|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. augusta 2015
Rezort práce si dal vyrobiť predmety s motívom národných projektov
Na snímke minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Ján Richter, archívne foto
Zdieľať
Na snímke minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Ján Richter, archívne foto Foto: TASR
Bratislava 3. augusta (TASR) - Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny (MPSVR) SR si dalo vyrobiť propagačné predmety, prostredníctvom ktorých chce lepšie verejnosť informovať o národných projektoch. Spoločnosti Dolis za ne zaplatila 14.960 eur vrátane dane z pridanej hodnoty. Vyplýva to z oznámenia o výsledku súťaže, ktoré bolo zverejnené vo vestníku verejného obstarávania.Ako uviedol hovorca rezortu práce Michal Stuška, predmetom zákazky je publicita a propagácia národných projektov, ktorá je povinnou súčasťou každého projektu spolufinancovaného z prostriedkov eurofondov. "Propagačné predmety slúžia hlavne na zdôraznenie finančnej spoluúčasti Európskej únie, konkrétne Európskeho sociálneho fondu, pri prezentáciách projektov na konferenciách a iných verejných podujatiach, pracovných stretnutiach so zamestnávateľmi, stretnutiach so zástupcami samospráv, pri realizácii aktivít pre uchádzačov o zamestnanie," priblížil Stuška.
Ministerstvo taktiež reklamačné predmety, akými sú napríklad perá, zápisníky i igelitové tašky, využívalo v rámci veľtrhov práce JOB EXPO, najmä počas sprievodných aktivít, pri testovaní účastníkov, interaktívnych prednáškach, či odborných workshopoch.
Spoločnosť taktiež vyrábala v rámci zákazky aj pršiplášte s potlačou. "Pršiplášte boli poskytnuté uchádzačom o zamestnanie zapojeným do Národného programu s názvom Zapojenie nezamestnaných do obnovy kultúrneho dedičstva - 3, ktorí pracujú najmä v exteriéri, napríklad na zrúcaninách hradov," doplnil Stuška s tým, že reklamné predmety používa ústredie práce a 43 úradov práce, sociálnych vecí a rodiny v rámci Slovenska bez Bratislavského samosprávneho kraja.
Ako sa uvádza vo vestníku, o víťazovi súťaže rozhodla najnižšia cena, pričom nebola využitá elektronická aukcia. Projekt je spolufinancovaný z eurofondov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR