![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. septembra 2019
Rezervačný systém Sociálnej poisťovne využilo už takmer 30.000 ľudí
Ilustračná snímka.
Zdieľať

Možnosť rezervovať si termín návštevy smeruje k najčastejšie používaným a časovo náročnejším druhom agendy, akým je spisovanie žiadostí o niektorý z dôchodkov, spísanie zápisnice vo veci týkajúcej sa dôchodkového poistenia alebo agendy zamestnanie a práca SZČO v EÚ a povinnosti voči SP.
"Najviac poistencov – 14.964 – si doteraz rezervovalo termín na spísanie žiadosti o starobný dôchodok. Druhou najčastejšie využívanou agendou boli žiadosti o invalidný dôchodok. Vďaka rezervačnému systému nečakalo v rade medzi ostatnými návštevníkmi pobočiek 8069 poistencov. Významne je služba využívaná aj pri žiadostiach o predčasný starobný dôchodok, termín si rezervovalo 3851 žiadateľov. Spomedzi mesiacov najčastejšie sa zatiaľ táto služba využívala v máji – vtedy si rezervovalo presný čas na svoju návštevu pobočky 4206 poistencov," uviedol Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Ak poistenec príde do pobočky SP bez objednania a až tam sa rozhodne nečakať, termín si môže rezervovať priamo na mieste – kiosk pobočky je k dispozícii. Pri ďalšej návšteve už nebude čakať poistenec, ale zamestnanec Sociálnej poisťovne bude čakať na neho. Termín si možno rezervovať aj telefonicky prostredníctvom Informačno-poradenského centra poisťovne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR