![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. novembra 2019
Rezort vnútra: V celej SR nefungujú v klientskych centrách kiosky
Ilustračná snímka.
Zdieľať

"Občania na našich pracoviskách môžu v týchto chvíľach na úhradu správneho poplatku použiť potvrdenia o úhrade správneho či súdneho poplatku zakúpené na vybraných pobočkách Slovenskej pošty či prostredníctvom webovej aplikácie eKolok na webovej stránke https://m.ekolky.gov.sk, rovnako môžu platiť prostredníctvom mobilnej aplikácie eKolok," radí ministerstvo vnútra.
Podrobnejšie informácie a možnosti úhrady správnych poplatkov nájde verejnosť na stránkach Slovenskej pošty https://www.posta.sk/sluzby/platobny-system-e-kolok.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR