|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
S malou pomocou k veľkej radosti
Prvé nepoužité farbičky, vlastná deka s obrázkovým vankúšom, spoločenská hra, kniha len tak pre radosť, či model srdca pre chlapčeka, ktorý sníva, že bude doktorom - to je len ...
Zdieľať
Foto: Červený kríž
Bratislava 5. októbra (OTS) - Prvé nepoužité farbičky, vlastná deka s obrázkovým vankúšom, spoločenská hra, kniha len tak pre radosť, či model srdca pre chlapčeka, ktorý sníva, že bude doktorom – to je len malý výber darčekov, ktoré terénni pracovníci Červeného kríža rozdali spolu s chýbajúcimi hygienickými potrebami v rodinách žijúcich na hranici chudoby. Detí túžiacich po pohodlí domova je na Slovensku stále veľa, preto Slovenský Červený kríž s partnermi opäť spúšťajú celonárodnú iniciatívu „S malou pomocou k veľkej radosti”. Kúpou vybraných produktov značiek P&G ako Pampers, Lenor, Ariel či Gillette, v ktoromkoľvek obchode Coop Jednota, zákazníci pomôžu Červenému krížu zabezpečiť starostlivosť pre deti po celom Slovensku. Iniciatíva potrvá až do 30. novembra 2017. Podľa údajov Štatistického úradu z EU SILC 2016 bolo rizikom chudoby ohrozených 12,7 % obyvateľov Slovenska (približne 670 tisíc osôb). Domácnosti s nezaopatrenými deťmi boli na Slovensku celkovo viac vystavené riziku chudoby (17,2 %) ako domácnosti bez nezaopatrených detí (7,2 %) – takmer dvojnásobne. Medziročne miera chudoby vzrástla v domácnostiach s nezaopatrenými deťmi o 1,5 percentuálneho bodu.
„Vďaka tejto spoločnej kampani sme minulý rok urobili radosť viac ako 500 deťom v rôznych kútoch Slovenska. Okrem hygienických balíčkov pre rodiny s malými deťmi sme rozdali aj darčeky, ktoré si deti samy vysnívali. Pre mnohé z nich to bolo prvýkrát v živote, keď dostali skutočne niečo osobné, po čom túžili. S takýmito rodinami sa stretávame často a keď môžeme, veľmi radi okrem poskytnutia praktickej pomoci potešíme aj ich ratolesti,“ hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.
Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža Foto: Červený kríž
Kampaň S malou pomocou k veľkej radosti chytila za srdce aj nastávajúcu maminu Dianu Hágerovú. „Aktuálne ako budúca mama si intenzívne uvedomujem dôležitosť skutočného a bezpečného domova pre každé jedno dieťa. Preto beriem veľmi pozitívne, že aj maličkosť, akou je nákup bežných výrobkov, môže prispieť k vytvoreniu pohodlia domova pre deti, ktoré to potrebujú. Som rada, že môžem byť súčasťou tejto iniciatívy a verím, že sa nás zapojí čo najviac,“ dodala Diana Hágerová.
Do iniciatívy sa môže zapojiť každý, kto si zakúpi produkty Always, Oral-B, plienky Pampers, prípravky pre vlasovú starostlivosť Head & Shoulders a Pantene, prostriedky pre domácnosť Ariel, Bonux, Lenor, Jar či kozmetiku pre mužov Old Spice a Gillette od dnes až do 30. novembra v ktorejkoľvek predajni Coop Jednota. Z predaja uvedených značiek bude 1 % prostredníctvom Slovenského Červeného kríža venované na pomoc deťom po celom Slovensku.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR