Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

04. októbra 2018

RTVS chce mladých divákov prilákať i prostredníctvom Instagramu



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR
Bratislava 4. októbra (TASR) – RTVS má ambíciu výrazne osloviť mladých ľudí prostredníctvom sociálnej platformy Instagram. Na štvrtkovom rokovaní Rady RTVS to potvrdil riaditeľ sekcie nových médií Dušan Jančovič.


"Túto sociálnu platformu využívajú potenciálni diváci z radu najmladších používateľov internetu, potrebujeme sa na nich zamerať, spropagovať značku RTVS a to, čo pre nich ponúka," uviedol. RTVS je na Instagrame od leta. "V súčasnosti je tam približne 600 sledovateľov, každý mesiac ich počet rastie," informoval Jančovič.

Ako ďalej priblížil, medzi aktuálne projekty sekcie patrí redizajn a rozvoj aplikácie hybridnej televíznej platformy, rozšírenie funkcionalít spravodajskej aplikácie Správy RTVS, ktorá by po novom mala prinášať aj video a audio obsah, a tiež príprava komunikačnej stratégie na sociálnych sieťach.

Plánovaným projektom je spustenie spravodajského webu RTVS a tiež redizajn webu verejnoprávneho vysielateľa. "Naším cieľom je pridať nové funkcionality a tiež zlepšiť obsah sekcií program, archív a stream, ktoré sú podľa dát o sledovanosti webu najnavštevovanejšie," zdôraznil Jančovič.

Sekcia nových médií pripravuje aj mobilnú televíznu aplikáciu RTVS. Podľa Jančovičových slov by tam mal byť livestream všetkých kanálov RTVS a tiež obsah archívu dostupného na webe.

"Dynamika rozvoja nových médií závisí od finančných možností a zdrojov rozpočtu RTVS," priznal na záver Jančovič.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kaščáková kritizuje Generála, podľa Maďariča nerozumie tvorbe filmu
<< predchádzajúci článok
Literárny týždenník sa venuje problematike školstva a vzdelávania