|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. septembra 2009
Satur zriadil dve hot linky pre klientov SkyEurope
Cestovná kancelária Satur zriadila dve hot linky pre klientov leteckej spoločnosti SkyEurope. Ako agentúru SITA informovala riaditeľka marketingu cestovnej kancelárie Mária Gallová, na telefónnych ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. septembra (WEBNOVINY) - Cestovná kancelária Satur zriadila dve hot linky pre klientov leteckej spoločnosti SkyEurope. Ako agentúru SITA informovala riaditeľka marketingu cestovnej kancelárie Mária Gallová, na telefónnych linkách 0903 280 409 a 0903 280 412 sú pracovníci Saturu pripravení poskytnúť pomoc individuálnym klientom spoločnosti SkyEurope pri hľadaní alternatívnej leteckej dopravy podľa ich potrieb a požiadaviek. Okrem toho asistenciu klientom poskytnú aj pracovníci cestovnej kancelárie v pobočke Saturu na bratislavskom letisku M. R. Štefánika.
Ako ďalej uviedla Mária Gallová, pri zájazdoch organizovaných Saturom, kde bola zahrnutá letecká preprava cez spoločnosť SkyEurope, cestovná kancelária pre všetkých klientov zabezpečila, resp. pre tých, ktorí sa ešte len v nasledujúcich dňoch majú vrátiť, zabezpečí náhradnú dopravu späť na Slovensko, a to na náklady Saturu.
Linku pomoci pre klientov
Linku pomoci zriadila v súvislosti s dnešným ukončením prevádzkovania leteckej dopravy nízkonákladovými aerolíniami SkyEurope aj spoločnosť Pelikan.sk. Ako uviedol marketingový špecialista spoločnosti Lukáš Švaro, na základe už potvrdených informácií o bankrote spoločnosti SkyEurope sa rozhodla spoločnosť pre všetkých ľudí postihnutých touto nepriaznivou správou zriadiť linku pomoci: +421 2 321 66112. Linka bude v nepretržitej prevádzke nasledujúcich päť dní. Na tejto linke budú agenti pomáhať vyhľadávať náhradné spojenia pre všetkých cestujúcich, ktorí sa ocitli v nepríjemnej situácii. Linka je zriadená pre slovenský, český aj maďarský trh.
Cestovná kancelária Satur zriadila dve hot linky pre klientov skrachovanej leteckej spoločnosti SkyEurope. Ako agentúru SITA informovala riaditeľka marketingu cestovnej kancelárie Mária Gallová, na telefónnych linkách 0903 280 409 a 0903 280 412 sú pracovníci Saturu pripravení poskytnúť pomoc individuálnym klientom spoločnosti SkyEurope pri hľadaní alternatívnej leteckej dopravy podľa ich potrieb a požiadaviek. Okrem toho asistenciu klientom poskytnú aj pracovníci cestovnej kancelárie v pobočke Saturu na bratislavskom letisku M. R. Štefánika.
Ako ďalej uviedla M. Gallová, pri zájazdoch organizovaných Saturom, kde bola zahrnutá letecká preprava cez spoločnosť SkyEurope, cestovná kancelária pre všetkých klientov zabezpečila, resp. pre tých, ktorí sa ešte len v nasledujúcich dňoch majú vrátiť, zabezpečí náhradnú dopravu späť na Slovensko, a to na náklady Saturu.
SkyEurope dnes ukončili prevádzkovanie leteckej dopravy. Spoločnosť o tom informovala prostredníctvom oznamu na svojej internetovej stránke, pričom tak potvrdila správy zverejnené krátko predtým v rakúskych médiách. Podľa oznamu pre zákazníkov SkyEurope "pozastavilo predaj leteniek a celkovú prevádzku s okamžitou platnosťou".
Wizz Air ponúka presmerovanie letov pre pasažierov
Wizz Air, najväčšia nízkonákladová letecká spoločnosť v strednej a východnej Európe, dnes oznámila, že ponúkne pasažierom, ktorých sa dotkol krach SkyEurope, presmerovanie ich letov. Tí, ktorí si zarezervovali letenky skrachovanej spoločnosti, budú mať možnosť využiť služby Wizz Air z Budapešti. Ide pritom o lety z Bratislavy do Barcelony, Burgasu, Kodane, Ríma, Londýna a Paríža. "Krach SkyEurope nie je rozhodne nič neočakávané. Táto udalosť podčiarkuje kritický význam silnej kontroly nákladov a silnej platobnej schopnosti, zvlášť v dobe finančnej krízy. Wizz Air má skúsenosť so záchranou pasažierov, ktorí boli zasiahnutí skrachovanými prepravcami a sme tu znova, aby sme obnovili dôveru zákazníkov v nízkonákladové lietanie," povedal John Stephenson, výkonný viceprezident Wizz Air.
Špeciálny záchranný balíček v hodnote 30 eur vrátane poplatkov na jednosmerný let ponúka spoločnosť pasažierom, ktorí vlastnia platnú letenku na zrušené lety SkyEurope s dátumom odletu medzi 1. septembrom 2009 a 26. marcom 2010. Aby mohli túto špeciálnu ponuku využiť, mali by navštíviť webovú stránku wizzair.com alebo zavolať na call centrum spoločnosti Wizz Air. Rezervácia náhradného letu závisí od počtu voľných miest v danom lietadle a musí byť uskutočnená najneskôr do 15. septembra 2009. Ďalšie podmienky sú k dispozícii na internetovej stránke spoločnosti alebo prostredníctvom call centra. Wizz Air ponúka rovnaký záchranný balíček pre pasažierov SkyEurope cestujúcich z Prahy, ktorí boli krachom spoločnosti takisto poškodení.
Nízkonákladová letecká spoločnosť Wizz Air prišla na slovenský letecký trh v júli. Ako vtedy informoval výkonný viceprezident spoločnosti John Stephenson, 20. septembra plánujú otvoriť prvú pravidelnú linku medzi Bratislavou a Rímom s letmi štyrikrát týždenne. Wizz Air, ktorý je považovaný za najväčšieho nízkonákladového leteckého dopravcu v strednej a východnej Európe, sa netají ambíciami nahradiť na Slovensku konkurenčnú SkyEurope Airlines.
Wizz Air prepravil v ostatných 12 mesiacoch viac ako sedem miliónov pasažierov. Letový park v súčasnosti pozostáva z 26 lietadiel typu Airbus A320, ktoré lietajú z 11 základní v Poľsku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, na Ukrajine a v Českej republike.
Aj Ryanair ponúka záchranné cestovné pre klientov
Letecká spoločnosť Ryanair, podobne ako aj ďalšie letecké spoločnosti, od 1. septembra uvádza na trh "záchranné cestovné" vo výške 25 eur (jednosmerne vrátane poplatkov a daní) pre cestujúcich SkyEurope, ktorí uviazli v zahraničí alebo ich cestovné plány boli narušené včerajším bankrotom leteckej spoločnosti. Poplatok sa vzťahuje na bratislavské lety z/do Alicante, Barcelony (Gerona), Bruselu (Charleroi), Ríma (Ciampino), Liverpoolu a Londýna (Stansted). Agentúru SITA o tom informoval marketingový manažér spoločnosti Henrike Schmidt.
Letenky za "záchranné cestovné" je možné si rezervovať cez www.ryanair.com/member/SkyEuroperescuefare.html do 15. septembra na cesty maximálne do 17. decembra a ponuka sa vzťahuje iba na cestujúcich SkyEurope. Pasažieri musia potvrdiť ich rezervačné číslo od spoločnosti SkyEurope a priniesť toto potvrdenie na verifikáciu pred odletom na letisko. Pasažieri, ktorí nebudú mať potvrdenie o ich rezervačnom čísle od SkyEurope, nebudú akceptovaní.
"Zlyhanie SkyEurope poukazuje na riziko lietania s leteckou spoločnosťou, ktorá nie je finančne stabilná. Ryanair pomôže uviaznutým cestujúcim vrátiť sa domov a
zaistí, že tí, ktorí majú konkrétne letové plány do 17. decembra budú môcť svoje cesty vykonať," uviedol zástupca Ryanairu Stephen McNamara.
Ryanair je letecká spoločnosť na svete so 34 základňami a viac ako s 900 nízkonákladovými linkami v 26 krajinách spájajúc 151 destinácií. Do konca septembra 2009, Ryanair bude operovať flotilu s 202 novými lietadlami typu Boeing 737-800 s potvrdenou objednávkou na ďalších 110 lietadiel. Tieto lietadlá budú doručené v priebehu nasledujúcich 2.5 rokov. V súčasnosti Ryanair zamestnáva viac ako 7000 ľudí a očakáva, že prevezie okolo 67 miliónov pasažierov v súčasnom fiskálnom roku.
SITA
Súvisiace články:
SkyEurope ukončili prevádzku (1. 9. 2009)
Vyše 200 cestujúcich SkyEurope letelo s Českými aerolíniami (1. 9. 2009)
Firme SkyEurope hrozí od utorka zastavenie letov z Prahy (31. 8. 2009)
SkyEurope zatiaľ platí letisku za poskytnuté služby (21. 8. 2009)
Na zastavení letov SkyEurope z Viedne sa zatiaľ nič nemení (20. 8. 2009)
Bratislavské letisko víta rožšírenie pôsobenia SkyEurope (20. 8. 2009)
Bratislavské letisko nevie, kedy sa SkyEurope vráti do Viedne (19. 8. 2009)
Stále nie je známe, kedy SkyEurope obnoví lety vo Viedni (18. 8. 2009)