|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. marca 2011
SACR spúšťa projekt na zvýšenie kvality služieb
Vyvolať záujem o kvalitnejšie služby na Slovensku je cieľom nového projektu Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) Nezabudni úsmev. Projekt so symbolom nezábudky ...
Zdieľať
Peter BelinskýFoto: archív autoraBRATISLAVA 30. marca (WEBNOVINY) - Vyvolať záujem o kvalitnejšie služby na Slovensku je cieľom nového projektu Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) Nezabudni úsmev. Projekt so symbolom nezábudky sa zámerne spúšťa mesiac pred začiatkom Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, ktoré sa uskutočnia od 29. apríla do 15. mája v Bratislave a Košiciach. Veľa vecí ako vyčistenie budov či opravy ciest sa už do začiatku majstrovstiev nepodarí stihnúť, ale to, čo môže rozhodnúť o dojme návštevníkov Slovenska, je aj dobrý prístup, zdôraznil generálny riaditeľ SACR Peter Belinský. Kým kampaň spustená SACR v januári - PlayFair má upriamiť pozornosť na férové poskytovanie služieb, ktoré je predpokladom spokojnosti a opakovaného návratu návštevníkov, projekt Nezábudka chce úsmevnou formou upozorniť, že cestovný ruch stojí a padá na pozitívnom zážitku a nezabudnuteľných spomienkach.
Význam kampane PlayFair a projektu Nezabudni úsmev je otvoriť "diskusiu o kvalite služieb v oblasti cestovného ruchu. Chceme, aby to bola diskusia nielen tých, ktorí poskytujú služby, ale aj občanov, aby sme ten štandard nastavili vyššie preto, že ho všetci potrebujeme", povedal pre médiá generálny riaditeľ SACR Peter Belinský. Fanúšikovia sa počas majstrovstiev sveta budú môcť zahrať a vyjadriť svoje pocity nalepením symbolu nezábudky v každom zariadení, ktoré sa ku kampani pridá a označí svoju prevádzku nezábudkou. Usmiata nezábudka symbolizuje nezabudnuteľne prívetivých ľudí, kvalitné služby a príjemnú atmosféru. Nezábudka by sa mala aj po majstrovstvách stať symbolom akéhosi štandardu služieb. Symbol nezábudky je usmievavý a úsmev je to, čo môže podľa Belinského každý - poskytovateľ služieb, ale aj obyvateľ Slovenska urobiť. "Nezábudka má aj anglický ekvivalent - forget me not - to znamená, aby sa na Slovensko nezabudlo, aby sa nám tí ľudia vrátili naspať, aby sme dokázali cestovný ruch na Slovensku udržať, rozšíriť a oživiť," konštatoval Belinský. Čo najširšie oslovenie poskytovateľov služieb na zapojenie sa do kampane zabezpečuje okrem magistrátov Bratislavy a Košíc aj Zväz obchodu a cestovného ruchu.
Podľa šéfa SARC, ktorý stojí na čele agentúry od jesene minulého roka, sa dalo pre propagáciu Slovenska v súvislosti so šampionátom urobiť oveľa viac. "Vieme päť rokov na Slovensku, že budú Majstrovstvá sveta v hokeji a nemyslím si, že sme tých päť rokov efektívne využili, či už z pohľadu štátu alebo aj organizačného výboru. Myslím si, že sme mohli urobiť pre propagáciu Slovenska aj Majstrovstiev sveta v hokeji viac, na každej úrovni," dodal pre médiá generálny riaditeľ SACR Peter Belinský. Prezentácia je dobrá, no je časovaná na poslednú chvíľu, dal na tlačovej besede Belinskému za pravdu prezident Bratislavskej hotelovej asociácie Peter Jakušík. Bratislavské hotely podľa Jakušíka nie sú najmä prvý týždeň majstrovstiev dostatočne obsadené najmä pre netransparentný začiatok predaja lístkov na hokejové zápasy. Fanúšikovia z ďalekých krajín jednoducho nemohli riskovať a kúpiť si ubytovanie bez istoty kúpy.
Etický kódex
Projekt Nezábudka a kampaň PlayFair sú nadstavbovými aktivitami, ktoré slúžia na podporu čo najkvalitnejšej prezentácie Slovenska v súvislosti s blížiacimi sa Majstrovstvami sveta v hokeji. Foto: sacr.skPo ich skončení chce SACR so svojimi partnermi rozvinúť projekt do dlhodobej spolupráce. Kampaň PlayFair začala SACR v januári a spolu s Bratislavou a Košicami vyzvali poskytovateľov služieb na prihlásenie sa k etickému kódexu. SACR na webstránke http://www.slovakia.travel zverejnila ku kampani aj anketu pre verejnosť. Každý v nej môže "odpískať" najväčšie fauly, ktoré môžu Slovensko diskvalifikovať v očiach hokejových fanúšikov.
Podnetom na vznik týchto aktivít boli výsledky prieskumu, ktorý SACR urobila vlani v 18 krajinách Európy, USA a Blízkeho východu. Z prieskumu vyplynulo, že Slovensko trpí nielen na slabšiu kvalitu služieb, ale všeobecne aj na nedostatok prívetivého prístupu. Časť laickej a odbornej verejnosti charakterizovala Slovákov, s ktorými prišla do kontaktu, ako ľudí, ktorí sa nevedia usmievať.
SACR pre propagáciu Slovenska ako usporiadateľskej krajiny MS v hokeji 2011 zrealizovala za posledný rok sériu úspešných aktivít v celkovej hodnote 2,3 milióna eur, medzi ktoré patrí napríklad prezentácia počas MS v ľadovom hokeji v Kolíne v roku 2010 alebo na zimných olympijských hrách vo Vancouveri (2010).
Celkovo SACR propagovala MS v hokeji a Slovensko na 23 medzinárodných veľtrhoch cestovného ruchu v 13 krajinách sveta. Počas majstrovstiev sveta sa SACR sústredí na prezentáciu typických slovenských turistických produktov a destinácií medzi fanúšikmi a pozve ich na návštevu počas voľného programu medzi zápasmi. Postaví 12 informačných stánkov v Bratislave, Košiciach a vo Viedni a návštevníkom ponúkne v spolupráci s ďalšími partnermi takmer pol milióna výtlačkov propagačno-informačných materiálov. Na tieto aktivity SACR vynaloží takmer 200-tisíc eur.
Význam kampane PlayFair a projektu Nezabudni úsmev je otvoriť "diskusiu o kvalite služieb v oblasti cestovného ruchu. Chceme, aby to bola diskusia nielen tých, ktorí poskytujú služby, ale aj občanov, aby sme ten štandard nastavili vyššie preto, že ho všetci potrebujeme", povedal pre médiá generálny riaditeľ SACR Peter Belinský. Fanúšikovia sa počas majstrovstiev sveta budú môcť zahrať a vyjadriť svoje pocity nalepením symbolu nezábudky v každom zariadení, ktoré sa ku kampani pridá a označí svoju prevádzku nezábudkou. Usmiata nezábudka symbolizuje nezabudnuteľne prívetivých ľudí, kvalitné služby a príjemnú atmosféru. Nezábudka by sa mala aj po majstrovstvách stať symbolom akéhosi štandardu služieb. Symbol nezábudky je usmievavý a úsmev je to, čo môže podľa Belinského každý - poskytovateľ služieb, ale aj obyvateľ Slovenska urobiť. "Nezábudka má aj anglický ekvivalent - forget me not - to znamená, aby sa na Slovensko nezabudlo, aby sa nám tí ľudia vrátili naspať, aby sme dokázali cestovný ruch na Slovensku udržať, rozšíriť a oživiť," konštatoval Belinský. Čo najširšie oslovenie poskytovateľov služieb na zapojenie sa do kampane zabezpečuje okrem magistrátov Bratislavy a Košíc aj Zväz obchodu a cestovného ruchu.
Podľa šéfa SARC, ktorý stojí na čele agentúry od jesene minulého roka, sa dalo pre propagáciu Slovenska v súvislosti so šampionátom urobiť oveľa viac. "Vieme päť rokov na Slovensku, že budú Majstrovstvá sveta v hokeji a nemyslím si, že sme tých päť rokov efektívne využili, či už z pohľadu štátu alebo aj organizačného výboru. Myslím si, že sme mohli urobiť pre propagáciu Slovenska aj Majstrovstiev sveta v hokeji viac, na každej úrovni," dodal pre médiá generálny riaditeľ SACR Peter Belinský. Prezentácia je dobrá, no je časovaná na poslednú chvíľu, dal na tlačovej besede Belinskému za pravdu prezident Bratislavskej hotelovej asociácie Peter Jakušík. Bratislavské hotely podľa Jakušíka nie sú najmä prvý týždeň majstrovstiev dostatočne obsadené najmä pre netransparentný začiatok predaja lístkov na hokejové zápasy. Fanúšikovia z ďalekých krajín jednoducho nemohli riskovať a kúpiť si ubytovanie bez istoty kúpy.
Etický kódex
Projekt Nezábudka a kampaň PlayFair sú nadstavbovými aktivitami, ktoré slúžia na podporu čo najkvalitnejšej prezentácie Slovenska v súvislosti s blížiacimi sa Majstrovstvami sveta v hokeji. Foto: sacr.skPo ich skončení chce SACR so svojimi partnermi rozvinúť projekt do dlhodobej spolupráce. Kampaň PlayFair začala SACR v januári a spolu s Bratislavou a Košicami vyzvali poskytovateľov služieb na prihlásenie sa k etickému kódexu. SACR na webstránke http://www.slovakia.travel zverejnila ku kampani aj anketu pre verejnosť. Každý v nej môže "odpískať" najväčšie fauly, ktoré môžu Slovensko diskvalifikovať v očiach hokejových fanúšikov.
Podnetom na vznik týchto aktivít boli výsledky prieskumu, ktorý SACR urobila vlani v 18 krajinách Európy, USA a Blízkeho východu. Z prieskumu vyplynulo, že Slovensko trpí nielen na slabšiu kvalitu služieb, ale všeobecne aj na nedostatok prívetivého prístupu. Časť laickej a odbornej verejnosti charakterizovala Slovákov, s ktorými prišla do kontaktu, ako ľudí, ktorí sa nevedia usmievať.
SACR pre propagáciu Slovenska ako usporiadateľskej krajiny MS v hokeji 2011 zrealizovala za posledný rok sériu úspešných aktivít v celkovej hodnote 2,3 milióna eur, medzi ktoré patrí napríklad prezentácia počas MS v ľadovom hokeji v Kolíne v roku 2010 alebo na zimných olympijských hrách vo Vancouveri (2010).
Celkovo SACR propagovala MS v hokeji a Slovensko na 23 medzinárodných veľtrhoch cestovného ruchu v 13 krajinách sveta. Počas majstrovstiev sveta sa SACR sústredí na prezentáciu typických slovenských turistických produktov a destinácií medzi fanúšikmi a pozve ich na návštevu počas voľného programu medzi zápasmi. Postaví 12 informačných stánkov v Bratislave, Košiciach a vo Viedni a návštevníkom ponúkne v spolupráci s ďalšími partnermi takmer pol milióna výtlačkov propagačno-informačných materiálov. Na tieto aktivity SACR vynaloží takmer 200-tisíc eur.