|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. mája 2014
SACR chce súťažou v rádiách prilákať v lete viac českých turistov
Na snímke turisti z Českej republiky oddychujú neďaleko Vareškového plesa vo Veľkej Studenej doline vo Vysokých Tatrách
Zdieľať
Na snímke turisti z Českej republiky oddychujú neďaleko Vareškového plesa vo Veľkej Studenej doline vo Vysokých Tatrách Foto: TASR/Oliver Ondráš
Bratislava 23. mája (TASR) – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) chce na budúci týždeň odštartovať kampaň v českých rádiách. Jej súčasťou bude aj súťaž pre poslucháčov. Agentúra chce takto prilákať počas nadchádzajúcej letnej sezóny viac návštevníkov z Českej republiky na Slovensko."Minulý rok sme v Česku promovali zimnú sezónu, teraz sme sa rozhodli, že to vyskúšame s letnou sezónou," uviedla generálna riaditeľa SACR Marta Kučerová počas dnešného verejného odpočtu agentúry za rok 2013. Takáto interaktívna forma kampane sa podľa jej slov osvedčila. Má dve časti, a to vysielanie reklamného spotu a súťaž, v ktorej poslucháči hrajú o ceny. Tie budú mať formu víkendových pobytov na Slovensku.
SACR takto podľa Kučerovej spolupracuje aj s oblastnými organizáciami cestovného ruchu, prostredníctvom ktorých dávajú jednotlivé turistické zariadenia ceny do súťaží. Samotné strediská sa pritom takýmto spôsobom prezentujú v médiách. "Kampaň nie je vnímaná tak pasívne ako jeden z ďalších 20 spotov, ktoré bežia v rádiu alebo televízii," doplnila. Od 26. mája sa teda spustí vysielanie upútaviek na súťaž v českých médiách a od 2. júna do 20. júna prebehne samotná súťaž. Na konci každého týždňa sa bude losovať cena.
Okrem toho boli podľa Kučerovej v minulom roku úspešné aj kampane v televíziách či na YouTube. Agentúra v nich chce pokračovať aj v tomto roku i keď pre finančné prostriedky v menšom rozsahu. "Ak by sa našli doplnkové zdroje financií, na ktorých pracujeme, tak tieto možnosti rozšírime," avizovala generálna riaditeľka.
Z pohľadu návštevnosti zhodnotila rok 2013 ako úspešný, keďže podľa štatistických údajov sa za minulý rok počet turistov na Slovensku medziročne zvýšil o 7,3 %. Návštevníci v SR vlani minuli takmer dve miliardy eur, čím vzrástol podiel cestovného ruchu na hrubom domácom produkte (HDP) na 2,7 % z pôvodných 2,5 %. Agentúra pritom v uplynulom roku prezentovala Slovensko na 20 medzinárodných veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu a zorganizovala viac ako 30 infociest pre zahraničných novinárov a touroperátorov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR