![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Sedem chutí piva v multipacku s novou kuchárskou knihou
Grilovačky a letné posedenia s priateľmi pri pive môžu počas tohto leta získať nový rozmer. Na trh prichádza atraktívny multipack Sedem chutí piva s kolekciou siedmich rôznych druhov pív a s novou ...
Zdieľať

Vzdelávací program spoločnosti HEINEKEN Slovensko Sedem chutí piva odštartoval v apríli 2014 a odvtedy prostredníctvom svojich aktivít približuje konzumentom rozmanitý svet pivných chutí. Program zaraďuje chute piva do siedmich základných kategórií podľa ich chuťových profilov od sladkých a ovocných až po tmavé a silné, a zároveň definuje pravidlá párovania piva s jedlom. "Sme veľmi hrdí, že s programom Sedem chutí piva rozširujeme spolu s našimi inováciami obzory milovníkom zlatého moku, a prinášame k nám tému pivného someliérstva. Za viac ako rok máme za sebou v oblasti vzdelávania už množstvo zaujímavej práce, a tešíme sa na ďalšie aktivity na podporu pivnej kultúry na Slovensku," hovorí Monika Kottmanová, Development Manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: "Okrem našej webovej stránky www.sedemchutipiva.sk sme pre pivárov pripravili množstvo rôznych článkov, zaujímavých tém a rozhovorov s odborníkmi, pravidelne realizujeme degustácie piva s jedlom na rôznych podujatiach, a v oblasti pivného someliérstva školíme aj našich Horeca zákazníkov."
V roku 2015 program obohatili ďalšie zaujímavé projekty. Program Sedem chutí piva sa stal maturitnou témou študentov trnavskej Súkromnej strednej odbornej školy Gos-SK v odboroch kuchár a čašník. V marci tohto roku spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci so spoločnosťou Kaufland Slovenská republika vytvorila unikátnu pivnú uličku Sedem chutí piva v hypermarkete Kaufland na bratislavskej Trnavskej ulici. Spoločnosť pripravuje vzdelávanie prostredníctvom zážitkových degustačných večerov vo svojich Horeca prevádzkach, a po úspechu z minulého roka prichádza v týchto dňoch na trh aj ďalšia limitovaná edícia multipacku Sedem chutí piva s kuchárskou knihou receptov k pivu.
V multipacku sa nachádzajú pivá Desperados, Zlatý Bažant Nealko, Heineken, Krušovice, Zlatý Bažant Pšeničné, Corgoň 4sladový a Zlatý Bažant Tmavý. Milovníci zlatého moku tak môžu degustovať pivá z jednotlivých chuťových kategórií, a zároveň k nim podľa priloženej kuchárskej knihy Karola Franceho a Laciho Hornáčka pripraviť perfektnú letnú party s pivom pre priateľov. Nový multipack Sedem chutí piva je dostupný v limitovanej letnej edícii v obchodných sieťach TESCO a Billa až do vypredania zásob.