|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. marca 2010
SD-Beluša bude dozorovať modernizáciu železnice
Stavebný dozor pri modernizácii železničného úseku Trenčianska Teplá - Ilava - Beluša v dĺžke vyše 20 kilometrov bude počas takmer piatich rokov ...
Zdieľať
em>Ilustračné foto SITA/Rastislav Ovšonka BRATISLAVA 1. marca (WEBNOVINY) - Stavebný dozor pri modernizácii železničného úseku Trenčianska Teplá - Ilava - Beluša v dĺžke vyše 20 kilometrov bude počas takmer piatich rokov vykonávať bratislavská firma SD-Beluša, s.r.o. za zmluvnú cenu 6,77 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Založila ju skupina dodávateľov vedená konzultačno-projektovou spoločnosťou Dopravoprojekt, a.s. Bratislava. Ide o poskytovanie služby v rámci štvrtej a piatej etapy stavebných prác zameraných na modernizáciu železničnej trate medzi Novým Mestom nad Váhom a Púchovom v dĺžke 58,6 kilometra pre traťovú rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.
Vybraný dodávateľ získal zákazku vo verejnej súťaži so štyrmi prijatými ponukami. Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) ako investor rozhodli o zadaní zákazky 5. februára. Tender mal začiatočnú predpokladanú hodnotu 9,32 mil. eur. Ďalšími spoločníkmi SD-Beluša porpi Dopravoprojekte sú firmy Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava a Mott MacDonald Praha, spol. s r.o. Poskytovanie stavebného dozoru, podobne ako celá stavba, bude spolufinancované z európskych zdrojov cez Operačný program Doprava. O výsledku tendra informovali Železnice Slovenskej republiky v Úradnom vestníku Európskej únie.
Zákazku na štvrtú a piatu etapu modernizácie železničného úseku Trenčianska Teplá - Ilava - Beluša získalo Združenie ŽSR - Beluša, vedené spoločnosťou Strabag, s.r.o. Bratislava. bude stáť 289,89 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Práce naplánované na štyri a pol roka majú stáť 289,89 mil. eur bez dane. Dodávateľ prác uspel vo verejnej súťaži spomedzi troch doručených ponúk. Začiatočná predpokladaná cena prác predstavovala 293,7 mil. eur. V rámci štvrtej a piatej etape prác majú byť zrekonštruované aj železničné stanice Trenčianska Teplá, Dubnica nad Váhom, Ilava a Ladce. Ďalšími členmi úspešného združenia sú firmy Viamont DSP, a.s. Ústí nad Labem, Porr (Slovensko), a.s. Bratislava, Bögl a Krýsl, k.s. Praha a Alpine Slovakia, spol. s r.o. Bratislava. Železnice rozhodli o zadaní zákazky 12. novembra 2009. Predpokladaný podiel plnenia prác v subdodávateľskom vzťahu tretími stranami predstavuje 27 %.
Firma SD-Beluša, s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri SR od 23. januára tohto roka pre výkon stavebného dozoru, má základné imanie 7 500 eur. Hlavným spoločníkom firmy je Dopravoprojekt s vkladom 4 125 eur, Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. vložil 2 625 eur a Mott MacDonald Praha, spol. s r.o. 750 eur. Konateľom firmy je Igor Šillo.
ŽSR zriadila vláda SR ako štátny podnik začiatkom roka 1993 po rozdelení Československých štátnych dráh. V súlade s Projektom transformácie a reštrukturalizácie železníc na Slovensku sa 1. januára 2002 rozdelili na ŽSR a Železničnú spoločnosť. ŽSR odvtedy zabezpečujú výhradne správu a prevádzku železničnej dopravnej cesty, ako aj poskytovanie prepravných a dopravných služieb súvisiacich s jej obsluhou a zodpovedajúcich záujmom dopravnej politiky štátu. ŽSR disponujú základným imaním 800,17 mil. eur. K hlavnému predmetu ich činnosti patrí aj zriaďovanie a prevádzkovanie železničných, telekomunikačných a rádiových sietí, ale aj výstavba, úprava a údržba železničných a lanových dráh.
SITA
Vybraný dodávateľ získal zákazku vo verejnej súťaži so štyrmi prijatými ponukami. Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) ako investor rozhodli o zadaní zákazky 5. februára. Tender mal začiatočnú predpokladanú hodnotu 9,32 mil. eur. Ďalšími spoločníkmi SD-Beluša porpi Dopravoprojekte sú firmy Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. Bratislava a Mott MacDonald Praha, spol. s r.o. Poskytovanie stavebného dozoru, podobne ako celá stavba, bude spolufinancované z európskych zdrojov cez Operačný program Doprava. O výsledku tendra informovali Železnice Slovenskej republiky v Úradnom vestníku Európskej únie.
Zákazku na štvrtú a piatu etapu modernizácie železničného úseku Trenčianska Teplá - Ilava - Beluša získalo Združenie ŽSR - Beluša, vedené spoločnosťou Strabag, s.r.o. Bratislava. bude stáť 289,89 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Práce naplánované na štyri a pol roka majú stáť 289,89 mil. eur bez dane. Dodávateľ prác uspel vo verejnej súťaži spomedzi troch doručených ponúk. Začiatočná predpokladaná cena prác predstavovala 293,7 mil. eur. V rámci štvrtej a piatej etape prác majú byť zrekonštruované aj železničné stanice Trenčianska Teplá, Dubnica nad Váhom, Ilava a Ladce. Ďalšími členmi úspešného združenia sú firmy Viamont DSP, a.s. Ústí nad Labem, Porr (Slovensko), a.s. Bratislava, Bögl a Krýsl, k.s. Praha a Alpine Slovakia, spol. s r.o. Bratislava. Železnice rozhodli o zadaní zákazky 12. novembra 2009. Predpokladaný podiel plnenia prác v subdodávateľskom vzťahu tretími stranami predstavuje 27 %.
Firma SD-Beluša, s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri SR od 23. januára tohto roka pre výkon stavebného dozoru, má základné imanie 7 500 eur. Hlavným spoločníkom firmy je Dopravoprojekt s vkladom 4 125 eur, Amberg Engineering Slovakia, s.r.o. vložil 2 625 eur a Mott MacDonald Praha, spol. s r.o. 750 eur. Konateľom firmy je Igor Šillo.
ŽSR zriadila vláda SR ako štátny podnik začiatkom roka 1993 po rozdelení Československých štátnych dráh. V súlade s Projektom transformácie a reštrukturalizácie železníc na Slovensku sa 1. januára 2002 rozdelili na ŽSR a Železničnú spoločnosť. ŽSR odvtedy zabezpečujú výhradne správu a prevádzku železničnej dopravnej cesty, ako aj poskytovanie prepravných a dopravných služieb súvisiacich s jej obsluhou a zodpovedajúcich záujmom dopravnej politiky štátu. ŽSR disponujú základným imaním 800,17 mil. eur. K hlavnému predmetu ich činnosti patrí aj zriaďovanie a prevádzkovanie železničných, telekomunikačných a rádiových sietí, ale aj výstavba, úprava a údržba železničných a lanových dráh.
SITA