|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. novembra 2009
Rezort ŽP chce kancelárske potreby za štyri mil. eur
Rezort životného prostredia, ktorý donedávna spravoval vicepremiér Dušan Čaplovič, vyhlásil prostredníctvom verejného obstarávania súťaž o zákazku na kancelárske potreby a papier v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. novembra (WEBNOVINY) - Rezort životného prostredia, ktorý donedávna spravoval vicepremiér Dušan Čaplovič, vyhlásil prostredníctvom verejného obstarávania súťaž o zákazku na kancelárske potreby a papier v predpokladanej hodnote štyri milióny eur bez DPH. Financie na zákazku pôjdu zo štátneho rozpočtu. Pri tomto tendri ide o pilotný projekt elektronického verejného obstarávania, ktorý je podľa rezortu transparentný a moderný. Záujemcovia o zákazku, ktorí sa budú môcť hlásiť od 9. novembra, musia okrem iného zložiť zábezpeku vo výške 75 000 eur. Informuje o tom Vestník verejného obstarávania.
"Je záujem vytvárať také podmienky pre verejné obstarávanie, ktoré by eliminovali akékoľvek podozrenia z netransparentnosti," povedal pre agentúru SITA o podmienkach tendra na kancelárske potreby Čaplovičov hovorca Michal Kaliňák. Podľa vestníka budú musieť uchádzači o tender predložiť aj prehľad o dosiahnutom ročnom obrate za hospodárske roky 2005 až 2007. Predložiť musia aj výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za spomínané obdobie. Uchádzači budú musieť tiež predložiť referencie o uspokojivom dodaní tovaru od zmluvných odberateľov, ktorým dodali tovar v predchádzajúcich rokoch. Musia dodať aj opis opatrení, ktorými zabezpečia distribúciu kancelárskych potrieb do troch krajských sídiel - Bratislava, Banská Bystrica a Košice. Preukázať musia aj to, že majú v Bratislavskom, Banskobystrickom a Košickom kraji skladovacie priestory, prevádzky.
V Bratislavskom a Banskobystrickom kraji musia mať sklady rozlohu viac ako 500, v Košickom by mali mať viac ako 250 metrov štvorcových. Sklady by mali byť suché, zateplené, bez hlodavcov, poistené a zabezpečené proti požiaru. Súťažiaci budú musieť predložiť aj čestné vyhlásenie o tom, že majú zriadený elektronický nákupný systém a on-line katalóg. "Funkčnosť a spoľahlivosť elektronického nákupného systému záujemca preukáže minimálne jednou referenciou," uvádza sa vo vestníku k zákazke.
SITA
"Je záujem vytvárať také podmienky pre verejné obstarávanie, ktoré by eliminovali akékoľvek podozrenia z netransparentnosti," povedal pre agentúru SITA o podmienkach tendra na kancelárske potreby Čaplovičov hovorca Michal Kaliňák. Podľa vestníka budú musieť uchádzači o tender predložiť aj prehľad o dosiahnutom ročnom obrate za hospodárske roky 2005 až 2007. Predložiť musia aj výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za spomínané obdobie. Uchádzači budú musieť tiež predložiť referencie o uspokojivom dodaní tovaru od zmluvných odberateľov, ktorým dodali tovar v predchádzajúcich rokoch. Musia dodať aj opis opatrení, ktorými zabezpečia distribúciu kancelárskych potrieb do troch krajských sídiel - Bratislava, Banská Bystrica a Košice. Preukázať musia aj to, že majú v Bratislavskom, Banskobystrickom a Košickom kraji skladovacie priestory, prevádzky.
V Bratislavskom a Banskobystrickom kraji musia mať sklady rozlohu viac ako 500, v Košickom by mali mať viac ako 250 metrov štvorcových. Sklady by mali byť suché, zateplené, bez hlodavcov, poistené a zabezpečené proti požiaru. Súťažiaci budú musieť predložiť aj čestné vyhlásenie o tom, že majú zriadený elektronický nákupný systém a on-line katalóg. "Funkčnosť a spoľahlivosť elektronického nákupného systému záujemca preukáže minimálne jednou referenciou," uvádza sa vo vestníku k zákazke.
SITA