|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. septembra 2019
SACKA: Dlhodobé zľavy na zájazdy signalizujú problém s predajom
Dlhodobo vysoké zľavy pri cenách zájazdov aj v mesiacoch, keď je o ne veľký záujem, môžu vyvolávať podozrenie a signalizujú problém s predajom. Uviedol pre TASR ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 29. septembra (TASR) - Dlhodobo vysoké zľavy pri cenách zájazdov aj v mesiacoch, keď je o ne veľký záujem, môžu vyvolávať podozrenie a signalizujú problém s predajom. Uviedol pre TASR prezident Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr (SACKA) Roman Berkes.Ďalším signálom môže byť, ak viac cestovných kancelárií predáva jeden hotel a jedna ho ponúka za výrazne nižšie ceny. "Netreba sa nechať zlákať ani vysokými zľavami na webovej stránke, treba si skontrolovať, či je stránka transparentná. Či sú k dispozícii všetky kontaktné údaje, ako je adresa a telefón. Ak je na stránke tzv. 'automatický prekladač textov', treba tiež spozornieť," upozorňuje Berkes.
Klient by sa mal o zájazde, ktorý si vyberá alebo vybral, prostredníctvom predávajúceho dozvedieť aj veľa ďalších informácií. To by dokazovalo, že predávajúci je profesionál a má skúsenosti s ponúkaným produktom. A to či už v kamennej predajni, alebo na webe.
„Dovolenka je niečo, na čo ľudia čakajú celý rok, nemali by ju kupovať na poslednú chvíľu a iba 'uchmatnúť, čo zostalo', niekde po ceste z práce spolu s pečivom, len na základe nízkej ceny,“ uzatvára Berkes s tým, že najviac sklamaní môžu byť tí klienti, ktorí trvajú len na kritériu najnižšej ceny.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR