![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
04. júla 2019
Rezort zahraničia: Slovensko sa zlepšilo v budovaní národnej značky
Na snímke slovenský minister zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Miroslav Lajčák.
Zdieľať

Podľa ministra zahraničných vecí Miroslava Lajčáka (nominant Smer-SD) je to veľmi dobrý výsledok, ktorý len potvrdzuje, že realizácia národnej značky bol krok správny smerom. Národnú značku využívajú všetky ústredné orgány štátnej správy, štátne agentúry a iné relevantné organizácie, taktiež aj regionálne organizácie cestovného ruchu a niektoré súkromné spoločnosti. „Oceňujem, že aj vďaka národnej značke sme dnes v zahraničí vnímaní oveľa pozitívnejšie,“ povedal Lajčák.
Hodnotených bolo 75 krajín s najvyšším HDP podľa Svetovej banky. Prieskum sa zameral na hodnoty krajiny, kvalitu života, kultúrne dedičstvo, turizmus, ako aj produkty a služby. Výsledné poradie ovplyvnila aj sila značky v online priestore.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
<< predchádzajúci článok
Iniciatíva poľnohospodárov vystúpi pred médiá s osobou vyšetrovanou pre subvenčné podvody
Iniciatíva poľnohospodárov vystúpi pred médiá s osobou vyšetrovanou pre subvenčné podvody