|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. apríla 2011
Rozhodujúca je kvalita obsahu komunikácie
Máme tisícky fanúšikov na Facebooku! Z marketingového hľadiska možno dobre vyzerajúca veta, no aká je v skutočnosti hodnota zástupu fanúšikov? Aká je konverzia a návratnosť investícií? Na tieto ...
Zdieľať
Máme tisícky fanúšikov na Facebooku! Z marketingového hľadiska možno dobre vyzerajúca veta, no aká je v skutočnosti hodnota zástupu fanúšikov? Aká je konverzia a návratnosť investícií? Na tieto a ďalšie otázky priniesla odpovede konferencia Marketing Live 2011.
Už v úvode zhodnotil pasce a úspechy marketingu na Facebooku viceprezident marketingovej komunikácie T-Mobile Czech Republic Martin Jaroš: „Dôležitá je priateľská, prirodzená komunikácia s ľudskou tvárou, nie ako hranatá korporácia. Treba vedieť uznať kritiku a ospravedlniť sa. Nikdy neklamať a akceptovať fakt, že sociálne siete sa často dozvedia o probléme či kríze skôr ako my. Predovšetkým však treba tvoriť obsah s úsmevom a užívať si komunikáciu so zákazníkom – spozná to.“ Zdôraznil aj nutnosť odvahy, ktorú je potrebné v marketingu mať. Podľa Dinisa Guardu, globálneho stratéga a inovatívneho lídra Saxo Bank, je najdôležitejšie budovanie obsahu a jeho distribúcia. Poukázal na fakt, že spôsob akým vnímame značku je dôležitejší ako v minulosti. Zákazníci ostanú tam, kde nájdu dôveru. Počúvanie potrieb zákazníkov a tvorba relevantného obsahu je kľúčom k úspechu.
Ako zdôraznil Tomáš Jindříšek, Managing Director spoločnosti OgilvyInteractive: „Ľudia konzumujú média súčasne. Multikanálový prístup nie je fragmentácia. Najviac fascinujúce nie sú technológie, ale stratégie. Ak chcete uspieť v nových médiách buďte užitoční alebo zábavní.“ Dôležitá je predovšetkým znalosť človeka, ktorý žije v digitálnom veku. Znalosť jeho psychológie, potrieb a túžob je potom potrebné premietnuť do presnejšieho cielenia marketingových aktivít, zapojenia a vyvolania reakcie. Mnoho marketérov skloňuje vo všetkých pádoch Facebook, no ako upozornili viacerí prednášajúci, je to len jeden z nástrojov, s ktorým je potrebné citlivo narábať. Navyše ak sú aktivity v sociálnej sieti povýšené nad zvyšok e-marketingu a ešte absentuje koordinácia s off-line aktivitami, výsledok nemusí splniť očakávania.
Zdroj: In Form Slovakia, s.r.o. / www.informslovakia.sk
Už v úvode zhodnotil pasce a úspechy marketingu na Facebooku viceprezident marketingovej komunikácie T-Mobile Czech Republic Martin Jaroš: „Dôležitá je priateľská, prirodzená komunikácia s ľudskou tvárou, nie ako hranatá korporácia. Treba vedieť uznať kritiku a ospravedlniť sa. Nikdy neklamať a akceptovať fakt, že sociálne siete sa často dozvedia o probléme či kríze skôr ako my. Predovšetkým však treba tvoriť obsah s úsmevom a užívať si komunikáciu so zákazníkom – spozná to.“ Zdôraznil aj nutnosť odvahy, ktorú je potrebné v marketingu mať. Podľa Dinisa Guardu, globálneho stratéga a inovatívneho lídra Saxo Bank, je najdôležitejšie budovanie obsahu a jeho distribúcia. Poukázal na fakt, že spôsob akým vnímame značku je dôležitejší ako v minulosti. Zákazníci ostanú tam, kde nájdu dôveru. Počúvanie potrieb zákazníkov a tvorba relevantného obsahu je kľúčom k úspechu.
Ako zdôraznil Tomáš Jindříšek, Managing Director spoločnosti OgilvyInteractive: „Ľudia konzumujú média súčasne. Multikanálový prístup nie je fragmentácia. Najviac fascinujúce nie sú technológie, ale stratégie. Ak chcete uspieť v nových médiách buďte užitoční alebo zábavní.“ Dôležitá je predovšetkým znalosť človeka, ktorý žije v digitálnom veku. Znalosť jeho psychológie, potrieb a túžob je potom potrebné premietnuť do presnejšieho cielenia marketingových aktivít, zapojenia a vyvolania reakcie. Mnoho marketérov skloňuje vo všetkých pádoch Facebook, no ako upozornili viacerí prednášajúci, je to len jeden z nástrojov, s ktorým je potrebné citlivo narábať. Navyše ak sú aktivity v sociálnej sieti povýšené nad zvyšok e-marketingu a ešte absentuje koordinácia s off-line aktivitami, výsledok nemusí splniť očakávania.
Zdroj: In Form Slovakia, s.r.o. / www.informslovakia.sk
Súvisiace články:
Najlepšie reklamy vznikajú tam, kde o nich rozhoduje najmenej ľudí! (16. 3. 2011)
Daily Web 2010: Ako sa nestratiť na webe a správne využívať sociálne siete (13. 11. 2010)
Telco 2010: Výzvy na spoločný dialóg (7. 11. 2010)
TELCO CONFERENCE 2010 (26. 10. 2010)
Ako vplýva ľudský faktor na predaj (7. 10. 2010)
Ľudské zdroje čakajú nové trendy a vízie (24. 9. 2010)
HUMAN RESOURCES 2010 (10. 9. 2010)