|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. augusta 2009
Revízori i policajti pomáhajú podpore cestovného ruchu
Podporovať cestovný ruch sa snaží hlavné mesto Bratislava aj projektom Priateľská Bratislava, ktorý organizuje už tretí rok. Rozširuje rady pracovníkov prvého kontaktu, ktorí sú dostatočne ...
Zdieľať
BRATISLAVA 11. augusta (WEBNOVINY) - Podporovať cestovný ruch sa snaží hlavné mesto Bratislava aj projektom Priateľská Bratislava, ktorý organizuje už tretí rok. Rozširuje rady pracovníkov prvého kontaktu, ktorí sú dostatočne informovaní, návštevníkom nápomocní, poradia im, prípadne pomôžu zorientovať sa. "Urobili sme sériu stretnutí s revízormi Dopravného podniku Bratislava, hotelovými recepčnými aj príslušníkmi mestskej a štátnej polície, ktorí sú vybavení mapami mesta. Všetci dostali informácie o službách, boli aj na bezplatnej prehliadke mesta, aby vedeli návštevníkom poradiť. Myslím si, že sa to osvedčilo veľmi dobre," zhodnotila pre agentúru SITA námestníčka riaditeľa Bratislavského kultúrneho a informačného strediska (BKIS) Alexandra Bučková.
Stretnutia sú podľa nej interaktívne, teda mesto sa tak dozvie, čo návštevníkom prekáža, aké sú najčastejšie problémy v uliciach, a následne popracuje na zlepšení. Cieľom projektu je podľa nej aj vytvorenie určitého vzájomného pochopenia. "V oblasti kvality poskytovania služieb pracovníkov prvého kontaktu by sme chceli v tomto roku uskutočniť stretnutia s taxikármi. To je najkomplikovanejšia skupina," povedala Bučková. Zároveň doplnila, že sťažnosti návštevníkov sa týkajú najmä taxislužieb a poplatkov, ďalej cien za reštauračné služby a ubytovanie.
SITA
Stretnutia sú podľa nej interaktívne, teda mesto sa tak dozvie, čo návštevníkom prekáža, aké sú najčastejšie problémy v uliciach, a následne popracuje na zlepšení. Cieľom projektu je podľa nej aj vytvorenie určitého vzájomného pochopenia. "V oblasti kvality poskytovania služieb pracovníkov prvého kontaktu by sme chceli v tomto roku uskutočniť stretnutia s taxikármi. To je najkomplikovanejšia skupina," povedala Bučková. Zároveň doplnila, že sťažnosti návštevníkov sa týkajú najmä taxislužieb a poplatkov, ďalej cien za reštauračné služby a ubytovanie.
SITA