|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. marca 2010
Ružomberská samospráva bude komunikovať cez šoty
Prostredníctvom podcastov, čiže krátkych videí, bude komunikovať cez mestskú stránku a mestský Facebook samospráva v Ružomberku. Pre agentúru SITA to povedal ...
Zdieľať
Foto: www.facebook.com
RUŽOMBEROK 23. marca (WEBNOVINY) – Prostredníctvom podcastov, čiže krátkych videí, bude komunikovať cez mestskú stránku a mestský Facebook samospráva v Ružomberku. Pre agentúru SITA to povedal vedúci oddelenia cestovného ruchu a marketingu radnice Jozef Karika. Vedúci oddelenia je zároveň administrátorom mestského Facebooku. „Ide o nový trend v komunikácii samospráv s občanmi. Ružomberská radnica je prvá na Slovensku, ktorá zaviedla takýto spôsob dialógu,“ poznamenal Karika.
Keď správcovia mestskej stránky na Facebooku zistia, že sa o niektorú tému zaujímajú Ružomberčania viac ako o inú, natočia so zamestnancami z úradu k tejto téme krátky šot. „Týmto spôsobom môžeme veľmi rýchlo a flexibilne odpovedať na otázky, vyjadrovať svoj postoj k návrhom, podnetom či témam, ktoré najviac rezonujú na sociálnej sieti či mestskej stránke. Predpokladáme okamžitú spätnú väzbu od obyvateľov, ktorí môžu pod videom hneď vyjadriť svoj názor, súhlas, nesúhlas či pripomienky,“ vysvetlil. Dodal, že takáto forma podávania správ sa javí ako ľudskejšia. „Ponúka možnosť vytvoriť si bližší vzťah medzi ľuďmi, ktorí informácie poskytujú a tými, ktorí ich prijímajú.“
SITA
RUŽOMBEROK 23. marca (WEBNOVINY) – Prostredníctvom podcastov, čiže krátkych videí, bude komunikovať cez mestskú stránku a mestský Facebook samospráva v Ružomberku. Pre agentúru SITA to povedal vedúci oddelenia cestovného ruchu a marketingu radnice Jozef Karika. Vedúci oddelenia je zároveň administrátorom mestského Facebooku. „Ide o nový trend v komunikácii samospráv s občanmi. Ružomberská radnica je prvá na Slovensku, ktorá zaviedla takýto spôsob dialógu,“ poznamenal Karika.
Keď správcovia mestskej stránky na Facebooku zistia, že sa o niektorú tému zaujímajú Ružomberčania viac ako o inú, natočia so zamestnancami z úradu k tejto téme krátky šot. „Týmto spôsobom môžeme veľmi rýchlo a flexibilne odpovedať na otázky, vyjadrovať svoj postoj k návrhom, podnetom či témam, ktoré najviac rezonujú na sociálnej sieti či mestskej stránke. Predpokladáme okamžitú spätnú väzbu od obyvateľov, ktorí môžu pod videom hneď vyjadriť svoj názor, súhlas, nesúhlas či pripomienky,“ vysvetlil. Dodal, že takáto forma podávania správ sa javí ako ľudskejšia. „Ponúka možnosť vytvoriť si bližší vzťah medzi ľuďmi, ktorí informácie poskytujú a tými, ktorí ich prijímajú.“
SITA