|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka Foto: TASR/AP
Dublin 22. augusta (TASR) - Írska letecká spoločnosť Ryanair sa ospravedlnila po tom, ako zákazníkom v rámci kompenzácií za zrušené lety poslala nepodpísané, teda neplatné šeky.Najväčšia letecká spoločnosť so zľavami v Európe tvrdí, že len "malé množstvo" šekov bol bez podpisu pre "administratívnu chybu". Ryanair už zákazníkom poslal nové šeky spolu s vysvetlením.
Letecká spoločnosť dodala, že sa tento problém týkal 90 zo zhruba 20.000 šekov vydaných v júli v rámci odškodnenia. Spoločnosť sa zároveň "úprimne ospravedlnila" za nepríjemnosti, ktoré vyplynuli z jej snahy rýchlo odškodniť zákazníkov.
Ryanair minulý rok zrušil tisíce letov v dôsledku problémov s plánovaním voľna pilotov. A tento rok musel pre štrajky pilotov zrušiť ďalšie stovky letov. Pravidlá Európskej únie vyžadujú kompenzáciu za zrušené lety, pokiaľ zrušenie neplynie z problémov, na ktoré nemá letecká spoločnosť vplyv.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR