|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Rok 2015 v znamení oslavy a plánovania inovácií
Polus City Center oslavuje v tomto roku svoje 15. výročie. V dobe svojho otvorenia v roku 2000 sa stalo priekopníkom moderného nakupovania v nákupných centrách na Slovensku. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. novembra (WBN/PR) - Polus City Center oslavuje v tomto roku svoje 15. výročie. V dobe svojho otvorenia v roku 2000 sa stalo priekopníkom moderného nakupovania v nákupných centrách na Slovensku.
Pri tejto príležitosti je dôležité si pripomenúť, že toto nákupné centrum s najdlhšou históriou, sa po celý čas svojej existencie stará o svojich zákazníkov a snaží sa im spríjemňovať svojimi službami každý deň. Pred dvoma rokmi uviedlo v tomto duchu do praxe aj novú komunikačnú stratégiu "Radosť každý deň" a konkrétne projekty. Patrí medzi ne unikátna škola varenia "Radosť variť", či lifestylový projekt "Radosť zažiariť", ktorý návštevníkom poskytuje bezplatné módne poradenstvo a zmenu imidžu v spolupráci s módnymi značkami v Poluse. Vyzdvihnúť je potrebné aj jedinečný priestor Digipoint, v ktorom sa stretávajú technológie, edukácia i zábava.
Všetky tieto projekty majú spoločný cieľ: jeho stredobodom je vždy bežný zákazník, ktorý môže popri nakupovaní stráviť príjemné chvíle zábavou, vzdelávaním, či relaxom.
Ak by sme pokračovali v bilancovaní 15. rokov, v Poluse sa realizovalo množstvo ďalších zaujímavých, netradičných akcií či projektov. Polus sa zapojil, či sám inicioval mnoho aktivít a podporných programov zameraných na rôzne cieľové skupiny zákazníkov, rodiny, seniorov, deti i mládež. Napríklad podporil školskú mládež prostredníctvom dvojročného projektu "Pre naše deti" kedy študenti mali možnosť 3 krát do roka súťažiť o Polus Granty vo výške 100 000SKK a využiť ich napr. na renováciu či vybavenie triedy. Úzko spolupracoval aj s nadáciou Úsmev ako dar, kedy počas vianočnej kampane "Vykúzlime čaro Vianoc v detských domovoch" zabezpečil konkrétne vianočné želania detí, darčeky, ktoré by si radi našli pod vianočným stromčekom. Podarilo sa tak splniť vianočné želania 3 673 detí zo 72. detských domov Slovenska. Polus má na svojom konte i viacero prvenstiev, napríklad je to prvé a jediné miesto, kde je možné uplatniť výhody Bratislavskej mestskej karty.
Vzhľadom na 15-ročnú tradíciu poskytovania kvalitných služieb a nákupu, na dobrú polohu a dôležitosť celého Polus komplexu je samozrejme prioritou, aby si nákupné centrum Polus City Center v budúcnosti udržiavalo svoj vysoký štandard.
" Už od prvého dňa, 22.novembra 2000, kedy Polus City Center otvoril svoje brány verejnosti, mal ambíciu stať sa miestom, ktoré bude ľuďom prospešné, miestom s priateľskou atmosférou, miestom, kde sa každý bude rád navracať nielen kvôli nákupom, ale aj mimo nich, jednoducho pre radost." uviedla Petra Klasová Hándlová, riaditeľka nákupného centra.
V súčasnej dobe sa v spolupráci so skupinou medzinárodných odborníkov pracuje na príprave procesu revitalizácie nákupného centra vrátane riešenia otázky hypermarketu. "Sme radi, že práve pri príležitosti výročia sme zahájili projekt prípravy inovácie, aby sa nákupné centrum mohlo rozvíjať a byť naďalej cenným prínosom, slúžiť zákazníkom a verejnosti, v neposlednom rade tiež podporovať úspechy prevádzok a majiteľov obchodných priestorov. Jednoducho fungovať pre radosť a prospech všetkých ľudí, nájomníkov i návštevníkov v nákupnom centre." uviedla Petra Klasová Hándlová.
