|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. novembra 2014
SaS: SPP chce nakúpiť štvornásobne predražené PR služby za 450.000 eur
Slovenský plynárenský priemysel (SPP) si chce obstarať PR služby za 450.000 eur na dva roky, čo je podľa opozičnej strany SaS štvornásobne predražené oproti ...
Zdieľať
Richard Sulík Foto: TASR/Štefan Puškáš
Bratislava 14. novembra (TASR) – Slovenský plynárenský priemysel (SPP) si chce obstarať PR služby za 450.000 eur na dva roky, čo je podľa opozičnej strany SaS štvornásobne predražené oproti štandardným podmienkam na trhu. Na dnešnej tlačovej konferencii v Bratislave to vyhlásili predstavitelia strany. Pripomenuli zároveň, že matka SPP je za posledné roky v strate približne70 miliónov eur. "Stratová spoločnosť SPP nemá čo kupovať akési PR služby za pol milióna eur. Nech dodávajú plyn a nehrajú sa tu na PR machrov," zdôraznil šéf liberálov Richard Sulík. Vyzval preto premiéra Roberta Fica (Smer-SD), aby osobne zakročil, nech SPP už vyhlásenú súťaž zastaví.
Na základe rešerše, ktorú si strana urobila, je takáto súťaž v porovnaní so štandardnými trhovými podmienkami štvornásobne predražená. Prípadne by PR služby v takejto výške mohli podľa liberálov teoreticky zodpovedať aktivitám pre celú SPP skupinu. V tom prípade sa však SaS pýta, prečo by sa mali aktivity spoločností, ktoré sú v 49-% vlastníctve Energetického a průmyslového holdingu, financovať z daní občanov. Podľa Sulíka tak ide o ďalší prípad rozkrádania.
Spoločnosť SPP však tvrdí, že jej investície do komunikácie sú porovnateľné s konkurenciou. "Nie sme monopol, podnikáme v silne konkurenčnom prostredí s 23 ďalšími firmami. Návratnosť našej investície do PR je 14 mesiacov," zdôraznil hovorca firmy Ondrej Šebesta.
Komunikácia firme podľa jeho slov prináša 20.000 odberateľov plynu z domácností, tiež 1000 zákazníkov - podnikateľov či 45.000 nových odberateľov elektriny. "PR aktivitami budujeme dôveru," doplnil Šebesta.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR