rôznych článkov, zaujímavých tém a rozhovorov s odborníkmi, pravidelne realizujeme degustácie piva s jedlom na rôznych podujatiach, a v oblasti pivného someliérstva školíme aj našich Horeca zákazníkov."
V roku 2015 program obohatili ďalšie zaujímavé projekty. Program Sedem chutí piva sa stal maturitnou témou študentov trnavskej Súkromnej strednej odbornej školy Gos-SK v odboroch kuchár a čašník. V marci tohto roku spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci so spoločnosťou Kaufland Slovenská republika vytvorila unikátnu pivnú uličku Sedem chutí piva v hypermarkete Kaufland na bratislavskej Trnavskej ulici. Spoločnosť pripravuje vzdelávanie prostredníctvom zážitkových degustačných večerov vo svojich Horeca prevádzkach, a po úspechu z minulého roka prichádza v týchto dňoch na trh aj ďalšia limitovaná edícia multipacku Sedem chutí piva s kuchárskou knihou receptov k pivu.
V multipacku sa nachádzajú pivá Desperados, Zlatý Bažant Nealko, Heineken, Krušovice, Zlatý Bažant Pšeničné, Corgoň 4sladový a Zlatý Bažant Tmavý. Milovníci zlatého moku tak môžu degustovať pivá z jednotlivých chuťových kategórií, a zároveň k nim podľa priloženej kuchárskej knihy Karola Franceho a Laciho Hornáčka pripraviť perfektnú letnú party s pivom pre priateľov. Nový multipack Sedem chutí piva je dostupný v limitovanej letnej edícii v obchodných sieťach TESCO a Billa až do vypredania zásob.
Vzdelávací program spoločnosti HEINEKEN Slovensko Sedem chutí piva odštartoval v apríli 2014 a odvtedy prostredníctvom svojich aktivít približuje konzumentom rozmanitý svet pivných chutí. Program zaraďuje chute piva do siedmich základných kategórií podľa ich chuťových profilov od sladkých a ovocných až po tmavé a silné, a zároveň definuje pravidlá párovania piva s jedlom. "Sme veľmi hrdí, že s programom Sedem chutí piva rozširujeme spolu s našimi inováciami obzory milovníkom zlatého moku, a prinášame k nám tému pivného someliérstva. Za viac ako rok máme za sebou v oblasti vzdelávania už množstvo zaujímavej práce, a tešíme sa na ďalšie aktivity na podporu pivnej kultúry na Slovensku," hovorí Monika Kottmanová, Development Manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: "Okrem našej webovej stránky www.sedemchutipiva.sk sme pre pivárov pripravili množstvo rôznych článkov, zaujímavých tém a rozhovorov s odborníkmi, pravidelne realizujeme degustácie piva s jedlom na rôznych podujatiach, a v oblasti pivného someliérstva školíme aj našich Horeca zákazníkov."
V roku 2015 program obohatili ďalšie zaujímavé projekty. Program Sedem chutí piva sa stal maturitnou témou študentov trnavskej Súkromnej strednej odbornej školy Gos-SK v odboroch kuchár a čašník. V marci tohto roku spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci so spoločnosťou Kaufland Slovenská republika vytvorila unikátnu pivnú uličku Sedem chutí piva v hypermarkete Kaufland na bratislavskej Trnavskej ulici. Spoločnosť pripravuje vzdelávanie prostredníctvom zážitkových degustačných večerov vo svojich Horeca prevádzkach, a po úspechu z minulého roka prichádza v týchto dňoch na trh aj ďalšia limitovaná edícia multipacku Sedem chutí piva s kuchárskou knihou receptov k pivu.
V multipacku sa nachádzajú pivá Desperados, Zlatý Bažant Nealko, Heineken, Krušovice, Zlatý Bažant Pšeničné, Corgoň 4sladový a Zlatý Bažant Tmavý. Milovníci zlatého moku tak môžu degustovať pivá z jednotlivých chuťových kategórií, a zároveň k nim podľa priloženej kuchárskej knihy Karola Franceho a Laciho Hornáčka pripraviť perfektnú letnú party s pivom pre priateľov. Nový multipack Sedem chutí piva je dostupný v limitovanej letnej edícii v obchodných sieťach TESCO a Billa až do vypredania zásob.