|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Rok 2018 bol pre agentúru ContentFruiter prelomový
Rok 2018 bol pre content marketingovú agentúru ContentFruiter prelomový
Zdieľať
Rok 2018 bol pre content marketingovú agentúru ContentFruiter prelomový Foto: ContentFruiter
Bratislava/Nitra 22. januára (OTS) - To je aktuálna vizitka agentúry ContentFruiter – prvej čisto content marketingovej agentúry na Slovensku. Aktuálne má agentúra spustených 14 content marketingových projektov z rôznych odvetví, niektoré z nich dvojjazyčne v slovenčine i v češtine. Rok 2019 bude aj jej štvrtým rokom spolupráce so spoločnosťou Viessmann, ktorá bola jedným z prvých klientov agentúry. Najnovším klientom je od konca roka 2018 známa francúzska značka Legrand.
„Chceme aj naďalej zvyšovať povedomie o content marketingu ako takom, a zároveň stabilne pracovať na zvyšovaní kvality našich projektov. Content marketing nemá pre klienta tvoriť iba pekný obsah, ale z dlhodobého hľadiska má prinášať výkon a napĺňať jeho ciele. Takto nastavujeme aj naše projekty,“ hovorí o víziách v roku 2019 Roman Kleman, CEO agentúry.
Úspešné projekty nielen pre slovenský trh
Agentúra už viac ako rok pôsobí aj na českom trhu. Okrem bežiacich českých projektov sa tu rozhodla odbornou porotou nechať posúdiť svoje doterajšie práce v súťaži Fénix content marketing. Výsledky povzbudili, keďže sa oba jej prihlásené projekty ocitli na shortliste. „Pri našej prvej účasti v tejto súťaži zabodovali oba naše projekty a boli sme takto ocenení vôbec ako jediná agentúra so slovenskými projektami,“ zdôrazňuje Patrik Vavrovič, managing director agentúry. Išlo o projekt Krytina.sk pre značku krytín Terran v kategórii online magazínov a o projekt Naša voda pre klienta MINERÁLNE VODY a.s. v kategórii content marketingová stratégia.
„Na českom trhu pôsobí viacero content marketingových agentúr a aj Asociace content marketingu. Je naším záujmom angažovať sa tu ešte výraznejšie,“ dopĺňa ďalšiu odvážnu víziu Kleman.
Medzi ďalšie projekty agentúry ContentFruiter za rok 2018 patrí napríklad už ročný a veľmi úspešný projekt Čaro dreva, vytvorený pre značky Belinka a Bori klienta HELIOS Slovakia, a čerstvo spustený projekt Travelcase pre spoločnosť Tatry mountain resorts. Projekt Krytina.sk, ktorý spravuje agentúra už 3 roky, sa stal významným a uznávaným v segmente striech. V minulom roku ContentFruiter taktiež naštartoval projekty napríklad pre spoločnosti STAVMAT STAVEBNINY, GLS Slovakia, Schill Dental Clinic, SOVA Digital, SHP Group pre značku Harmony a pre spoločnosť MARSANN IT.
„Teší nás, že stále viac klientov v rôznych segmentoch, vrátane trhových lídrov, si uvedomuje silu content marketingu a začína robiť prvé kroky v snahe obsadiť post informačného lídra,“ uzatvára Vavrovič.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR