|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Roman Kýr generálnym riaditeľom novej divízie Henkel Consumer Brands
S účinnosťou od 1. januára 2023 sa Roman Kýr, súčasný prezident Henkel ČR a generálny manažér divízií Laundry & Home Care a Beauty Care pre Slovensko a Česko, stáva manažérom novovzniknutej ...
Zdieľať
16.1.2023 (Webnoviny.sk) - S účinnosťou od 1. januára 2023 sa Roman Kýr, súčasný prezident Henkel ČR a generálny manažér divízií Laundry & Home Care a Beauty Care pre Slovensko a Česko, stáva manažérom novovzniknutej divízie Henkel Consumer Brands. Táto vznikla zlúčením práve divízií Laundry & Home Care a Beauty Care s cieľom vybudovať novú silnú platformu a podporiť rast naprieč produktovými kategóriami.
Roman Kýr v spoločnosti Henkel pôsobí vyše 20 rokov. Svoju kariéru odštartoval v roku 2001 ako Key Account manažér, neskôr zastával rôzne pozície v rámci marketingu, obchodu a category manažmentu nielen v rámci Česka, Slovenska, ale aj regionálnej centrály v CEE. Zodpovednosť za strategické obchodné riadenie zákazníkov prevzal v roku 2012 ako Obchodný riaditeľ. Od roku 2014 viedol divíziu Laundry & Home Care (Pracie a čistiace prostriedky) so zodpovednosťou za Srbsko, Čiernu Horu, Macedónsko a Albánsko. V roku 2017 sa vrátil do Českej republiky, kde bol menovaný na pozíciu generálneho manažéra divízie Laundry & Home Care pre Slovensko a Česko.
Od 1. septembra 2019 prebral funkciu prezidenta Henkel ČR a od 1. októbra 2022 bol súčasne zodpovedný za riadenie divízie Beauty Care ako generálny manažér.
"S radosťou som prijal ďalšiu výzvu v nadchádzajúcej kariére. Verím, že spoločne s Henkel Consumer Brands budeme ako spoločnosť naďalej úspešní, ako aj v to, že tieto dve kategórie produktov patria dohromady. Ich zlúčením sa stávame jedným z najsilnejších dodávateľov v rámci drogistického tovaru v Čechách a na Slovensku, čo nám otvára ďalšie nové možnosti smerom k spokojnosti našich partnerov a spotrebiteľov," uvádza Roman Kýr, generálny riaditeľ Henkel Consumer Brands pre Slovensko a Česko.
Consumer Brands
Spoločnosť Henkel oznámila plány na zlúčenie svojich obchodných divízií Laundry & Home Care a Beauty Care do spoločnej divízie pod názvom Henkel Consumer Brands ešte začiatkom roka 2022. Cieľom vytvorenia novej obchodnej divízie je vybudovať spoločnú platformu na posilnenie rastu naprieč produktovými kategóriami. V rámci tejto platformy spoločnosť spojí svoje spotrebiteľské značky a divízie vrátane takých ikonických značiek ako Persil či Schwarzkopf.
Nová divízia Henkel Consumer Brands umožní lepšie využiť celý potenciál pre organický a anorganický rast a zamerať sa na produkty s atraktívnym rastovým a maržovým potenciálom – nad rámec opatrení aktívneho riadenia portfólia, ktoré boli implementované do konca roku 2021.
Ďalšie opatrenia zamerané na posilnenie portfólia budú zahŕňať odpredaj alebo zrušenie značiek a podnikania v oblastiach, ktoré nie sú pre spoločnosť kľúčové, ako aj akvizície v atraktívnych spotrebiteľských kategóriách.
Zlúčením dvoch obchodných divízií dosiahne spoločnosť Henkel významné synergické úspory a zvýši svoju efektivitu a agilitu, čo jej zároveň umožní rýchlejšie a flexibilnejšie reagovať na zmeny vo vysoko nestabilnom podnikateľskom prostredí. Synergické úspory sa očakávajú v takých oblastiach ako administratíva, distribúcia, marketing a dodávateľský reťazec.
Tým sa novej divízii Consumer Brands uvoľnia zdroje na zvýšenie a lepšie zacielenie investícií do strategických oblastí, akými sú napríklad digitalizácia výskumu a vývoja, elektronický obchod či udržateľnosť recyklovateľných obalových materiálov. Tieto synergie budú využité aj na posilnenie maržového profilu divízie.
Zjednotené tímy: štíhlejšie štruktúry, rýchlejšie rozhodovanie a atraktívne príležitosti
Nová obchodná divízia bude zameraná na zákazníkov a predajné kanály – s jednotným prístupom k maloobchodníkom, obchodným a distribučným partnerom v rámci všetkých spotrebiteľských kategórií.
Spoločný tím pod jednotným vedením sa zameria na ďalší rozvoj celej spotrebiteľskej divízie so štíhlejšími štruktúrami a rýchlejšími rozhodovacími procesmi. Nová divízia ponúkne pracovné miesta s väčšou zodpovednosťou a lepšími kariérnymi možnosťami, aby sa spoločnosť stala ešte atraktívnejším zamestnávateľom pre celé tímy, lídrov, talenty i nových zamestnancov.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Roman Kýr generálnym riaditeľom novej divízie Henkel Consumer Brands © SITA Všetky práva vyhradené.
