|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. apríla 2009
Retail Marketing Forum 2009
Retail Marketing Forum 2009 29. apríl 2009, Hotel Tatra, Bratislava Organizátor: časopis IN STORE Slovakia Program: 08:00 - 08.45 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. apríla (WN/PR) -
Retail Marketing Forum 2009
29. apríl 2009, Hotel Tatra, Bratislava
Organizátor: časopis IN STORE Slovakia
Program:
08:00 - 08.45 Registrácia
09:00 - 16.00 Prednáškový program
Engagement marketing pri uvádzaní nového produktu alebo inovácie
Daniel Farkaš a Ivo Laurin, word of mouth evangelists, managing partner Outbreak (WOM)
Reach je k ničomu! (Ako primäť štamgasta obľúbenej krčmičky zmeniť po 20. rokoch značku piva? Ako vyvolať novy záujem o produkt, ktorý je na trhu viac než 100 rokov?)
Mgr. Petr Dvořák, Marketing Director Central Europe, Staropramen (InBev)
10.25 - 10.40 Coffee break
PR ako neoddeliteľná súčasť marketingového mixu
Britta Ruisz-Schiansky, Marketing Manager, Pracie a čistiace prostriedky, Henkel Slovensko
"Ak zlyháte v príprave, pripravte sa na zlyhanie" - Tréning efektívnej komunikácie s médiami
Mgr. Silvia Kušnírová, Partner, Senior PR konzultant, Dynamic Relations 2000
12.00 - 12.30 Obed
Ako urobiť z bežných vecí nevšedné - kreatívne vs. zložité
Zuzana Krenyitzka, Account Director, AMI Communications Slovakia
Ako sa mení externá a interná komunikácia v čase krízy
Jaroslava Vaculčiaková, Director, Client Service, SEESAME Communication Experts
Mgr. Simona Mištíková, Senior Manager, Client Service, SEESAME Communication Experts
14.00 - 14.15 Coffee break
Čo dokážu média, event v ideálnom spojení s PR
Soňa Sitterová, Account Director, Ogilvy Public Relations
Kto sú účastníci konferencie?
- vyšší marketingový manažment výrobných, distribučných firiem a maloobchodu
- manažment reklamných, PR, prieskumných a event agentúr
- zástupcovia spoločností zaoberajúcich sa propagáciou, POP a in-store komunikáciou
- dodávatelia reklamných, darčekových predmetov a marketingových služieb
Životopisy a krátke obsahy jednotlivých prednášok:
www.informslovakia.sk/retail_marketing/temy
Registračný poplatok: 305,- Eur (9.188,43 Sk) bez DPH a získate aj ročné predplatne odborného mesačníka IN STORE Slovakia.