|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. septembra 2012
Rezešova dcéra vraj na Fiat iba blikala
Tridsaťpäťročná Košičanka Eva Varholíková-Rezešová razantne odmietla tvrdenia, že mala posádku Fiatu na maďarskej diaľnici vytlačiť. Informoval o tom denník Nový Čas s ...
Zdieľať
BUDAPEŠŤ 25. septembra (WEBNOVINY) - Tridsaťpäťročná Košičanka Eva Varholíková-Rezešová razantne odmietla tvrdenia, že mala posádku Fiatu na maďarskej diaľnici vytlačiť.
Informoval o tom denník Nový Čas s odvolaním sa na maďarský portál Blikk.hu.
Podľa medializovaných informácií svedok nehody vraj videl ako BMW, v ktorom sedela dcéra Mečiarovho ministra dopravy, takmer 10 kilometrov uháňala Fiat po diaľnici M3 smerom do Budapešti.
"Podal som návrh na prokuratúru, aby sa vyšetrilo ako je možné, že unikli informácie týkajúce sa nehody. Žiadny konflikt totiž medzi mojou klientkou a cestujúcimi vo Fiate nenastal," cituje slová Rezešovej obhajcu Nový Čas.
Obrazom: V týchto väzenských podmienkach žije Eva Varholíková-Rezešová
"Ak by sa malé auto muselo kvôli prenasledovaniu zaradiť do odstavného pruhu, stačilo by, keby sa len zastavilo. Ak by sa tak stalo, je nemožné, že by moja klientka zastavila za nimi. A o takomto niečom sa svedok nehody ani len nezmienil," uviedol právnik Košičanky.
Podľa informácií Nového Času sa Eva Varholíková-Rezešová svojmu právnikovi zdôverila, že sa na Fiat vôbec nepamätá. Ak aj boli autá, ktoré spomaľovali premávku a bránili jej v jazde, na tie len blikala, no nič viac neurobila.
Varholíková-Rezešová sa mala po maďarskej diaľnici M3 rútiť rýchlosťou 200 km/h a na 44. kilometri zrejme zaspala. Zozadu narazila do Fiatu Punto. Na mieste tragédie uhoreli tri osoby, štvrtá obeť podľahla zraneniam v nemocnici.
V prípade Evy Varholíkovej-Rezešovej sú priťažujúcimi okolnosťami aj fakty, že šoférovala pod vplyvom alkoholu a prekročila povolenú rýchlosť. Maďarská polícia uviedla, že šoférovala v strednom štádiu opitosti. Stredný stupeň opitosti je v Maďarsku od 1,5 do 2,5 promile. V zdemolovanom BMW sa našla aj fľaša vodky.
Video: Grafická rekonštrukcia nehody
Informoval o tom denník Nový Čas s odvolaním sa na maďarský portál Blikk.hu.
Podľa medializovaných informácií svedok nehody vraj videl ako BMW, v ktorom sedela dcéra Mečiarovho ministra dopravy, takmer 10 kilometrov uháňala Fiat po diaľnici M3 smerom do Budapešti.
"Podal som návrh na prokuratúru, aby sa vyšetrilo ako je možné, že unikli informácie týkajúce sa nehody. Žiadny konflikt totiž medzi mojou klientkou a cestujúcimi vo Fiate nenastal," cituje slová Rezešovej obhajcu Nový Čas.
Obrazom: V týchto väzenských podmienkach žije Eva Varholíková-Rezešová
"Ak by sa malé auto muselo kvôli prenasledovaniu zaradiť do odstavného pruhu, stačilo by, keby sa len zastavilo. Ak by sa tak stalo, je nemožné, že by moja klientka zastavila za nimi. A o takomto niečom sa svedok nehody ani len nezmienil," uviedol právnik Košičanky.
Podľa informácií Nového Času sa Eva Varholíková-Rezešová svojmu právnikovi zdôverila, že sa na Fiat vôbec nepamätá. Ak aj boli autá, ktoré spomaľovali premávku a bránili jej v jazde, na tie len blikala, no nič viac neurobila.
Varholíková-Rezešová sa mala po maďarskej diaľnici M3 rútiť rýchlosťou 200 km/h a na 44. kilometri zrejme zaspala. Zozadu narazila do Fiatu Punto. Na mieste tragédie uhoreli tri osoby, štvrtá obeť podľahla zraneniam v nemocnici.
V prípade Evy Varholíkovej-Rezešovej sú priťažujúcimi okolnosťami aj fakty, že šoférovala pod vplyvom alkoholu a prekročila povolenú rýchlosť. Maďarská polícia uviedla, že šoférovala v strednom štádiu opitosti. Stredný stupeň opitosti je v Maďarsku od 1,5 do 2,5 promile. V zdemolovanom BMW sa našla aj fľaša vodky.
Video: Grafická rekonštrukcia nehody