|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. júla 2010
Rosina pokračuje na Hungaroringu
Siedme podujatie tohtoročného seriálu Porsche Mobil1 Supercup od ôsmeho delí iba jeden týždeň. Jazdci sa po absolvovaní pretekov v Hockenheime sa ...
Zdieľať
Štefan Rosina
Foto: SITA/Martin Trenkler
BUDAPEŠŤ 29. júla (WEBNOVINY) - Siedme podujatie tohtoročného seriálu Porsche Mobil1 Supercup od ôsmeho delí iba jeden týždeň. Jazdci sa po absolvovaní pretekov v Hockenheime sa sťahujú do susedného Maďarska, na okruh Hungaroring.
Jediný slovenský zástupca už spomínaného seriálu Púchovčan Štefan Rosina dojazdil v Nemecku na solídnom štvrtom mieste. Body získané za toto umiestnenie ho razom vyšvihli na tretie miesto v celkovom hodnotení s mankom iba jediného bodu na druhé miesto. Napriek faktu, že na maďarskom okruhu sa niekoľkokrát jazdili aj preteky zaradené do slovenského šampionátu, Štefan Rosina na tejto trati štartoval iba päť, či šesť krát. Napriek tomu odchádzal do Maďarska v dobrej nálade: "Okruh Hungaroring, aj keď som tu štartoval iba pár krát, dobre poznám a práve pre to sa bojím. Ako som povedal po Hockenheime, najlepšie výsledky dosahujem na okruhoch, ktoré paradoxne nemám veľmi v obľube, ale Hungaroring sa mi páči. V minulom roku sa mi podarilo dojazdiť na štvrtom mieste, bol by som rád, ak by to teraz bolo lepšie, ale v pretekoch Porsche Mobil1 Supercup stačí jediná maličká chyba a je po všetkých nádejach, tak sa nechajme prekvapiť, ako to dopadne," naznačil svoje ambície Štefan Rosina.
Okruh v tesnej blízkosti hlavného mesta Maďarska má 4381 m. Už pri jeho stavbe sa počítalo s pretekmi série Formuly 1, ktorá tu prvýkrát odštartovala v roku 1986 za účasti 300 tisíc divákov. Z jazdeckého pohľadu na Hungaroringu mimoriadne záleží na čo najlepšom výsledku kvalifikácie, keďže je tu málo príležitostí na predbiehanie. Tento fakt núti jazdcov získať čo najlepšiu pozíciu na štarte a vyvarovať sa hrozbe kolízie v strede štartového poľa, predovšetkým v prvej zatvárajúcej sa zákrute po štarte.
SITA
BUDAPEŠŤ 29. júla (WEBNOVINY) - Siedme podujatie tohtoročného seriálu Porsche Mobil1 Supercup od ôsmeho delí iba jeden týždeň. Jazdci sa po absolvovaní pretekov v Hockenheime sa sťahujú do susedného Maďarska, na okruh Hungaroring.
Jediný slovenský zástupca už spomínaného seriálu Púchovčan Štefan Rosina dojazdil v Nemecku na solídnom štvrtom mieste. Body získané za toto umiestnenie ho razom vyšvihli na tretie miesto v celkovom hodnotení s mankom iba jediného bodu na druhé miesto. Napriek faktu, že na maďarskom okruhu sa niekoľkokrát jazdili aj preteky zaradené do slovenského šampionátu, Štefan Rosina na tejto trati štartoval iba päť, či šesť krát. Napriek tomu odchádzal do Maďarska v dobrej nálade: "Okruh Hungaroring, aj keď som tu štartoval iba pár krát, dobre poznám a práve pre to sa bojím. Ako som povedal po Hockenheime, najlepšie výsledky dosahujem na okruhoch, ktoré paradoxne nemám veľmi v obľube, ale Hungaroring sa mi páči. V minulom roku sa mi podarilo dojazdiť na štvrtom mieste, bol by som rád, ak by to teraz bolo lepšie, ale v pretekoch Porsche Mobil1 Supercup stačí jediná maličká chyba a je po všetkých nádejach, tak sa nechajme prekvapiť, ako to dopadne," naznačil svoje ambície Štefan Rosina.
Okruh v tesnej blízkosti hlavného mesta Maďarska má 4381 m. Už pri jeho stavbe sa počítalo s pretekmi série Formuly 1, ktorá tu prvýkrát odštartovala v roku 1986 za účasti 300 tisíc divákov. Z jazdeckého pohľadu na Hungaroringu mimoriadne záleží na čo najlepšom výsledku kvalifikácie, keďže je tu málo príležitostí na predbiehanie. Tento fakt núti jazdcov získať čo najlepšiu pozíciu na štarte a vyvarovať sa hrozbe kolízie v strede štartového poľa, predovšetkým v prvej zatvárajúcej sa zákrute po štarte.
SITA