Roman Kýr v spoločnosti Henkel pôsobí vyše 20 rokov. Svoju kariéru odštartoval v roku 2001 ako Key Account manažér, neskôr zastával rôzne pozície v rámci marketingu, obchodu a category manažmentu nielen v rámci Česka, Slovenska, ale aj regionálnej centrály v CEE. Zodpovednosť za strategické obchodné riadenie zákazníkov prevzal v roku 2012 ako Obchodný riaditeľ. Od roku 2014 viedol divíziu Laundry & Home Care (Pracie a čistiace prostriedky) so zodpovednosťou za Srbsko, Čiernu Horu, Macedónsko a Albánsko. V roku 2017 sa vrátil do Českej republiky, kde bol menovaný na pozíciu generálneho manažéra divízie Laundry & Home Care pre Slovensko a Česko.
Od 1. septembra 2019 prebral funkciu prezidenta Henkel ČR a od 1. októbra 2022 bol súčasne zodpovedný za riadenie divízie Beauty Care ako generálny manažér.
"S radosťou som prijal ďalšiu výzvu v nadchádzajúcej kariére. Verím, že spoločne s Henkel Consumer Brands budeme ako spoločnosť naďalej úspešní, ako aj v to, že tieto dve kategórie produktov patria dohromady. Ich zlúčením sa stávame jedným z najsilnejších dodávateľov v rámci drogistického tovaru v Čechách a na Slovensku, čo nám otvára ďalšie nové možnosti smerom k spokojnosti našich partnerov a spotrebiteľov," uvádza Roman Kýr, generálny riaditeľ Henkel Consumer Brands pre Slovensko a Česko.
Consumer Brands
Silná platforma: portfólio s dôrazom na atraktívny rastový a maržový potenciál
Spoločnosť Henkel oznámila plány na zlúčenie svojich obchodných divízií Laundry & Home Care a Beauty Care do spoločnej divízie pod názvom Henkel Consumer Brands ešte začiatkom roka 2022. Cieľom vytvorenia novej obchodnej divízie je vybudovať spoločnú platformu na posilnenie rastu naprieč produktovými kategóriami. V rámci tejto platformy spoločnosť spojí svoje spotrebiteľské značky a divízie vrátane takých ikonických značiek ako Persil či Schwarzkopf.
Nová divízia Henkel Consumer Brands umožní lepšie využiť celý potenciál pre organický a anorganický rast a zamerať sa na produkty s atraktívnym rastovým a maržovým potenciálom – nad rámec opatrení aktívneho riadenia portfólia, ktoré boli implementované do konca roku 2021.
Ďalšie opatrenia zamerané na posilnenie portfólia budú zahŕňať odpredaj alebo zrušenie značiek a podnikania v oblastiach, ktoré nie sú pre spoločnosť kľúčové, ako aj akvizície v atraktívnych spotrebiteľských kategóriách.
Významné synergie a zlepšenie efektivity
Zlúčením dvoch obchodných divízií dosiahne spoločnosť Henkel významné synergické úspory a zvýši svoju efektivitu a agilitu, čo jej zároveň umožní rýchlejšie a flexibilnejšie reagovať na zmeny vo vysoko nestabilnom podnikateľskom prostredí. Synergické úspory sa očakávajú v takých oblastiach ako administratíva, distribúcia, marketing a dodávateľský reťazec.
Tým sa novej divízii Consumer Brands uvoľnia zdroje na zvýšenie a lepšie zacielenie investícií do strategických oblastí, akými sú napríklad digitalizácia výskumu a vývoja, elektronický obchod či udržateľnosť recyklovateľných obalových materiálov. Tieto synergie budú využité aj na posilnenie maržového profilu divízie.
Zjednotené tímy: štíhlejšie štruktúry, rýchlejšie rozhodovanie a atraktívne príležitosti
Nová obchodná divízia bude zameraná na zákazníkov a predajné kanály – s jednotným prístupom k maloobchodníkom, obchodným a distribučným partnerom v rámci všetkých spotrebiteľských kategórií.
Spoločný tím pod jednotným vedením sa zameria na ďalší rozvoj celej spotrebiteľskej divízie so štíhlejšími štruktúrami a rýchlejšími rozhodovacími procesmi. Nová divízia ponúkne pracovné miesta s väčšou zodpovednosťou a lepšími kariérnymi možnosťami, aby sa spoločnosť stala ešte atraktívnejším zamestnávateľom pre celé tímy, lídrov, talenty i nových zamestnancov.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Roman Kýr generálnym riaditeľom novej divízie Henkel Consumer Brands © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Vodič zrazil na priechode 73-ročnú chodkyňu, jej zranenia však boli príliš vážne (foto)
Vodič zrazil na priechode 73-ročnú chodkyňu, jej zranenia však boli príliš vážne (foto)
<< predchádzajúci článok
Slovenské elektrárne začali na 3. bloku v Mochovciach s energetickým spúšťaním
Slovenské elektrárne začali na 3. bloku v Mochovciach s energetickým spúšťaním