|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
RIC II: Vynovená filiálka ako záruka úspechu?
Napríklad na konkrétne riešenia a prípadové štúdie úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Kľúčovým rečníkom druhého ročníka ...
Zdieľať
Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE
Bratislava 25. januára (OTS) - Napríklad na konkrétne riešenia a prípadové štúdie úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Kľúčovým rečníkom druhého ročníka festivalu je žiadaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks.Retail zasiahla epidémia remodelingu a nových konceptov. Čím to je? Okrem prirodzeného opotrebovania prevádzok je za zmenou najmä zmena zákazníckeho správania. Skrášliť exteriér a vymeniť mobiliár, chladničky a osvetlenie za úsporné však nestačí. Konkurencia má totiž rovnakých dodávateľov, sleduje rovnaké trendy aj vás. Úspešné koncepty sú rýchlo skopírované a zákazník má dojem, že nakupuje stále v rovnakej sieti len s iným brandingom. Ako sa teda spotrebiteľ rozhoduje? Osloví ho skôr blízkosť prevádzky, pestrý sortiment, masívny marketing alebo príjemný personál?
Mimochodom personál. Naozaj chce každý váš zamestnanec pracovať v peknej novej filiálke? Alebo ho motivuje vyšší plat? Je do očí bijúce, že takáto „motivácia“ funguje len za cenu opakovania a navyšovania odmeny. Odmena motivuje, ale k žiadostiam o ďalšiu odmenu. Ako získať takých ľudí, ktorí len neutekajú od jedného retailera k druhému bez toho, aby prinášali zvýšenú produktivitu práce, nápady a inovácie? Odpovede sa dozviete na druhom ročníku Retail Innovations Conference II už 12. apríla 2018 v Bratislave.
Prihláste sa ešte dnes na http://retail-innovations.com/
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR