Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

09. novembra 2006

S novou podprsenkou nebudú nákupy problém



Japonky, ktoré sa nerady oddávajú národnej vášni v kupovaní módnych tašiek a dbajú o ochranu životného prostredia, už budú mať čoskoro skvelú alternatívu - podprsenku. Výrobca spodnej ...



Zdieľať
BRATISLAVA 9. novembra (WEBNOVINY) - Japonky, ktoré sa nerady oddávajú národnej vášni v kupovaní módnych tašiek a dbajú o ochranu životného prostredia, už budú mať čoskoro skvelú alternatívu - podprsenku. Výrobca spodnej bielizne, ktorého zámerom bolo zbaviť Japonsko plastových vrecúšok, v stredu predstavil novú podprsenku, v ktorej vypchávke sa nachádza nákupná taška. Spoločnosť Triumph často upozorňuje svojimi dizajnérskymi výtvormi na sociálne problémy. Minulý rok predstavila podprsenku, ktorá sa dá ohrievať v mikrovlnnej rúre a tým šetrí peniaze za vykurovanie. Podprsenka so zabudovanou taškou je vyrobená z recyklovaného polyesteru. Ročne sa v Japonsku spotrebuje okolo 30 miliónov plastových tašiek, pričom tretina z nich sa odhadzuje bez ďalšej recyklácie. Pre silnú konkurenciu iba málo obchodov svojim zákazníkom tašky neposkytuje. "Najvyššiu pozornosť zasluhuje fakt, že by každý jeden zákazník mal prestať používať plastové tašky," uviedla spoločnosť Triumph. Firma si dala nový typ podprsenky patentovať, no jej veľkovýrobu zatiaľ neplánuje.
SITA,AFP,AP

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Flašíková chce, aby sa vláda zaujímala o problémy Bratislavy
<< predchádzajúci článok
Koučovanie ako štýl manažmentu na pracovisku