Spoločnosť IMMOFINANZ, majiteľ nákupného centra Polus City Center a Polus Towers, práve ukončuje rekonštrukciu administratívnych budov.
"Polus City Center posilňuje potravinový sortiment vytvorením priestoru pre potravinové predajne s tradičnými slovenskými, zdravými, čerstvými výrobkami a potravinami dennej spotreby. K dispozícii sú potraviny Starý otec, Biopark, DM drogérie so svojím potravinovým sortimentom, pekáreň Naglreiter, pekáreň Hurbanič, predajňa Sálem s ponukou syrových produktov a ďalšie." informuje Andrea Kováčiková, marketingová manažérka PCC.
Za budovaním pozitívneho imidžu Polusu stoja dlhé roky aj mnohí konkrétni prevádzkovatelia a značky, ktorí sú mu verní po celých 15 rokov. Baťa, Datard, Fann Parfumérie, Bepon, Otto Berg, Mango, Alain Delon, Favab, Panta Rhei, Green Art, Dráčik a ďalšie. Aktuálne však pribúdajú aj novinky ako kaviareň Stendhal s francúzskym nádychom, príjemným posedením a knižnicou, zdravé občerstvenie Simply Fresh, predajňa elektroniky a mobilných telefónov s názvom MP3.sk a ďalšie.
"Polus City Center chce pokračovať v ponuke jedinečných celoročných projektov s cieľom priniesť zákazníkom extra benefity a vyšší štandard, v súlade s modernými európskymi trendmi poskytovania služieb nákupných centier. Prínosom je tiež inovácia vo forme novej modernej mobilnej aplikácie. Zároveň sa neustále pracuje na ďalších inovatívnych a atraktívnych aktivitách." uviedla Andrea Kováčiková.
Záver roka 2015 sa nesie v duchu osláv a odmeňovania verných zákazníkov, rok 2016 zahájime analýzy a prípravy k plánovaným zmenám a pripravovaným inováciám.
www.polus.sk
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Pri tejto príležitosti je dôležité si pripomenúť, že toto nákupné centrum s najdlhšou históriou, sa po celý čas svojej existencie stará o svojich zákazníkov a snaží sa im spríjemňovať svojimi službami každý deň. Pred dvoma rokmi uviedlo v tomto duchu do praxe aj novú komunikačnú stratégiu "Radosť každý deň" a konkrétne projekty. Patrí medzi ne unikátna škola varenia "Radosť variť", či lifestylový projekt "Radosť zažiariť", ktorý návštevníkom poskytuje bezplatné módne poradenstvo a zmenu imidžu v spolupráci s módnymi značkami v Poluse. Vyzdvihnúť je potrebné aj jedinečný priestor Digipoint, v ktorom sa stretávajú technológie, edukácia i zábava.
Všetky tieto projekty majú spoločný cieľ: jeho stredobodom je vždy bežný zákazník, ktorý môže popri nakupovaní stráviť príjemné chvíle zábavou, vzdelávaním, či relaxom.
Ak by sme pokračovali v bilancovaní 15. rokov, v Poluse sa realizovalo množstvo ďalších zaujímavých, netradičných akcií či projektov. Polus sa zapojil, či sám inicioval mnoho aktivít a podporných programov zameraných na rôzne cieľové skupiny zákazníkov, rodiny, seniorov, deti i mládež. Napríklad podporil školskú mládež prostredníctvom dvojročného projektu "Pre naše deti" kedy študenti mali možnosť 3 krát do roka súťažiť o Polus Granty vo výške 100 000SKK a využiť ich napr. na renováciu či vybavenie triedy. Úzko spolupracoval aj s nadáciou Úsmev ako dar, kedy počas vianočnej kampane "Vykúzlime čaro Vianoc v detských domovoch" zabezpečil konkrétne vianočné želania detí, darčeky, ktoré by si radi našli pod vianočným stromčekom. Podarilo sa tak splniť vianočné želania 3 673 detí zo 72. detských domov Slovenska. Polus má na svojom konte i viacero prvenstiev, napríklad je to prvé a jediné miesto, kde je možné uplatniť výhody Bratislavskej mestskej karty.
