|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. marca 2014
Ryanair mení stratégiu, chce zabojovať o nových klientov
Írska spoločnosť Ryanair zvýši úsilie v konkurenčnom boji o zákazníkov, ktorí chcú lietať prvou triedou. Od septembra minulého roku spoločnosť postupne mení svoju pôvodnú stratégiu v snahe ...
Zdieľať
LONDÝN 27. marca (WEBNOVINY) - Írska spoločnosť Ryanair zvýši úsilie v konkurenčnom boji o zákazníkov, ktorí chcú lietať prvou triedou. Od septembra minulého roku spoločnosť postupne mení svoju pôvodnú stratégiu v snahe prilákať cestujúcich aj od iných prepravcov, ktorí nelietajú s takými nízkymi nákladmi.
Podľa šéfa spoločnosti Ryanair Michaela O'Learyho chce Ryanair zabojovať o nových zákazníkov napríklad tým, že bude lietať na takzvané primárne letiská. "Rokujeme s primárnymi letiskami, na ktoré ešte nelietame, v krajinách ako Taliansko, Španielsko, Nemecko, Fínsko, Švédsko, Nórsko, Dánsko a v niekoľkých ďalších," povedal O'Leary.
"Keď ste podnikateľ, máte odlišné potreby. Mohli by ste napríklad chcieť prejsť rýchlo bezpečnostnou kontrolou. Pripravujeme produkt, ktorý to umožní," doplnil.
Spoločnosť taktiež plánuje v máji ponúknuť ďalšie nové služby. Firma už urobila zmeny na svojej webovej stránke, ktorej predtým kritici vyčítali neprehľadnosť a zložitosť nákupu leteniek. Ryanair sa tak chce zbaviť zlej reputácie v oblasti služieb pre klientov.
Nizkonákladový dopravca v súčasnosti podľa O'Learyho zaznamenal medziročný nárast objednaných leteniek na máj, jún a júl, a to o päť percentuálnych bodov. Spoločnosť Ryanair je najväčšou nízkonákladovou leteckou spoločnosťou v Európe a zabezpečuje aj väčšinu pravidelných linkových medzinárodných spojení so Slovenskom.
Podľa šéfa spoločnosti Ryanair Michaela O'Learyho chce Ryanair zabojovať o nových zákazníkov napríklad tým, že bude lietať na takzvané primárne letiská. "Rokujeme s primárnymi letiskami, na ktoré ešte nelietame, v krajinách ako Taliansko, Španielsko, Nemecko, Fínsko, Švédsko, Nórsko, Dánsko a v niekoľkých ďalších," povedal O'Leary.
"Keď ste podnikateľ, máte odlišné potreby. Mohli by ste napríklad chcieť prejsť rýchlo bezpečnostnou kontrolou. Pripravujeme produkt, ktorý to umožní," doplnil.
Spoločnosť taktiež plánuje v máji ponúknuť ďalšie nové služby. Firma už urobila zmeny na svojej webovej stránke, ktorej predtým kritici vyčítali neprehľadnosť a zložitosť nákupu leteniek. Ryanair sa tak chce zbaviť zlej reputácie v oblasti služieb pre klientov.
Nizkonákladový dopravca v súčasnosti podľa O'Learyho zaznamenal medziročný nárast objednaných leteniek na máj, jún a júl, a to o päť percentuálnych bodov. Spoločnosť Ryanair je najväčšou nízkonákladovou leteckou spoločnosťou v Európe a zabezpečuje aj väčšinu pravidelných linkových medzinárodných spojení so Slovenskom.