|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 31.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emil
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
27. februára 2011
Rozdávanie múky a cestovín nie je o marketingu, tvrdí Simon
Rozhodnutie vlády rozdať chudobným 45-tisíc ton múky a bezvaječných cestovín z intervenčných zásob pre ľudí v ...
Zdieľať
Naopak, podľa podpredsedu Smeru-SD Petra Kažimíra to bol marketingový ťah, ktorý však nevyšiel. Ako podotkol, opozícia nekritizuje program Európskej únie, cez ktorý takúto pomoc krajinám poskytuje, ale spôsob komunikácie súčasnej vlády a spôsob, ako chce s tým naložiť. Nepáči sa mu, že vláda to zverejnila práve v období, keď vyšli von informácie o zvyšovaní cien potravín. Označil to za urážajúce a necitlivé. Pripomenul, že uvoľnené intervenčné zásoby sú určené na humanitárne účely a v čase, keď sa predchádzajúca vláda do programu prihlásila, Slovensko sužovali povodne a ich následky a "bola tu istá humanitárna kríza." Kažimír je presvedčený, že dotované potraviny sa dajú využiť aj iným spôsobom, ako to plánuje urobiť súčasný kabinet.