Vzhľadom na 15-ročnú tradíciu poskytovania kvalitných služieb a nákupu, na dobrú polohu a dôležitosť celého Polus komplexu je samozrejme prioritou, aby si nákupné centrum Polus City Center v budúcnosti udržiavalo svoj vysoký štandard.
" Už od prvého dňa, 22.novembra 2000, kedy Polus City Center otvoril svoje brány verejnosti, mal ambíciu stať sa miestom, ktoré bude ľuďom prospešné, miestom s priateľskou atmosférou, miestom, kde sa každý bude rád navracať nielen kvôli nákupom, ale aj mimo nich, jednoducho pre radost." uviedla Petra Klasová Hándlová, riaditeľka nákupného centra.
V súčasnej dobe sa v spolupráci so skupinou medzinárodných odborníkov pracuje na príprave procesu revitalizácie nákupného centra vrátane riešenia otázky hypermarketu. "Sme radi, že práve pri príležitosti výročia sme zahájili projekt prípravy inovácie, aby sa nákupné centrum mohlo rozvíjať a byť naďalej cenným prínosom, slúžiť zákazníkom a verejnosti, v neposlednom rade tiež podporovať úspechy prevádzok a majiteľov obchodných priestorov. Jednoducho fungovať pre radosť a prospech všetkých ľudí, nájomníkov i návštevníkov v nákupnom centre." uviedla Petra Klasová Hándlová.
Spoločnosť IMMOFINANZ, majiteľ nákupného centra Polus City Center a Polus Towers, práve ukončuje rekonštrukciu administratívnych budov.
"Polus City Center posilňuje potravinový sortiment vytvorením priestoru pre potravinové predajne s tradičnými slovenskými, zdravými, čerstvými výrobkami a potravinami dennej spotreby. K dispozícii sú potraviny Starý otec, Biopark, DM drogérie so svojím potravinovým sortimentom, pekáreň Naglreiter, pekáreň Hurbanič, predajňa Sálem s ponukou syrových produktov a ďalšie." informuje Andrea Kováčiková, marketingová manažérka PCC.
Za budovaním pozitívneho imidžu Polusu stoja dlhé roky aj mnohí konkrétni prevádzkovatelia a značky, ktorí sú mu verní po celých 15 rokov. Baťa, Datard, Fann Parfumérie, Bepon, Otto Berg, Mango, Alain Delon, Favab, Panta Rhei, Green Art, Dráčik a ďalšie. Aktuálne však pribúdajú aj novinky ako kaviareň Stendhal s francúzskym nádychom, príjemným posedením a knižnicou, zdravé občerstvenie Simply Fresh, predajňa elektroniky a mobilných telefónov s názvom MP3.sk a ďalšie.
"Polus City Center chce pokračovať v ponuke jedinečných celoročných projektov s cieľom priniesť zákazníkom extra benefity a vyšší štandard, v súlade s modernými európskymi trendmi poskytovania služieb nákupných centier. Prínosom je tiež inovácia vo forme novej modernej mobilnej aplikácie. Zároveň sa neustále pracuje na ďalších inovatívnych a atraktívnych aktivitách." uviedla Andrea Kováčiková.
Záver roka 2015 sa nesie v duchu osláv a odmeňovania verných zákazníkov, rok 2016 zahájime analýzy a prípravy k plánovaným zmenám a pripravovaným inováciám.
www.polus.sk
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.